Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.10.2006 22:10
Mä oon joskus käyttäny Grimas Cake Make-up 001stä naaman valkaisuun Eipä oo muita meikkejä tullu käytettyä.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.10.2006 23:21
kiitos Iiriva, pitääkin katsoa tuota seuraavan kerran kun liikun Helsingissä/Tampereella.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.10.2006 00:06
Ite pistän jonku tavallisen vaaleen meikkivoiteen ja stargazerin valkosen puuterin päälle niin ihan hyvä.. Ja puuterilla olen pohjustanut luomivärin ja itse käytän make-up storen mustaa ja ihan ok sekin.. Ihan otain halpaa kahden euron markettiluomiväriä en suosittele , ne varisee heti ja sotkee todennäköisesti heti..
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2006 23:35
maybellinen vaahtomeikkivoide, se vaalein sävy ja lumenen vaalein puuteri.kulmat piirrän mustalla ja silmiin jonkun verran mustaa.
onkelmana on kun meinaa tuo meikki karata esim. nenänpäästä, ei tarvi kauaa mennä kun nenä kiiltää kuin naantalin aurinko. tämä tapahtuu kaikilla mahdollisilla voiteilla ja puutereilla, kokeiltu on.
grimas on kokeiltu ja parhaimmaksi koettu, tarvisi taas aprillissa poiketa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2006 09:55
Melankolia: Oletko testannut Body Shopissa myytävää "mattageeliä"? Se on sellaista kirkasta töhnää jonka pitäisi tehdä naama kiiltämättömäksi. Kokeilin kerran ja vaikutti ihan ok tuotteelta.
Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2006 23:03
oo, enpäs ole kuullutkaan. kiitoksia tiedosta
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.10.2006 16:39
Elikkä minä käytän anytimen kajaalia, vaikkei se pahemmin silmissäni pysy, puuterini on Lumenen 0-sävyä, sain kuudella eurolla. Oriflamen huulipunanäytteitä olen joskus ikuisuus sitten saanut, ne pysyvät, mutta loppuvat juuri. Tietääkö kukaan mistä saisi lilanmustaa huulipuna joka myös pysyy, olen yrittänyt löytää, muttei etsintä tuottanut tulosta...

Ylläpito muokkasi: Ääkköset kuntoon.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.10.2006 17:40
Kuutar mainitsi tuon Punanaamio-kaupan & nettikaupan.
Lisäosat ja maskeeraus-osiosta tosiaan tuolt löytää ihan kattavan määrän vähän vaikka mitä, mutta käytätkö itse näistä jotain? kun tuol lähinnä oli jotain lasten kasvomaalaus-värejä. Miä en ainakaan ihan niin muumiolta haluais näyttää. ;D
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.10.2006 19:35
Joo, kirjotin ehkä epäselvästi mutta nettikaupan valikoimat ovat aika onnettomat, mutta ihan kaupassa on myyty ihan tavallista valkoista puuteria ja meikkivoidetta. En ole niitä itse käyttänyt, mutta myyjä esitteli niitä minulle joku kuukausi sitten ja vaikuttivat ihan normaaleilta tuotteilta ja ajattelin tässä joku päivä mennä ostamaan, voin kyllä ilmoitella jos hyväksi havaitsin.
Huulipunia kuten mustaa sanoin nettikaupastakin löytyvän, joten en tarkoittanutkaan kasvoväreillä naamioitumista ;D
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.10.2006 21:45
Punanaamioon pitää vaivautua ihan paikan päälle jos tahtoo Grimasin meikkejä katsastaa. Nettikaupasta niitä ei taida saada. Näin siellä kerran mustaa kynsilakkaa kahdella eurolla / puteli, niin halpaa ei ole koskaan ennen eteen sattunut.

Ainiin, jos tykkää tummanpunaisesta kynsilakasta, niin kannattaa katsastaa maybellinen valikoimat.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit