Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2006 13:12
Minä löysin oivan valkonaamameikkivoiteen: L'Orealin True Match N1:n. Siihen päälle vielä Lumenen Translucent-puuteria ja menoksi!
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.02.2007 16:09
Osaako joku suositella kestävää mustaa kynsilakkaa? Menin ostamaan lumenen kun olen pitänyt sen tuotteita hyvinä, mutta mulla tää ainakin rupee lähtemään jo samana päivänä!? Kaiken lisäksi olin lakannut vasta pari kertaa kun se pensseli irtosi korkista. : ( (Vaan mulle voi käydä näin. Olenhan syntynyt 13. päivä ja perjantaina.) Vähän hankala nyt lakata niin ettei kädet/sormet oo kokonaan lakassa. Mulle on ihan maailmanloppu kun menen ostamaan PIIIITKÄN harkinnan jälkeen jotakin tuommosta ja sitten huomaa että meni raha hukkaan. Että nyt neuvoa!! Halpa pitäisi lakan olla. Ja helposti saatavilla. Joko ois Netissä tai Anttilassa, Emotionissa, H&M...
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.02.2007 16:13
Hecate: Mua jäi kiinnostamaan kun mainitsit käyneesi maikkitaiteilija-maskeerauskoulua. Kerrotko siitä jotakin? Minä en haluaisi tavan kosmetologiksi mihin voi kouluttautua ammattikoulussa - en halua esim. hipelöidä ihmisten jalkoja!! Nimenomaan minua kiinnostaisi meikkaaminen ja maskeeraukset. Mun tietojen mukaan on vaan yksityiskouluja ja NE MAKSAA ihan sikana!! Lahdessa taitaa olla yksi, kestää 5 kuukautta. Mut ei semmosia rahoja voi kellään olla. : ( Tyvärr.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.02.2007 11:50
muhah, sainpas viimein sopivat meikit wanhoja varten
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.02.2007 15:03
ja totesin juuri inhoavani naamaani niissä. saatanan rumat sävyt, ei sovi ollenkaan. helevetti.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2007 15:24
Mulla on ihan perusmeikkejä... dream matte mousse meikkivoide, anytimen puuteri, lumenen kajali, H&M:n musta luomiväri ja sitte pari Seppälästä hankittua luomiväriä merkkiä en nyt muista... mut värit on kumminkin räikeän pinkki ja violetti. Ihan hyviä vaihtoehtoja köyhälle opiskelijalle.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2007 15:35
Ai niin ja Seppälästä löytyy edullisia mustia kynsilakkoja. Pysyvyys on vähän niin ja näin, mutta hinta-laatu-suhde on ihan ok.

Asun ihan tuppukylässä ja täällä suunniolleen ainoo kunnollinen mustia vaatteita myyvä kauppa on Seppälä. Voi Luoja.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2007 15:54

Lainaus: kismet

Osaako joku suositella kestävää mustaa kynsilakkaa?

Anttilasta löytyy IsaDora Nail Collection Gothic -kynsilakkoja, väreinä ainakin musta ja tumma violetti. Ihan hyvin pysyviä eikä kovin kalliitakaan.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2007 16:04

Lainaus: lauratar

Anttilasta löytyy IsaDora Nail Collection Gothic -kynsilakkoja, väreinä ainakin musta ja tumma violetti.

Niin nuita on täälläkinpäin. Aivan hurmaavia ovat.

No jaa minä meikkailen vähän niin ja näin, naama on mukavan kalpea normaalistikin joten joskus saattaa vain jotain peitepuikkoa pahimpien finnien peittämiseen tai joskus puuteria. Kajalia käyttelen kylläkin aikas paljon, mutta se on sitten yleisimmin siinä. Joskus jotain luomiväriäkin saattaa pärstään eksyä, mutta minun omat värit aina sotkevat vain silmät aivan järkyttävän näköisiksi. Paitsi sitten ovat tietenkin tämä 'tälläytymis-tilaisuudet' joihin ulkonäön on oltava tip top niin silloin saatanpa vähän enemmän meikkaamiseen käyttääkin aikaa :P
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 04.02.2007 16:47
Hei tuota. Suositelkaapas minulle kestäviä kajaleja. Koitin tässä onneani ja ostin ekologisemman vaihtoehdon Ruohonjuuresta, mutta se osoittautuikin sellaiseksi että leviää aivan älyttömän helposti vaikka pigmenttiä onkin tajuttomasti. Muuten hyvä, mutta vihaan sitä jos kajali leviää ><

Eli kestävä kajali, joka ei leviä ei sitten millään, olisi hakusessa. Ja hintaa saisi mielellään enintään olla kympin. Hjälp mig. Är det ett mission imbossible? Oo
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit