Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

meikeistä.

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.02.2007 18:01
Perusmeikki:

-meikkivoide (lumenen, sellanen sininen tuubi, sävy 00 [laivalta hamstrattu,kun ei mistään muualta löytäny] tai sitten stargazerin valkoinen)
-puuteri (valkoinen)
-kajalia kulmiin,päälle eyelineriä (mustaa toki)
-luomiväriä (violettia,pinkkiä,mustaa,valkoista tai kultaista/pronssista)
-eyelineriä, sillä sellaiset ns. kissan silmät tai kleopatran silmät,miten asian nyt tahtoo ilmaista
-alas mustaa kajalia, sisäluomeen valkoista (saa silmät näyttämään ihanan isoilta)
-ripsaria paaaaljon (laitan aina kahta erilaista, nivean lash revolutionia [joka on maailman paras ripsari] ja sitten päälle jotain maybelinnen ei niin kovin hyvää)
-tekoripset
-poskipunaa hieman
-joskus huulipunaa (punaista)

Mulla on ihan hirveästi meikkejä. En edes aina muista, millaisia kaikkia onkaan olemassa Meikkivoiteita on ihan hirveästi, kun niin moni on ollut liian tummaa.. Samoin puutereita. Pitäisi kai joistain luopuakin... Muttei raski :/
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2007 10:31
Argh, minulle iski nyt syvä ongelma.
Olen tässä nyt vähän aikaa jo ihmetellyt että mikä tätä pärstää vaivaa, kun tahtovat posket punoittaa jatkuvasti. En ymmärrä ollenkaan, ennen minulla oli sellainen ihanan kalvakanpuoleinen iho ja nyt tällaiset 'ihanat' punaposket ilmestyivät. Äidille menin valittamaan asiasta ja tämä sanoi että murrosikäähän se bigmenttivaihtelu vain on. Gah sanon minä.
Sitten mainitsi jotain jostain verisuonitukoksista, herkästä ihosta, kuivasta ihosta ja couperosasta. Hmm, minulle ei yksikään noista oikein ole auennut, mutta olisikohan jotain keinoa millä tuon helotuksen saisi pois? Ihmettelen vain että miten se nyt tuollalailla minun kalpeaan pärstääni pomppasi, ja kun sehän on vain poskienalueella ja otsa, suunympäristö ja nenä ovat edelleen kalpeita, eli kaunis näky ...
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pic
  • Lähetetty: 25.02.2007 12:19

Lainaus: The_Killer_Doll

Olen tässä nyt vähän aikaa jo ihmetellyt että mikä tätä pärstää vaivaa, kun tahtovat posket punoittaa jatkuvasti.

Mulla on kans ihan punaläikkänen pärstä, Couperosa-iho varmaan, mut sen punasuuden saa aika hyvin häviämään Maybelinen Dream Matte Mousse-meikkivoiteella, koska se menee jotenkin paremmin huokosiin... Kannattaa kokeilla.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2007 12:56
Herkkää ja couperosa-ihoa kannattaa hoitaa hellästi ja säännöllisesti sekä välttää pakastamasta ja saunottamasta naamaa liikaa. Minulla helottaa poskien lisäksi leuassa, jepujeee...not!
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.02.2007 14:35
Miun naama kuivuu ulkona pakkasessa ja muuttuu siksi poskista yms. punertaksi.
Ja muutenkin ihoni on muuttunut oudon "liukkaaksi". Meikkivoidekaan ei tartu vaan "luistaa" pois¨. Ja sitten sitä ei saa tasaisesti vaan se menee paksusti joihinkin kohtiin j ohuesti joihinkin. Kuoriminen auttaa mutten viitsisi joka aamu naamaa kuoria.
Jos joku osaisi auttaa sisiliskon näköistä naista niin olisi kiva...
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2007 20:46
Meikit:
- eyeliner rimmel exaggerate 001 black
- kulmakynä rimmel 004 black
- kajal lumene kohl kajal black
- ripsari lumene sensitive eyes mascara 2 brown
- huulipuna manic panic raven
- meikkivoide lumenen hydra drops 010 pale moon
- puuteri lumene translucent 0

Mulla ei oo koskaa luomarii, koska kökköntyy luomivakoon ja suttaa..ei kiitos.. kynsilakka loppu, ostettu ulkomailta..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.06.2007 15:51
Mikä löytö! Ainakin Järvenpään Saiturinpörssissä myydään Black Onyx-merkkisiä halpismeikkejä, mutta voi että! Nyt sitten omistan lähes 20 cm pitkän kajal-kynän, pitkään etsimäni klassikko-punaisen huulipunan ja violetin glitter-huulipunan (joka on kyllä huonohko, mutta punainen loistava). Huulipunissa löytyy erikoisia sävyjä, parin punaisen lisäksi myös violetteja, kimaltelevia, jopa vihreää, mustaa ja kultaista! Ostin monta. Pitää hakea lisääkin kun seuraavan kerran taas Jäkeen menen
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.06.2007 15:56

Lainaus: Lilith

Kuoriminen auttaa mutten viitsisi joka aamu naamaa kuoria.

Ei nyt herran tähden edes saa/tosiaan kannata mennä kasvojaan joka päivä kuorimaan!? Tämä käsitys minulla ainakin on! Kerta-pari viikossa. kerta ihan hyvä, tycker jag. Ja kosteutus tärkeää, naamiot jne.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.06.2007 16:10
Totesinpa juuri, että se glitterhuulipuna ei ole kummoinen, mutta sillä sa huulet kuorittua. Oi joi, miten pehmeät... Missäs se mieheke on?
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.06.2007 21:17
Ei kannata joka päivä kasvoja kuoria. 1-2 kertaa viikossa riittää. Itse käytän aamuin illoin puhdistusmaitoa, geeliä, kasvovettä ja kevyttä kasvovoidetta.

Mulla ei ole paljon meikkejä. Ainoastaan ne mitä todella käytän. Nyt minulla on meikkivoiteena Lumenen Matt Touch sävy 01 ja 0 translucent irtopuuteri. Silmiin käytän aina mustaa kajalia, kulmiin tummaa väriä, luomissa käytän mustaa, tummansinistä, violettia tai valkoista yleensä. Joskus en käytä luomiväriä vaan pelkät rajaukset riittävät. Ripsari on Maybellinen se todella musta sävy. Huulipunaa jos käytän niin väri on Manic Panicin punainen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit