Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2014 16:50
missäs satanica on pileksinyt?..kiva et oot taas löytäny foorumin..mun täytyy sit mennä stokkalle ostoksille..totta on et meikkeihin saa rahaa menemään..
  • Lähetetty: 31.08.2014 17:09
itse kans totesin ettei se mebelin eyliiner oo oikein hyvä..täytyy mun ostaa uusi eyeliiner..
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 31.08.2014 18:36
Ostin kesällä Mac huulipunan, väri Diva. Tulin ostamaan väri Fixed on Drama, mutta sitä ei ollut. Divan hinta oli 20 euroa. Rakastan nyt tätä huulipunaa. Hyvä väri. Eilen olin keikkalla, laitoin huulille.. Hetken päästä levittämisestä muuttuu mattapintaiseksi ja tuntuu huulilla aivan mielettömän hyvältä. Pitää tarkistaa vielä Mac Prince Noir.

Minulla on itse asiassa nyt vain kaksi huulipunaa - Make Up Store Black Orchid ja Mac Diva.

• Lähetetty: 31.08.2014 21:10
vaikuttaa hienolta upea väri..tota munki saatava..
  • Lähetetty: 31.08.2014 21:49
Diva huulipuna tuoksu vanillalla. Myös voi laittaa tätä huulipunaa ihan vähän, niin kuin tässä videossa. Tyttö laitoi Make Up Store Black Orhid huulipunan.

Dark everyday look... gone awry
http://www.youtube.com/watch?v=PsXSO13WpnE&index=1 0&list=UUaV5jSkSx9O-jklov7lbWAw
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2014 18:05
Ärsyttää, kun en koskaan löydä tarpeeksi vaaleaa meikkivoidetta, kun en ihan valkoista viitsi ostaa, mutta naamani on talvellakin melkein kuin latinolla, vaikka muu keho onkin vitivalkea vuoden ympäri. D: Olen käyttänyt nyt vaaleinta löytämääni meikkivoidetta + Stargazerin valkoista puuteria, mutta nyt se puuterikin on lopussa ja lähimmästä Cybershopista oli loppu. Punanaamioonko pitäisi raahautua, ettei pää näyttäisi olevan eri paria kehon kanssa?

Jotain positiivistakin: sain ihanan Oriflamen violetin huulipunan. :3 "Blum Desire" lukee sävynä pohjassa.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2014 15:29
Mirilla, itse olen sekoittanut aavistuksen valkoista kasvomaalia meikkivoiteeseen. Varjopuolena on se, että pohjustuksen eteen kannattaa nähdä enemmän vaivaa. Myös stargazerin valkoinen meikkivoide + oma tummempi meikkivoide ovat hyvä yhdistelmä. Tokihan siinä saa lantrailla, jotta löytäisi oikean sävyn, mutta näinpä itse tuossa tilanteessa olen toiminut. Tosin tuo stargazer on hivenen liian paksua tököttiä nykyiseen lookiini, mutta jos on semi hyvä iho ja tykkää vähän vahvemmasta meikistä niin kokeilemisen arvoinenhan tuo on.
  • Lähetetty: 04.09.2014 00:24
Vaaleat meikkivoidet - Kryolan, Mehron, Illamasqua.

Mac face and body foundation in white.

• Lähetetty: 11.09.2014 02:17
MAC x Rocky Horror Picture Show Collection for Fall 2014

http://www.temptalia.com/mac-x-rocky-horror-pictur e-show-collection-fall-2014
  • Lähetetty: 14.09.2014 18:37
Minä nyt etsin tummanpunainen kirsikka luomivärit ja kynät.

Esim.

- Mac Paint Pot Artifact.
- Sugarpill, Asylum.
- The Makeup Geek gel liners, Poison.
- Sigma Eye Shadow Base, Strike.
- Lumikki cosmetics, Dracon's blood.
- LA Splash Face Body Glitter starlight red.
- Holika Holika Jewel Light Waterproof Eyeliner, nro 13 Poison Red.

Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit