Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

miesten hameet?

Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.08.2009 16:48

Lainaus: Chrystalis

Koskas on pojat miitti, mihinkä kaikki laittaisivat hameet ? :P

Sen kun kertoisit.

Mulla vaan yks hame toistaiseksi.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.08.2009 21:10
Miittiin johon etiketti vaatisi hametta, jos sellainen tulisikin joutuisin jäämään itse pois, en omista enkä tule piakkoin omistamaankaan hametta. Mua alkaa hymyilyttään kun kuvittelenkin ylleni hameen, ei sillä etteivätkö ne miehille sopisi, eräille jopa erinomaisesti.
Kirjoittanut: samman (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.08.2009 07:02
HEI!

Tietääkö kukaan mistä löytyy bondage pvc hameita?? ne kiinnostaa kovasti. ajattelin ostaa ostaa korkeat kengat, dongdage paidan yms. ehkä jotain lävistyksiä ottaa myös. en jaksa enään kaapissa pysyä. mielestäni on rohkeus näyttää siltä miltä haluaa.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2009 09:00

Lainaus: samman

Tietääkö kukaan mistä löytyy bondage pvc hameita??

www.rockgootti.fi. Siellä oli ainaki vähän aikaa sitten jokin pvc-hame myynnissa.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.08.2009 22:51

Lainaus: BronzeRain

^Olen nähnyt eräällä gootikkeella ainakin sellaisen pitkän läppähameen (eli pitkä suora hame jossa todella pitkät halkiot sivuissa.) ja näytti törkeän hyvältä. Siinä ei siis ollut mitään remmejä.

Heh. miulla oli vajaat pari kk:ta sitten ekan ja toistaiseksi ainoan kerran moinen hamonen piällä.
Hameita löytyy muutama kipale ja se on ihan riittävästi. Tosin kiltti oisi kiva.
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.08.2009 17:13
meitsi käy ostelee jossain vaiheessa uudet plattarit, ahh! lökärit, platat ja läppähame! kobinaatio täydellinen kun lisätään hihaton paita XD
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.08.2009 08:12
Heheh, sain tosiaan lauantaina valmiiksi läpppähameen itselleni ja sen laitoinkin hetimmiten käyttöön emanonin pirskeissä. :P Kovin miehekäs se ei ole, mutta itse pidin sukkikset & läppähame -kombinaatiosta. Plattareiden kera toki! (:
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.09.2009 15:08
ite kelasin että otan ton mun omeplukoneen käyttöön tänään ja laitan PVC:n vinkumaan! seuraavassa miitissä näette sitten työni tulokset
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.09.2009 15:29
Muistahan toki että pvc:n ompelu voi olla helvettiä välillä, sillä vihreitä ei saa tulla, sillä neulajäljet näkyvät kankaassa
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2010 19:50
Ehdottomasti kyllä hameille! Olihan se aikanaan skandaali ja järkytys kun naiset vetivät lahkeelliset jalkaan, ja nyt ollaan kuin ei mitään. Jotkut virnuilevat pillifarkuille joista ei kuoriudu ulos ja sisään kuin kenkälusikan ja liukasteen avulla toisia hymyilyttää 5xxxl farkut mitkä roikkuvat taipeissa....aina on jotain mille joku nauraa tai ilkkuu. Hevonp****t niille, pitää missä viihtyy ja eespäin vain! Onpahan raukoille jotain mitä tuijottaa ja puhua kahvipöydässä, kun oma elämä on niin väritöntä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit