Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

meikeistä.

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 12.07.2014 23:36
Nars radiant creamy concealer on vuoden 2014 paras..
Silmänalusen iho on joustava, pehmeä ja miellyttävän tuntuinen pitkään.

• Lähetetty: 02.08.2014 01:18
Kosmetiikasta kirjoittaminen on aina jossain määrin kaupallista, sillä tuotteiden esiinnostaminen on aina mainosta. Mutta kirjoittakaa vaikka vähän jotain.. Mikä paras uusi löytö tänä vuonna on ollut?
Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 30.08.2014 14:06
oletteko huomannut miten vaikea on löytää valkoista meikkivoidetta?..itse olen huomannu..kuokkasen peruukkiliikkessä olis ollu valkoista grykolan meikkivoidetta..myyjä sanoi mihin tarvit valkoista ja möi mulle ihoni väristä..sitten löysin nettikaupasta vakoista, mitä tilasinki ja oottelen pakettia..naama valkoiseksi
  • Lähetetty: 30.08.2014 15:33
Olen kirjoitanut sivulla 66: "Merkki Bobbi Brown tuli vihdoinkin Suomeen. Siellä on todella vaaleat värivoiteet, esim. Stick foundation alabaster (00), ja laatu on parempi, kun vaaleat Shiseido tai Armani."

Tuo stikia ei saa laittaa suoraan naamalle, vaan pitäisi levittää kostealla siveltimellä. Ja Bobbi Brownilla on todella hyvä valkoinen puuteri.

Mitä tilasit?
  • Lähetetty: 30.08.2014 16:37
blackgropelta tilasin...mulla on meybelinen eyelriini..rajausten teko aika haasteellista..onkos tol bobbi brownil nettisivuja?..noita valkoisia vaikea löytää..kokemukset tervetulleita
  • Lähetetty: 31.08.2014 13:12
Juu, oli tunne, että tilasit Blackgropelta Manic Panic.. Minäkin tilasin kevällä Manic Panic Goth White Cream. Se oli aivan tuore, just tuli Blackgropille. Hieno hieno pieni purkki, ja on melkoisen omituinen tuoksu, mutta jotenkin tykästyin. Kokeilin hiemän sitä, mutta ei koko kasvoille. Ja jos se alkaa levittäessa levittyä epätasaisesti, niin nettissä aina sanoivat: "Levitä kasvoille aina kosteusvoide ennen meikkivoiteen levitystä." Esim. kokeilen L'occitane Fresh Face Water with shea extract. Kasvo sen jalkeen pehmeä, ois niin kuin kasvoilla on ohkainen kerros kasvovoidetta. Olen kirjoitanut tästä kasvovedesta sivulla 63.
  • Lähetetty: 31.08.2014 13:39
jep manic panicia se on..on mulla jotain kasvovesiä..kiitos neuvoista..sulla kyl tosi kauniit rajaukset..eipä auta ko harjoitella kai ne multakin jossain vaiheessa onnistuu..
  • Lähetetty: 31.08.2014 14:41
Tuo Maybelline eyeliner, jos tarkoitit kynän, aika huono. Se on niin kuin muovailuvaha, levitty tosi huonosti. Ostin kuukausi sitten Turun Stockmannilta Mac Eye Kohl, väri Smolder, 18 euroa. Se on pehmeä, ja sitä käytetään vain ripsien tyvessä. Mutta alaluomen limakalvoille paras musta sisärajaus on Urban Decay eyeliner, väri Perversion. Tämä kynä on nimenomaan juuri limakalvoille tarkoitettu. Väri Zero on hiemän heikompi. Perversion on todella musta. Sitä voi tilata:

http://www.lookfantastic.com

Nyt se on tilapäisesti loppu. Viimeviikolla ainakin oli.

Lookfantasticilla on ilmainen toimitus, ja helppo maksaa, esim. Nordea tai Osuuspankki. Tilasin sieltä kampan noin kuukausi sitten. Toimitavat lähetyksen paketteina 10 päivän sisällä. Mukana oli pikkulahja - amerikkalainen jäätee.

Muutan uuteen vuokra-asuntoon, ja tilaan sieltä Lukilta Nars radiant creamy concealer, väri Vanilla, ja Urban Decay eyeliner, väri Perversion. Tilaan myös tytölle Nars radiant creamy concealer.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.08.2014 14:46
Meikkivoide on kyllä hankalin.. Tuntuu, että hetken on sopivan vaalea, mutta sitten yhtäkkiä tuntuukin että iho tummuu tai jotain
  • Lähetetty: 31.08.2014 15:03
Mac face and body fondation in white on aika suosittu.

Bobbi Brown Suomessa vain Helsingin Stockmannilla. Olin kevällä Tukholmassa koko päivää. Siellä BB monessa paikkassa. Hinta oli, esim. stick alabaster, 8 euroa enemmän kuin Helsingissä.

Hinnat Helsingissä:

1. Stick foundation - 40,00€
2. Skin foundation - 42,00€,
3. Long-Wear Gel Eyeliner, purkissa (best of best) - 26,00€.
4. Face Touch Up Stick, corrector - 30,00€
5. Voidemainen poskipuna - 28,00€
6. Voidemainen luomiväri (suosittu väri - Beach honey) - 26,00€
7. Ultra Fine Eyeliner Brush, rajaussivellin (best of best) - 24,00€
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit