Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.10.2010 16:42

Lainaus: Necroerotica

Epäilen silti sen toimivuutta

Niin kannattaakin, sillä eeeeeuuuu-markkinoilla ei saa myydä oikeasti toimivia ripsienkasvatusaineita. Kannattaa lukea vaikkapa tämä Ostolakossa-blogin postaus ja siitä löytyvät linkit missä kerrotaan ripsenkasvattajista, linkin takaa löytyy myös Enormous Lash mitä varmaankin tarkoittanet. Pähkinänkuoressa: ei, ripsiä ei voi kasvattaa millään markettiaineella.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2010 14:42
Olen ajatellut tilata Urban Decayn meikkejä ja ovat onneksi vielä eläinkokeettomiakin
URL
Mielelläni tuen eläinkokeetonta meikkifirmaa eivätkä mielestäni ole kalliita.
Esim. eyeliner maksaa 12.91e ja luomiväri 12.19e.
En meinannut vaan saada selvää toimitetaanko niitä tännekkin. Pitää tarkemmin vielä selailla sivua.
Erityisesti kiinnostaa luomivärin pohjustusvoide.
URL
Onko kukaan koskaan käyttänyt kyseisiä meikkejä?
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.10.2010 14:59

Lainaus: Embize

Onko kukaan koskaan käyttänyt kyseisiä meikkejä?

Minulla on käytössä rajausväri Ink for eye ja linkittämäsi luomen pohjustusvoide, se alkuperäisversio jossa ei ole mitään sävyä. Itse olen tilannut HQ-hair:ilta, sieltä ainakin toimittavat Suomeen ja nopeasti toimittavatkin. Luomenpohjustusvoide on hyvä, aplikaattori siinä on vähän outo ja jokseenkin hyödytön, sormella joutuu kuitenkin voiteen sivelemään että saa tasaisesti eikä tule liikaa. Ihan toimivaa on ollut, jos muistaa odottaa että se kuivahtaa ennen kuin alkaa laittamaan päälle silmämeikkiä. Jouduin muutaman kerran harjoittelemaan.
Ink for eye on hyvä rajausväri, pysyy melko hyvin varsinkin luomenpohjustusvoiteen kanssa. Paras rajaukseen on kuitenkin Lancomen kajalkynä, tähän tulokseen olen päätynyt. Urban Decayn Ink for eye on kaunis pakkaus ainakin, kelpaa kyllä kaivaa esiin käsilaukusta. Aplikaattori on täydellinen tässä tuotteessa.
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2010 15:06
Mikä olisi hyvä tuote kulmien piirtämiseen? Kasvatin karvani takaisin, sillä aina kun käsi tai mikä tahansa muu vähänkin koski otsaan niin toinen kulmakarva oli tiessään...
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.10.2010 15:37

Lainaus: Natassja

Itse olen tilannut HQ-hair:ilta, sieltä ainakin toimittavat Suomeen ja nopeasti toimittavatkin.

Kävinkin katsomassa jo tuolta HQ-harilta tuotteita ja voisi sittenkin ehkä sieltä tilata kerta toimittavat tännekkin ja tietysti hyvä asia jos nopeasti toimittavat
Ja varmastikkin tilaan sen luomenpohjustusvoiteen sitten kun tilaan.
Huomasin itsekkin että meikkipurkit (vai miksi niitä nyt sanotaankaan) ovat ulkonäöltään aika kauniita
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.10.2010 18:22

Lainaus: Never

Mikä olisi hyvä tuote kulmien piirtämiseen?

Itse olen kokeillut vain halpiksia kulmien kanssa ja pakko sanoa, että H&M:n kulmakynä on varsin toimiva eikä hintakaan huimaa. Itseänikin kyllä kiinnostaisivat toisenlaiset kulmatuotteet, ei vaan viitsi hirveästi pistää rahaa kankkulan kaivoon jos onkin huono.

Olisiko täällä kenelläkään mitään suositteluja hyväksi viimeistelypuuteriksi rasvoittuvalle iholle? Voi olla irtopuuteri tai kivipuuteri, mutta hintaa ei saisi löytyä (hirveästi) yli 20 euroa.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.10.2010 12:33
Käytän kulmien piirtämiseen Diorin rajauskynää, maksaa enemmän, mutta on hintansa arvoinen,
Diorin nestemäinen eyeliner myös mainio.
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.10.2010 17:32
Minä käytän kulmiini ihan Maybellinen nestemäistä eyelineria, mikä on vähän kaksipiippuinen juttu. Hankaamalla ne tietysti saa leviämään, mutta toisaalta käsiin nojaaminen ei haittaa ja ovat kestäneet sadettakin
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.10.2010 18:15
Mä kävin pigmentoimassa kulmat ku tuskastuin siihen ainaiseen tussaamiseen.
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2010 13:26
Mä en varsinaisesti piirrä kulmia, välillä vahvistan jollain lumenen mineraali(?) kynällä. Ja sen sävy on vissin joku harmaan ruskee, just niinku mun kulmat onkin. Oon vähä miettiny tota mustalla piirtämistä ja kulmien ohentamista, mutta en sit tiiä. Ehkä mä joskus kokeilen. Vaikee sanoo varmaksi, että sopiiko, kun ei oo koskaan kokeillu.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit