Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2007 17:00
Mulla on ihan tavallinen lumenen kajali ja oon jotenki sen kanssa pärjännykki... kannattaa pitää paria vanupuikkoa mukana niin pystyy siistimään päivän aikana sitä meikkiä.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.02.2007 17:50
Raivonkyynel: mie oon käyttänyt Rimmelin Exaggerate- kajalia ja oon tykännyt. Täysin leviämätön se ei tietenkään ole, mutta hyvällä pohjustuksella pysyy normipäivän ajan.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.02.2007 21:46
Eyliner ei kyllä leviä hyvällä säällä minnekään!

ja minusta kajalilla tehdyt rajaukset ovat aina suttuisia... :/
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2007 08:33
hehe muistan ku oltii muutama kuukaus sitten studia messuilla lukion puolesta mut sit häivyttii sielt kaupoilleja sato ihan hitosti vettä ja kaikki meikit levis naamalle et ku atuttii kaverin kans johoki morticiaan tai ihan mihin vaan, ni myyjät katto vähän pitkään.

joo, eyeliner on varmaan maailman upein keksintö, aiankin verrattuna hikisiin, ja muihin kajaleihin.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 05.02.2007 17:35
Muttakun minä en tykkää eyelinerista Eikä se tykkää kyllä minustakaan. Kajalilla piirtely on kivempaa, ja suttuinen look on aina pop

Ennen tota mulla oli semmoinen virolainen kahden euron kajali joka oli niin kestävää että sitä sai pestä kahteen kertaan saippualla ja senkin jälkeen piti käyttää meikinpoistoon tarkoitettua rasvaa, että sai kajalin naamasta. Se vasta oli jotain. Ja niin, tiksis vinkistä Sharwynn
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.02.2007 08:33
ainih noh vastaan nyt olennaiseen..
elikkäs no mie käytän lumenen vaaleinta hydra drops meikkivoidetta johon sekotan stargazerin valkosta meikkivoidetta( kosteuttava meikkivoide on mahtava asia) ja sit päälle manic panicin valkosta puuteria, joka on menny muruiksi.sitten en-muista-minkä-merkkistä musta/valkosta luomiväriä, äitin kanebolla mustat rajaukset ja joskus ku on vaikeeta ni laitan sellasta hirveeta pinkkiä hileluomiväriä. XD
olis tarkotus ostaa jostain uus puuteri ku entinenn on ihan muruina ja lopussa.. ja luomivärikn. ennen miulla oli sellaienn violetti ihana luomiväri mutta laitoin sen persikanraatojen kanssa samaan pussiin ku oltiin viime kesänä jossain festareilla. ja siis luomiväri kärsi tästä yhdistelmästä.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.02.2007 13:28

Lainaus: Iiriva

mistä sitä stargazerin valkoista puuteria sitten saa ja paljon se maksaa?

