Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 22.11.2015 01:31
Minulla on hieman nostalgiaa.. Vuonna 1976 minulla oli venäläinen valkoinen puuteri Joutsenen pöyhiä. Ja muut venäläiset valkoiset puuterit - Karmen, Metsäkielo, Nelikka.

• Lähetetty: 23.11.2015 16:17
Olen tilannut tänään Urban Decay Matte Revolution Lipstick 2.8g Blackmail, hinta 21 euroa, sivulta feelunique.com.

Feelunique:lla on ilmainen toimitus, jos tilaus on yli 16 euroa. Olen tilanut sieltä 2 kertaa, ja alle 10 päivää viikonloput mukaanlukien tulivat molemmat paketit.

Tämä sävy blackmail on tumma munakoiso. Kesällä ostin sävyn shame, viininpunainen, laatu ihan OK, pitkäkestoinen.

Valokuvassa blackmail.

• Lähetetty: 30.11.2015 23:19
Missha Signature Science Blanc Pact SPF50+/PA nro 21

Silkinpehmeä puuteri, joka kiinnittyy iholle luonnollisesti. Todella vaalea puuteri vaalealle iholle.
Hinta 26 euroa, mukana tulee vielä 1 kpl meikkisieni ja ilmainen refill-pakkaus. Eli 2 puuteria ja 2 meikkisienia saman hintaan.

SPF50 suojaa tehokkaasti kasvojen ohutta ihoa.

Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.12.2015 13:21
26 euroa on kyllä opiskelijalle suolanen hinta mutta voisin kokeilla kunhan oon rahoissa jos on hyvä puuteri. Mistä tätä saa ostettua?
  • Lähetetty: 22.12.2015 16:16
Menen kevällä Pietariin, ostan sieltä.

Vielä ostan sieltä puuterin Dolce&Gabbana Perfect Matte Powder Foundation, nro 50 Ivory. Vaalea, ja suosittu. Pietarissa noin 30 euroa.

Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2016 08:08
Mistä saa mustaa huulipunaa,joka myös kestää?
tähän asti oon tehnyt huulimeikin huulirasvalla ja luomivärillä.
Kirjoittanut: tragician (Jäsen)
  • • Muokkasi: tragician
  • Lähetetty: 31.07.2016 17:38
^Teen itse mustat huulet vaan kajalilla, se ainakin pysyy vaikka söisi ja joisi. Sitten sen päälle voi laittaa vaikka jotain kirkasta huulikiiltoa jos siltä tuntuu. Huulet silti kannattaa rasvata ensin että väri on helppo laittaa eikä huulet näytä kuivilta. Ostin joskus muistaakseni Kicksiltä mustaa huulipunaa, maksoi 20e. Tykkäsin kuitenkin enemmän ksjalilla laittaa. Mulla taitaa olla joku Lumenen blueberry kynä.
Kirjoittanut: BlackDeadRose (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 31.07.2016 21:26
Itse olen tykännyt Liplust -merkin nestemäisistä huulipunista (sävyjä on useampi, musta on nimellä Black is back). Todella peittäviä ja kestäviä verrattuna esim. normaaliin huulipunaan. Tosin jos laittaa liikaa, huulipuna ropisee kuin maali seinästä
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2019 20:52
Miten saada tavallisesta meikkivoiteesta todella gootti kalpea?
Täällä ei ole mitään mistä saisi ostettua ,valmista tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta kaikki ovat mulle liian tummia.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit