Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 08.03.2014 12:37

Lainaus: Satanica

Isadoran vedenkestävä eyeliner

Eilen taas testanut Isadoran eyelinerit. Kiiltävä on ilmeisesti Chrome black? Juu saa kiiltävänmustan rajauksen, mutta kuivuu tosi hitaasti, ja vaikea pestä pois pelkästään haalealla vedellä.

Toinen oli mattapintainen, puuterimainen. Kuivuu nopeasti ilman sotkua, ja jos ei koskea eyelinerin pintaan sormin, se pitäisi pysyä ehkä hyvänä. Helppo pestä pois haalealla vedellä.

Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.03.2014 17:57
Tuo on juurikin se eyeliner, minkä mainitsinkin. Siinä vedenkestävässä tosin lukee tuossa korkissa waterproof ympäriinsä. En tiedä, onko muut tuossa sarjassa vedenkestäviä...
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.04.2014 08:42
Nyt tulee todennäköisesti tyhmää kysymystä, mutta myönnän ihan suoraan olevani erittäin avuton meikkien kanssa. Lämpötila täällä on päivittäin lähellä tai yli +30 C, ja joskus olisi kiva vähän laittautua, mutta joka aamu saa laittaa kunnolla aurinkorasvaa, etten ihan kärähdä ja hikoilen koko ajan, joten meikit eivät halua pysyä ollenkaan naamassa. Osaako joku antaa hyviä neuvoja, vai onko minun vaan parempi edustaa pandana?
  • Lähetetty: 22.04.2014 21:30
NYX Taupe -poskipuna (varjostus, korostus)..
Nyt tuli uusi erä --> pretty.fi

Eli pohjustus meikkivoiteella + NYX Taupe -poskipuna. Tämän poskipunan pitää levitää aina kosteusvoiteen, meikkivoiteen ja peitevoiteen päälle, mutten se ei pysy pitkään.

• Lähetetty: 01.05.2014 21:38
Mac -poskipunat..

Ladyblush, voidemainen.
Brit Wit, voidemainen.
Tenderling.
Prism.
Harmony.
Blushbaby.
  • Lähetetty: 01.05.2014 23:07
Nyt pretty.fi laadukat meikkisiveltimet - Real Techniques.

Suosittuja:

- Blush Brush, laadukas sivellin poskipunan sekä puuterimaisten meikkien levitykseen kasvoille.
- Buffing Brush, meikkivoidesivellin, jolla saat levitettyä nestemäiset meikit vaivattomasti.
- Accent Brush, hyvä alaluomille ja silmänurkkiin.

• Lähetetty: 01.06.2014 09:18
Tuli paketti Nellyltä -->
NYX Taupe -poskipuna ja Real Techniques Blush Brush -sivellin.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2014 18:46

Lainaus: Kaysa

Osaako joku antaa hyviä neuvoja, vai onko minun vaan parempi edustaa pandana?

Suurimmassa osassa meikkivoiteita on aika hyvät suojakertoimet, eli kasvoille luulisi riittävän vähän pienempi määrä aurinkovoidetta?Luulisin, että jos levität aurinkovoiteen reilusti ennen meikkaamista, se ehtii kuivua hyvin. Toinen must hikikelillä on meikinpohjustusvoide. Se auttaa meikkiä pysymään paikallaan ja on erityisesti silmämeikin pysymisen kannalta kriittinen.

Itse oon tykännyt Lumenen CC-voiteesta, koska siinä on (ainakin kuulemma) meikinpohjustus mukana, eli ei tarvitse muita tököttejä. Voide pysyy ihan hyvin, silmämeikit tosin itselläkin meinaavat hiota pois helteellä. Varmaan myös ahkera puuterointi voisi auttaa?

Silmämeikissä ei taida olla muuta apua kuin tosiaan tuo hyvä pohjustus ja kunnolliset vedenkestävät tuotteet. Niiden poistamiseen saakin sitten varata aikaa ihan reilusti, mutta eivät ainakaan valu aivan samaan malliin kuin perusripsarit ja -luomivärit.

Toivottavasti oli jotain apua!
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2014 14:43
Kiitos Marraskuu! Suuntaan sanakirjan kanssa meikkiostoksille jossakin vaiheessa.
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2014 21:01
pitää kait sitä kunnon meikit olla
80´s trad goth- silmämeikki ja mustat huulet and kunnon contouring.
Semmonen sen pitää olla minulle!
Näytän ihan pöljältä ilman meikkiä...pikku silmät/ei silmäluomia, huulia ei edes huomaa ja järkyttävät pyöreä naama.
Kerran mulle ei ollut meikkiä ja kaikki luuli että olen kuumeessa kun olin niin ruman näkönen!
Että hyvin se mullakin menee...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit