Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

miesten hameet?

Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.07.2010 23:39
No vissiin joidenkin pukeutumis-oppienkin mukaan pitkä hame lyhentää ihmistä, että sikäli vois kuvitella että hameet sopii parhaiten keskimittaa pidemmille miehille. Ja hoikille imartelevampi vaihtoehto. Mikäs siinä sitten. Vaikka eipä noita sääntöjäkään kannata liikaa kuunnella.
Kirjoittanut: Viikatemies (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.11.2010 16:43
Mä oon tässä jo jonkinaikaa kelaillut et vois kyllä ostaa sellasen metal pocket hameen
Blackgroup:ista. Ei nyt ihan justiinsa ole rahaa mut sitten kun mä saan kelasta
vähän ajan päästä taas rahaa niin sit vois käydä ihan paikan päällä Mikkelissä ostamassa sen
hameen.
Kirjoittanut: Sir Henri Risti (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.11.2010 16:10
En oo ite kokeillu hametta, mutta tuo kyllä näyttää hyvin mukavalta: http://www.menstuff.org/logos/hakama.jpg
  • • Muokkasi: Viikatemies
  • Lähetetty: 01.12.2010 12:55

Lainaus: Sir Henri Risti

En oo ite kokeillu hametta, mutta tuo kyllä näyttää hyvin mukavalta

Siis noihan on hakamat eikä hame, joita käytetään itämaisissa kamppailulajeissa.
Sana "hakama" on japania ja tarkoittaa housuja.

Mutta tässä on pari osotetta ihan esimerkiksi joidenka kautta pitäis päästä kattomaaan millasia hameita mä ite lähinnä oon katellut: http://www.blackgroup.fi/cat/product_details.php?p =1705

http://www.hazardshop.net/belt-skirt-brocade-black -p-1969.html
Kirjoittanut: iips (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2010 21:38

Lainaus: Eldnaard

Paras tapahtuma hame päällä oli ehdottomasti Puistolan Tapulikaupungin lähiräkälässä Nuoressa Messipojassa, jossa tupakkakopissa reilu nelikymppiset naiset ja miehet ihastelivat kuin tyylikäs hameeni on

Pakko poimia tuolta vanha kommentti hiukkasen ot:na.. Kyseessä on entinen lähiräkäläni ja voin kyllä hyvin kuvitella tilanteen. Asiakaskunta kun yleensä koostuu jo parhaat päivänsä nähneistä juopoista
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.12.2010 21:59
Äääh, en oikee diggaa, mut en tuomitse. Mun mielestä on mahtavaa, jos mies uskaltaa laittaa hamosen ilman, että ajattelee mitä muut sanoo.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2010 18:30
Oma mieheke on 193cm pitkä ja omistaa varsin komean pitkän hameen joka on somistettu remmeillä, vetoketjuilla ja ketjuilla. Ottaen huomioon että hame on miehille suunnattu ja oma kulta noinkin pitkä,on helmassa ylimääräistä n.5cm..New Rockien kanssa se 5cm on hyvä..Helma ei laahaa maata eikä näytä tökerösti liian lyhyeltä.

Oltiin tuossa kesällä eräällä keikalla Tampereella jolloin kultsilla tuo hame taisi olla ensimmäisen kerran koeajossa..Vessasta tultuaan naureskeli hieman vaikeasti ja kertoi että siellä oli pari tyyppiä, jotka ehdottivat asioita melko suoraan perustellen asiaa niin että "sun on pakko olla homo koska sulla on toi hame". Keikka oli industrial-musiikin edustajien keikka ja paikalla oli enemmänkin kyseisen tyylin edustajia. Tämän kommentin heittivät herrat olivat humalassa enemmän ja vähemmän, eivätkä siis pukeutuneet asiaan sopivalla tyylillä, vaan "perus farkkuihin ja paitaan" Asia nauratti ja huomasin kuinka taas ihmiset ovat hyvinkin epätietoisia nykyajan vaate kulttuurista..Varsinkin kun bändi ja musiikki olivat sitä lajia, jonka keikalla ei "tavallisiin" ihmisiin odota kovinkaan helposti törmäävänsä..
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.12.2010 18:58
Lunatica: Toivotan tsemppiä miehelles sillä hameet ovat ärkkeleen hianoja! Itelläkkii on niitä kertyny nelisen kappaletta ja tullee harva se päivä verhouduttua hammeeseen. Ne näyttää hyvältä lyhyemmänki ihmisen päällä, minä oon "vain" 190 cm pitkä, heh! Homohuuteluita ja sun muuta tullee silloin tällöin, niille ei kannata korvaansa loutkauttaa. Ei siitä oo kovin kauan ku tultiin homoksi kehumaan: tokaisin vaan takaisin että: "Kyllä homo toisen homon tuntee!" ja nauroin räkäsesti päälle. Se oli hauska huomata ku kaverilla meni ihan pasmat sekaisin
  • • Muokkasi: Viikatemies
  • Lähetetty: 30.12.2010 17:26
Kyllä, kyllä... Nyt on sitten mullakin hame ja ihan mageelta näyttää! Niin ja onhan ne tyypit
aika lapsellisia jotka homoksi tulevat nimittelemään heti jos näkevät miehen kulkevan hameessa,
et vetoan siihen mitä Kreivi Arvet sanoi että jos joku tulee huutelemaan homojuttuja niin
sanoo vaan takas että kyllä homo toisen homon tuntee. Sit vois vaikka näsäviisastella silleen sanomalla vaikka: Kaikkihan me ollaan homoja et sana "homo" tulee latinankielestä ja käännettynä suomenkielelle se tarkottaa ihmistä
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.10.2011 02:39
Kesällä tein itelleni pikkasen (tai vähän enemmänkin) kiltin tyylisen hameen, mutta alkaa olemaan vähän turhan viileä ulkona sen käyttämiseen ja muutenkin vähänlaisesti muualla kuin kotona tullu käytettyä, kun ei hamppukangas oikein pysynytkään niin kivasti suorassa kuin ajattelin...
Nyt sitten mietiskellyt pitäisikö askarrella viileämmille ajoille toinen kunnon villakankaasta ja pitkänä. Miten on kokemuksia millaisilla lämpötiloilla tuollainen voisi vielä olla käyttökelpoinen?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit