Gootti.net

meikeistä.

Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.04.2013 21:04
Osaisiko joku kertoa miten tehdä helposti tuo smokey eyes-efekti? Tuntuu että siihen tarttee jos minkälaista sutia ja sivellintä. Olisiko joku helppo tekniikka mihin ei a) tuhraantuisi älyttömästi aikaa ja b) saisi tehtyä suht vähillä välineillä?
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.04.2013 00:42
^On paljon nopeampaa tehdä meikki, kun on pari hyvää sivellintä. Oman mielenterveyteni vuoksi en luopuisi noista enää millään, miten olenkaan jaksanut tuhrata aplikaattorilla ja ehkä hikisesti yhdellä siveltimellä.. Itse teen oikeastaan kahdella siveltimellä smokeyt(kin), yhdellä pienemmällä laitan värit paikoilleen ja hieman isommalla siveltimellä häivytän. Ei siis ainakaan mun mielestä tarvita kamalia määriä eri suteja. Karkkipäivässä on selkeä ja hyvä smokey eyes -ohje, kannattaa kurkata.

Edellisellä sivulla vinkkejä kyselleen Marraskuun suosittelen myös lämpimästi tsekkaavan Karkkipäivän, jos blogi ei ole vielä tuttu. Erittäin monipuolinen sisältö, löytyy perusjutut meikkaamisesta sekä villimmät luomivärikokeilut.
Kirjoittanut: Magnolia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 05.06.2013 20:25
Sugarpill ei ole vieläkään tullut nellylle.
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2013 09:29
Nyt loppui Sokos-kosmetiikan ostaminen. Tämä on ollut mielessä jo pitkään, Banshee se alunperin sai tästä innostumaan ja viimeinen niitti tuli tarkoin harkitusta trollauksesta.
Kun menee juurikin esim. Sokkarille ja kysyy eläimillä testaamatonta kosmetiikkaa, tulee aina se sama automaattivastaus. Eeuu on kieltänyt kaiken pahanteon. Luuleeko kukaan enää oikeasti, että ne määräykset otetaan kaikkialla Jumalan sanana? Ei mua se itse asia läheskään niin pahasti häiritse kuin se silmään pissaaminen.
Kerroin mun faijalleni epäonnistuneista tiedusteluista. Sanoi, että kuule, jos kysyt että onko teillä jotain mikä on varmasti testattu eläimillä.

Eilen toteutin tämän. Selitin asian hienosti ja selkeästi, vakavalla naamalla vailla pientäkään huumorin hiventä.
"Onko teillä mitään, mistä tietää et sitä ei oo ainakaan testattu keinoiholla? Tarkoitan että mihin täällä on käytetty luotettavia eläinkokeita?"
"No minäpä kysäisen Irmeli-Hannukan tuosta, hän tietää paremmin."
Lähes YHDESTÄKÄÄN merkistä ei pystytty sanomaan varmasti, että älä tätä ainakaan sitten osta. Myyjällä petti pokerinaama niin totaalisesti, mutta se katsoi mua mun silmiini ja näki vain ihan oikean vakaumuksen, että keinoihohan ei ole turvallista ja kyllähän ne meikit sitten imeytyy verenkiertoon aivoihin jne.
Osasi suositella jotain uutta luonnonkosmetiikkasarjaa. Siinä meni mun luottamukseni siihenkin hommaan.
Kiitin tiedosta, käännyin ja annoin luvan hajota. Voi mitkä päivän naurut! Tarinan opetus oli, että jos haluatte saada jotain selville kysykää asia uskottavasti päinvastoin. Jos on pokkaa kuulla mitä sieltä tulee vastaan.
  • Lähetetty: 11.06.2013 11:49
Minua ainakin ärsyttävät Turun Wiklundin myyjät. Niillä on 100% asiantuntemuksen puute. En puhu enää lainkaan niiden kanssa. Wiklundin jälkeen olen aika kipeä koko illan.
  • Lähetetty: 11.06.2013 12:47
Wiklundiin ei siis menemistä minulla... Mutta eipä ole tarvettakaan. Tein eilen ihan toimivaa mustaa eyelineriä, nyt on naamalla ja suu virneessä. Sillä pärjään silloin kun meikkaan. Haluaako joku täällä linkin videotutoriaaliin? En viitsi kysymättä mainostaa. Tulee nimittäin kyllä pirun halvaksi! Ja itse prosessi on suht helppo, kunhan ei tee siitä kälyistä videota kuten minä tein. Käytettävyyskin on ihan kohtuullinen jos haluaa vähän kävellä väärällä puolen meikkauksen tietä...
  • Lähetetty: 11.06.2013 22:16
Minä ainakin haluan katsoa sinun video..
  • Lähetetty: 11.06.2013 22:24
GotHobo 1 -DIY rajausväri

Tuolta pitäisi löytyä. Kuvia tulee, koska pidin koko päivän manteleita silmillä. Huh kun kuulostaa aineiden vetelyn kiertoilmaukselta. Homma näyttääkin vähän epäilyttävältä kuten pian näet. Mutta video on englanniksi. Juttuhan menee näin:

Poltat tarpeeksi manteleita mustaksi tuhkaksi, mieluusti käyttäen pinsettejä jos sormesi eivät ole tulenkestävät. Ja ne pinsetitkin saattaa vähän mustua. Sössäät tuhkan pieneksi jauheeksi, pikkulira oliiviöljyä tms. hyvää ja vaaratonta öljyä kun tarvitsee vähän levittyvyyttä. Öljyä on hyvä pitää varalla, että joka aamun meikkirutiineihin on jotain varalla. Siitä vaan silmille sutimaan, ja a vot.
  • • Muokkasi: Magnolia
  • Lähetetty: 11.06.2013 22:39
Voin sponsoroida pitkia takkatulitikuja ..

Sinä luet minun ajatuksia.. Just viimeksi Wiklundin myyjä ärsytti, kun ei osannut sanoa, milloin tulee Maybellinen 24 hour color tattoo, musta voidemainen geeli luomiväri.
  • Lähetetty: 12.06.2013 00:18
Joo tuo on parempi tuo. Sytkärikin varmasti tosi jees siihen.

Voi taivahan taatto miten tökeröä! Mitä ne niille myyjille opettavat? :'D Kyllä se nyt vielä ärsyttää enemmän kun kävelee kassalle ja näyttää purkkia, kysyy mitä tällä tehdään niin vastaus voi olla ihan mitä vain.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit