Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

meikeistä.

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2012 15:12
hei! olen uusi tällä foorumilla.

no....mulla on ollut se ongelmana etten uskalla panna kouluun meikkiä,vaikka monet pitää.
mutta kun käyn shoppailmassa niin paan:
-valkeaa puuteria,koska se on minun ihon väri. (lumene vanilija)
-eyelinerä ja ripsaria (merkit vaihteloo)
-valkeaa ja mustaa luomi väriä.
-Laura Paigen tummaa huulipunaa ja lumenen huulikiiltoa.
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.08.2012 09:56
Koulumeikki:
- Vaalea meikkivoide + valkoinen puuteri
- tummanruskeaa kulmakynää
- hieman kajaalia alaluomiin
- kissamaiset rajaukset yläluomiin
- mustat basic- irtoripset
- ripsiväriä

Muuten
- Ylläolevat
+ luomiväriä (väri ja merkki vaihtelee)
+ enemmän kajaalia
+ punaista tai mustaa huulipunaa
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.08.2012 12:58
Olisi ihanaa osata meikata kunnolla.

Mä olen surkea siinä, koska en tajua mihin kohtaan pitää sutia väriä. Enkä edes tajua mikä on liikkuva luomi : D

Yritän välttää ylilyöntejä, mikään ei ole kamalampaa kuin suttuinen meikki. Joku voisi vinkata jotain meikkikursseja? YouTuben goottimeikkitutorialit oli melko paskoja :/. Mulla on laadukkaat meikit, mutta en vaan osaa. Tai sitten mun naama on epämuodostunut.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Myria
  • Lähetetty: 10.08.2012 14:14
Kursseista en tiedä, mutta Karkkipäivä-blogissa on aloittelijoillekin sopivia vinkkejä ja havainnollistavia tutoriaaleja. Vinkkaamisen arvoisia ovat ainakin Make-up for dummies -postaussarja, silmien rajaamiseen on olemassa useita ohjeita, mm. 1, 2 ja 3, ja smokey eye -meikille on mm. tämä ohje. Vikan postauksen lopussa on linkki kasvojen varjostukseen, sekin on oikein hyödyllinen.

Ei ole oma blogini enkä hyödy mainostamisesta.:P

//Niin ja liikkuva luomi on tosiaan silmäluomesta se osa, joka liikkuu, kun avaa ja sulkee silmiä: tässä meikissä punainen alue.
Kirjoittanut: curse (Jäsen)
  • • Muokkasi: curse
  • Lähetetty: 15.08.2012 12:29
Amerikkalainen blogi
http://ladycrowx.blogspot.fi/

Ruotsalainen blogi
http://madamnoire.blogspot.fi/
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.08.2012 23:27

Lainaus: Necroerotica

Olisi ihanaa osata meikata kunnolla.

Youtubessa löytyy paljon meikkausohjevideoita. Itse en ole katsonut kun yhden hauskan jonka kaveri linkitti fb:ssä, joten en tiedä mitä ne sitten sisältää, mutta tiedän että niitä siellä ainakin on. Ja goottityylisiä meikkauksiakin siellä opastetaan tekemään. Onhan se helpompi oppia kun näkee videosta, miten joku sitä meikkiä minnekkin laittaa.

Itse tykkään meikkaamisesta aivan valtavasti! En ennen pitänyt sitä minään, mutta nyt odotan aina päivässä sitä hetkeä kun saa meikata. Sitten se ei ole kummoisempaa jos on kiire, mutta jos tietää että on aikaa niin on kiva meikata. Mulle se ei ole niinkään sitä ulkonäön ehostamista, vaan enemmänkin itsensä toteuttamista saa olla luova ja samalla tehdä itsestään nätin
Kirjoittanut: curse (Jäsen)
  • • Muokkasi: curse
  • Lähetetty: 16.08.2012 00:22
Mikä on kaikkein musta kynä silmille?
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.01.2013 13:46
Mikä huulipuna on teidän suosikki?

Minun:

- Lumene Natural Code nro 2, Mauve Rose.
- Make Up Store Black Orhid.
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • • Muokkasi: Trixena
  • Lähetetty: 21.01.2013 16:53
True Matchin meikkioide, todella hyvä. Siihen päälle Lumenen vaalein puuteri, juhlatilaisuuksissa Manic Panicin valkoinen puuteri.
Ihan tavallinen musta rajauskynä ja nestemäinäinen eyeliner.
Musta tai tummanruskea kulmakynä.
Ihan perus mascara.
Sekä, ylpeyteni, Diorin punainen huulipuna. Kallis, mutta hintansa väärti.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.02.2013 20:44
Jotenkin hauskaa että meikkioppaassa saatetaan kertoa miten nykyään jokainen voi ehostautua persoonallisesti, ja sitten seuraavalla sivulla onkin jo kuva ihannehuulista joihin erimuotoiset huulet luonnollisesti pyrkivät. Ihan kuin ihmisen naamalla olisi joku 'veden muisti' ja joku prototyyppi mihin pyrkii aina valahtamaan takaisin.

Mutta jees. En käytä mitenkään siloitellun tai häivytetyn näköistä meikkiä, minun naamastani näkyy etten ole oikeasti tällainen kaiken pakkelin alla. Todennäköisesti, koska gootti.netissä ollaan, sama pätee hyvin moneen muuhunkin.
Käytän aika graafisia mustia rajauksia, oliko nyt joku Rimmelin eyeliner, ei noihin merkkeihin kiinnitä niin huomiota. Ja kulmakarvat tietenkin piirrän ellen halua vasiten näyttää tavallista kummemmalta. Ripsari on osa meikkiäni muttei olennainen. Kuvittelen naamani ennemmin kankaaksi jolle maalataan kuin varsinaiseksi naamioksi, aika pelleltä taidan tosin silti näyttää. Joskus innostun sutimaan varjostusta poskipäiden alle, ne kun ovat luonnostaankin jo todella viehkon muotoiset.

Mustasta huulipunasta taisi olla keskustelua muualla, mutta nykyään tulee muutenkin turvauduttua enemmän punaiseen, luumuun ja violettiin. Koskapa olen luontaisesti kalpea riittää vähempikin meikki, mutta tasoitteluun käytän valkoista meikkipuuteria. Se on muuten jotenkin kätevä tuote.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit