Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

meikeistä.

Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.03.2011 21:06
Mä poistan meikit jollain Dermosilin puhdistusmaidolla. Laitan ennen suihkuun menoa puhdistusaineen naamalle ja tuon maidon silmiin, ja jos suihkusta tullessa on vielä pandaefektin makua, putsaan loput Lumenen silmämeikinpoistoaineella. Ei ole tarvinnut tämän yhdistelmän ansiosta jynssäillä.: )
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.03.2011 21:57
Ketuttaa. Olin viimein tyytyväinen peitevoiteeseeni, kun sen myynti lopetettiinkin äskettäin Suomessa kokonaan! Kyseessä oli Maybellinen Matte mousse concealer, ja nyt sitä ei enää saakaan... Ihmiset, onko teillä joitain suosituksia tummien silmänalusten ja ihon pikkuvirheiden peittämiseen? Pelkkä meikkivoide ja puuteri kun eivät näillä Voldemortin silmäpusseilla riitä...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 24.03.2011 11:13

Lainaus: Iiriva

Ihmiset, onko teillä joitain suosituksia tummien silmänalusten ja ihon pikkuvirheiden peittämiseen?

Käytän itse kombinaatiota Maybellinen Dream Creamy foundation muualle kasvoissa, ja silmänalusia ja pikkuvirheitä varten Max Factorin Pan stickiä. Koko nassun peittämiseen havaitsin lopulta jälkimmäisen ihan liian paksuksi, mutta concealer-tarkoituksiin Pan stick soveltuu hyvin.
Kirjoittanut: Neitoinen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.03.2011 16:41
Niin vähän arvelinkin etten ole yksin tässä hommassa... kiva löytää kohtalotovereita. Pahinta silmämeikin pois ottamisessa on just se, että jos se poistoaine ei toimi, joutuu ihoa hankaamaan ja punaisuuden lisäksi veikkaan ettei se tee hyvää silmäpusseille eikä tuleville rypyille!!!
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.03.2011 18:14

Lainaus: Iiriva

suosituksia tummien silmänalusten ja ihon pikkuvirheiden peittämiseen?

Make Up Storen peitevoide, riittoisa pieni tuubi. Nimenomaan synkän näköisille silmänalusille tarkoitettu. Voide on nestemäinen, joten se ei takerru pieniin juonteisiin kuten esim. Joe Blascon peitevoiteet. Tosin Sinun ei tarvitse sitä vielä murehtia! Nestemäinen on toimivampi silloinkin, jos on silmänympärysiho on kuiva. Talvella ehdoton hittituotteeni!
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.03.2011 13:56
Tuosta Sugarpillistä tuli vielä mieleen. Harmi, että toi ainoa maksutapa on paypal, eli miä en pysty noita tilaamaan. Vähän nyt menee aheen vierestä, mutta kertokaa joku, mimmonen homma toi paypal on ja paljonko sen käyttö maksaa?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2011 16:11
Paypal on tavallaan välikäsi maksamisessa ja sinänsä turvallisempi (/sellaiseksi markkinoitu...) vaihtoehto että myyjä ei näe korttisi tarkkoja tietoja missään vaiheessa. Maksuton palvelu ja ihan jees niin kauan kun ei ole mitään ongelmia, pulmatilanteissa sitten huomattavasti kankeampi. Periaatteessa saat puljulta apua huijaritilanteissa, mutta vain jos olet ilmoittanut Paypalille asiasta 45 päivän kuluessa ostotapahtumasta. Samoin olen huomannut, ettei kannata mennä naimisiin ja vaihtaa nimeään jos on paypal-tili sillä eivät suostu kovin helposti vaihtamaan nimeä ja asiakaspalvelu on hidasta, välinpitämätöntä ja välillä lievästi törkeääkin.

Pähkinänkuoressa: ihan kiva vaihtoehto ja helppo käyttää mutta huonojakin puolia löytyy.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.03.2011 00:16

Lainaus: Piiskansiima

Paypal on tavallaan välikäsi maksamisessa ja sinänsä turvallisempi (/sellaiseksi markkinoitu...) vaihtoehto että myyjä ei näe korttisi tarkkoja tietoja missään vaiheessa.

Eli luottokortin vaatii kuitenkin?
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2011 09:32
Roudatar: Sugarpilliä saat tilattua myös nelly.comista esim. laskulla.
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.03.2011 10:58

Lainaus: Roudatar

Eli luottokortin vaatii kuitenkin?

Visa Electron (Sammon, Nordean ja OP:n) käy myös ja Paypal -tilin voi itse asiassa avata myös silloin, kun on tili jossain noista edellä mainituista pankeista. Jossain olen nänyt tarkat suomenkieliset ohjeet miten homma tehdään, ja voin yrittää kaivaa ne, jos haluat.

Itsellä muuten on vaan hyviä kokemuksia PayPalista, nykyään tulee käytettyä paljonkin. Tosin en ole joutunut turvautumaan asiakaspalveluun, jota Piiskansiima tuossa moittii, joten se saattaa sitten olla se heikko kohta.. Itse kun en nimeä vaihtaessani löytänyt ohjetta Paypalin sivuilta, niin suljin accounttini ja avasin heti perään uudella nimellä; näin se oli ainakin helppo hoitaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit