Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: SOS - tyyliapua!

• Vastaa

Lainaus: Mystification

-Jalkineet ovat joko sirot mustat tai punaiset 10cm avokkaat

Tuli mieleen tässä vielä lisää ideoita, mitä voisit yhdistää vaatetukseesi. Pin up -henkinen pukeutuminen toimisi sirojen korkokenkien ja kauluspaidan kanssa.
Ehdottaisin tällaista ehkä hieman hassulta kuulostavaa yhdistelmää (mutta toimivaksi ja tyylikkääksi todettu!): esim. polkadot- tai cherrykuosinen halterneck mekko, jonka alle laitat pitkähihaisen kauluspaidan (punainen kauluspaita jos valitset cherrykuosin), mustat sukkahousut mekon kuosin väriin soveltuvalla "takasaumalla" ja avokkaat. Panta päähän, söpö laukku olalle ja menoksi! (Älä unohda takkia, tuolla on kylmä )

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa
Faith Black
Pin up - henkinen vaatetus on tooodella lähellä sydäntäni, ainoa probleema on, että kaikki polkadot ym. kuosiset vaatteet maksavat maltaita, siis jos uusina ostaa.
Eurokankaan polkadot-tarjonta oli surkeaa, - sillä lähdin jo sille linjalle että jos itse tekisi.
Kerro ihmeessä jos jostain löydät itse kyseistä kuosia, kankaana tai valmisvaatteena. Ja inhimillishintaisena. En maksa metrikamasta 20e.
Muutoin tuo vaatetus-ideasi kuulostaa hyvältä, mutta luulisin etten osais pitää kauluspaitaa halternec-mallisenkaan mekon alla.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
KIIREELLISESTI APUA KAIVATAAN! Siis meillä on koulun 130-vuotisjuhla huomenna. NYT TULI ONGELMA! Siis minulle, ongelma, apua, auttakaa.. *hengittää välissä* mitä teen, kun pukukoodinani on sininen? siis sinine!!! Tällä hetkellä violetit rastat päässä ja oon niin umpikujassa sen suhteen että a) en omista sinisiä vaatteita b)miten saan hiukset yhdistettyä siniseen, kun muuten vaatetuksen tulee olla musta vakoinen c) miten sinne edes pitäisi pukeutua? Jotkut sanoo tulevansa farkuissa!! Argh! Ammunko yli, jos laitan vähän siistimpää vermettä päälle kuin yleensä vai pitäisikö mennä ihan rennosti sinne perus hamosessa ja paidassa? Ja kertokaa jtn hiusvinkkejä, koska en tiedä mitään! Olen siis aivan hukassa, sillä juhla on jo huomenna, HUOMENNA! -.-''''

Only Dead is Real.

• Vastaa

Lainaus: SirMarylee

b)miten saan hiukset yhdistettyä siniseen

Eikös lila sovi siniseen hyvin

Live for riding. Ride for living

• Vastaa

Lainaus: Unholysacrament

Eikös lila sovi siniseen hyvin

Mutta miettii että tuleeko liikaa kun tukka on: musta/musta-valko/tummalila/vaaleelila ja sitten ymppää siihen jotain sinistä vielä ja mustavalkoisen pukeutumisen ARGH! olen niin huono aina juhlissa: a)joko ammun yli b) saavun paikalle liian perusvaatteissa...

Only Dead is Real.

• Vastaa
Häh, siis miksi pitää olla sininen? Joku pakko? Koska musta-valko-sini-vaalealiila-tummaliila on kyllä ehdottomasti liikaa. Sinuna varmaan laittaisin ihan ne vaatteet mitkä haluaisin ja "vahingossa" unohtaisin koko sinisen.

Lähde ilman takkia, tulee siniset huulet!

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Häh, siis miksi pitää olla sininen? Joku pakko? Koska musta-valko-sini-vaalealiila-tummaliila on kyllä ehdottomasti liikaa. Sinuna varmaan laittaisin ihan ne vaatteet mitkä haluaisin ja "vahingossa" unohtaisin koko sinisen

Tungin sinistä kynsilakkaa ja sinisen huivi, ei paha... sai siitä hyvästä tikkarin jos oli pukeutunu koodin mukaan kyl kelpas.. tosin vohkin toisenkin, kun jouduin portsariks ovelle ja keitteleen myös kahvia... MUTTA SIITÄHÄN EI PUHUA! *viheltelee*

Only Dead is Real.

• Vastaa
Miten muuten antaisitte vinkkejä talvi pukeutumiseen? Että millaiset takit ovat teistä tyylikkäitä yms.. aloin pohtia asiaa...

Only Dead is Real.

• Vastaa

Lainaus: SirMarylee

Miten muuten antaisitte vinkkejä talvi pukeutumiseen? Että millaiset takit ovat teistä tyylikkäitä yms.. aloin pohtia asiaa...

Katso valtavirtaa ja tee päinvastoin. Seriously, kuka keksi, että koiranp*skan väriset, muodottomat palttoot ovat in? Tai ne viime talven ihanuudet, untuvatakit, jotka olivat maahan läikkyneen öljyn värisiä.

Itse pidän joko todella pitkistä, melkein maahan asti ulottuvista takeista, tai sitten lyhyistä lantiomittaisista, isoilla kauluksilla mielellään, kiitos. Kun on talvi ja kylmä, niin kannattaa oikeasti pukeutua, eikä värjötellä lumituiskussa roiskeläpässä ja korkokengissä, siinä onnistuu näyttämään vain naurettavalta tai vaihtoehtoisesti halvalta.

Kuihtuvia ruusuja, tämä puutarha on kuollut.

• Vastaa

Lainaus: Faith Black

esim. polkadot- tai cherrykuosinen halterneck mekko, jonka alle laitat pitkähihaisen kauluspaidan

Tuohan kuulosti kivalta! Pummin tuon idean, kun opin käyttämään mekkoja.

Lainaus: Ania

Kun on talvi ja kylmä, niin kannattaa oikeasti pukeutua, eikä värjötellä lumituiskussa roiskeläpässä ja korkokengissä, siinä onnistuu näyttämään vain naurettavalta tai vaihtoehtoisesti halvalta.

You said it. Ei håt, ei tyylikästä, päinvastoin.

En tiedä tyylikkyydestä (olen surkea näissä asioissa) mutta käytän itse talvella nilkkapituista, tyköistuvaa villakangastakkia. Napitus on takissa vähän siitä tavallisuudesta poikkeavaa, nimittäin kauluksen saa pystyyn (jolloin kuulemma näytän ajurilta) ja napit ovat vähän "vinossa". Kuulostaa tyhmältä. Mutta ei se kai näytä siltä, miltä sain sen kuulostamaan

Now what necrophagous Second Coming backs from the Cradle to Enslave?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.