Moriciasta ostin kympillä, käytän sitä itse, tai sitten myös Morticiasta saatavaa White Heat-merkkistä puuteria, joka on vielä kirkkaamman valkoista kun stargazer. White Heat maksaa 15 egee, ja sitä voi käyttää sekä meikkivoiteen päällä tai kastella sitä ja tehdä siitä meikkivoiteen! Mut Iiriva on varmaan jo hankkinut kyseisen puuterin aikaa sitten, koska hlloweenbileistähän on jo ikuisuus
Itse käytän kolmea meikkivoidetta sekaisin; anytimen Stay Pretty-merkkistä kaikille ihotyypeille sopivaa voidetta, jossa sekä UVA että UVB-suoja. Sävy on mahdollisimman vaalea, marenki, nro 10. Ja maksaa vaan noin 8 euroa. Sekoitan sitä Nivean Matt Refine-meikkivoiteeseen, sillä se on todella peittävä ja samalla kosteuttava. Väri tietty vaalein mahdollisista. Arkisin käytän vaan näitä kahta edellistä meikkivoidetta, ja lisään valkoisuutta kasvoihin valkoisella puuterilla, mut bileissä lisään joukkoon vielä kolmatta meikkivoidetta, Stargazerin kirkaanvalkoista, erittäin nestemäistä. Huomatkaa, että Stargazerin tuotteet ovat eläimillä testaamattomia. Omistan ainakin 50 erilaista luomivärisävyä, mutta päivittäin käytän Rimmelin mustaa koko liikkuvalle luomelle ja hieman sen yli. Saa ihan joka kaupasta ja maksaa vaan noin 7 euroo. Kulmiin ja alaluomelle käytän mustaa, Luminellen kajalkynää. Yläluomelle nestemäistä mustaa kajalia, joka myös Luminellen. Sillä piirteken myös mahdolliset koukerot silmänurkkiin. Ripsareita vaihtelen jatkuvasti, tällä hetkellä käytössä mm Lumenen Extra volume Mascara ja Lancomen Flextencils. Huulipunia käytän vaan viininpunaista, (Couleurs Nature) kirkkaanpunaista, (Gemey) liilaa ja mustaa. (molemmat Stargazerin). Ja kynsilakasta vielä, käytän ainoastaan mustaa, jonka merkki on Bloody Mary's Goth. Et sellaset meikit mulla. (siis joita käytän. Onneks ei tarvinu selostaa kaikkia merkkejä mitä tuolla kaapeissa on...)
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • • Muokkasi: turmatar
  • Lähetetty: 11.02.2007 00:33
Grimasia käytän enimmäkseen, ostan Punanaamiosta. Meikkivoide, peiteaine, irtopuuteri ja iso kasa luomivärejä on sieltä. Luomiväreillä teen myös kulmat ja rajaukset. Noissa on väriskaala aivan mahtava ja hinta ei tosiaan päätä huimaa. Ovat myös laadultaan parempia kuin monet markettituotteet. Kannattaa ainakin kokeilla.

Noissa luomiväreissä on pigmenttiä niin paljon, että kestävät varmaan 10 vuotta ahkeraakin käyttöä ja hintaa on joku 6e/ nappi. Ainakin Punanaamiosta jos ostaa 4 nappia kerralla, saa sen yhden ilmaiseksi, eli maksaa vain kolmesta. Kostutetulla ihan pienellä siveltimellä ja jollain noista luomiväreistä saa vastaavat rajaukset kuin nestemäisellä eyelinerilla. Jos käyttää kostutukseen kasvovettä, niin rajaus kestää kosteutta hitusen paremmin. Noita luomivärejä on tosian kymmeniä erisävyisiä, niin saa sitten rajauksiakin vaikka minkä värisiä. Eniten tulee käytettyä helmiäsivalkoista, mustaa ja viininpunaista.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.02.2007 17:42

Lainaus: turmatar

Grimasia käytän enimmäkseen, ostan Punanaamiosta. Meikkivoide, peiteaine, irtopuuteri ja iso kasa luomivärejä on sieltä. Luomiväreillä teen myös kulmat ja rajaukset. Noissa on väriskaala aivan mahtava ja hinta ei tosiaan päätä huimaa. Ovat myös laadultaan parempia kuin monet markettituotteet. Kannattaa ainakin kokeilla.

minä käyttelen joitakin Grimasin tuotteita, voin suositella. Niitähän käyttävt myös monet ammimaskeeraajat, varsinkin teattereissa, joissa tarvitaankin sitä dramaattisempaa ja pysyvämpää meikkitä.

ja jos on luonnostaan vaalea iho, luomivärisävy 58 toimii loistavasti tummien silmänalusten peittäjänä!
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2007 17:58

Lainaus: Iiriva

ja jos on luonnostaan vaalea iho, luomivärisävy 58 toimii loistavasti tummien silmänalusten peittäjänä!

Minkälainen sävy tuo on? Täytyypä kokeilla. Olen luonnostani melkein valkoinen, se grimasin vaalein meikkivoiteen sävy G0 on juuri sopiva mulle, vaikka siitä sanotaan, että on yleensä aivan liian vaalea vaaleimmillekin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit