Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: murderdoll (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.10.2006 14:51
olis pari kysymystä joihin tarvisin vastauksia. minkä merkkistä ja väristä meikkivoidetta käytätte? entä mitä puuteria käytätte? tietääkö kukaan vaaleita pitkäkestoisia meikkivoiteita, entä jotain vaaleita meikkipuutereita. onko kukaan kokeillu grimas merkkisiä tuotteita,onko hyviä? niillä taitaa olla vaaleita värejä. olen kuullut luomiväreistä että ne sotkee miten ne kannattaa pohjustta että ei sotke? kiitos vastauksista.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2006 15:17
Mä en paljoa meikkaa...
Joku vaalee meikkivoide ja Lumenen puuteri, sävy 0. Näin.

Luomivärit sotkee. En tiedä, mitä sille mahtaa.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2006 16:38
Grimasin huulipunat ovat ainakin loistavia, enemmän pigmenttiä kuin tavispunissa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2006 16:41
Tällä hetkellä käytän Maybellinen Dream matte moussea, mutta sen sarjan vaalein sävy oli minulle hyvä kesäsävy, joten vaaleampaa joudun minäkin hakemaan. Jos on varaa, niin Joe Blascolta löytyy varmasti jotain aina vampyyrinkalpeasta viidakon asukkiin, halpismerkeistä taas jo mainittu Lumene on ehkä suositeltavin.

Luomivärit eivät sotke ainakaan minulla. Itse pohjustan luomet ihan vaan meikkivoiteella ja joskus lisäksi myös puuterilla, mutta myös erillisiä luomenpohjustusvoiteita on olemassa.

Grimasin tuotteet ovat hyviä, mutta ne on hajustettu jollain niin kamalalla vanhan mummon parfyymillä ettei mitään rajaa. Omistin Grimasin valkoisen puuterin, mutta kyllästyn hajuun ja heitin pois... Jos siis havittelet valkoista puuteria, niin Stargazer taitaa olla varteenotettavin halpavaihtoehto, Kanebolla (vai oliko sittenkin Shiseidolla?) on myös aivan vitivalkoinen puuteri mutta hinta on suolainen.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.10.2006 21:47
Punanaamiossa ainakin oli ihan kohtuu hintasia 7-8 euroa valkoista puuteria ja tosi vaaleaa meikkivoidetta, muttä käytössä en sitten tiedä millaisia ne ovat. Netissä www.punanaamio.fi ei niitä kuitenkaan löytynyt, vaikka esim. Turun liikkeessä olen niitä nähnyt. Myös mustaa ja muita vaikeammin saatavia huulipunia löytyy, myös nettikaupasta.

Luomivärien sotkeutuminen johtuu myös vähän meikkejen laadusta, paremmat (ja valitettavasti vähän kalliimmat) pysyvät hyvän pohjustuksen kanssa normaali-iholla ihan hyvin.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2006 21:53
Lainaus: Piiskansiima Omistin Grimasin valkoisen puuterin, mutta kyllästyn hajuun ja heitin pois.

Minusta Grimasin puuterit haisevat lähinnä talkilta, mutten pidä hajua mitenkään epämiellyttävänä? Se kai riippuu ihmisestä.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.10.2006 21:58
missä noita Grimasin puutereita on myyty? merkki ei ole itselleni tuttu^^
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.10.2006 09:04
Grimasin maahantuoja on Aprilli. Puuteria saanee liikkeistä, jotka löytyvät ainakin Helsingistä ja Tampereelta. Nettikaupasta sitä ei näemmä saa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.10.2006 09:09
Velvet Grey: Tämä tapaus löyhkäsi erittäin vahvasti sellaiselta vanhojen akkojen tönkköhajusteelta, ja samalta ovat haisseet ne Grimasin tuotteet mitä olen Aprillissa katsellut (luomivärit). Voi tietenkin olla, että hajulle on tehty jotain, tuosta ikävästä puuterielämksestä on aikaa jo parisen vuotta...

Stargazerin luomivärejä voin suositella. Niistä löytyy pigmenttiä vaikka pienelle kylälle!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.10.2006 22:09
Käytän yhtä Grimasin luomiväreistä, eikä se miusta mitenkään haise... O____o tai sit miulla vaan on huono nenä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit