Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: SOS - tyyliapua!

• Vastaa
En oikein tiedä kestääkö tuo reisiosastoni katseita hotpantseissa... joku puoleen reiteen peittäminen olisi tähtäimessä, ja sitten tyyliinsopivia sukkiksia asusteeksi. Edestä tuo mekko on siis siihen puoleen reiteen. Pitäisi varmaan käydä jostain katsomassa niitä legginsejä, ja pohtia kestävätkö reidet niitäkään. Toisaalta, pompinhan minä tallilla ratsipöksyissä...

Pitää varmaan laittaa vaihtoehdot kuvien kanssa.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Jeh, kuvistasen parhaiten näkee. Mua ton hame yhdistelmän kanssa epäilyttää, että kun toi mekon matsku on kuitenkin aika ohutta niin hameen saumat ja vyötärönauha voi aika ikävästi paistaa ton lycran läpi..
  • Vastaa
Toisaalta jos löytäisi jostain samaa materiaalia olevan hamosen, niin se ehkä voisi toimia. Olen tosiaan kerran nähnyt tuollaisen mekon yhdistettynä suht löysälahkeisiin, aavistuksen liian lyhyisiin housuihin. Yök.

Jatkokysymys: sopiiko tämä hiuslisäke kybermekon kanssa vai pitäisikö keksiä jotain muuta...

• Vastaa
Ohan toi lisäke aika klassinen eikä hirmuisen futuristinen, mutta jos meikki ja muut asusteet on kohdallaa niin kyllähän tollakin varmasti pärjää ihan mainiosti
Tietysti cyberlox tai wireloom säväyttäisi enemmän
  • Vastaa
Totta turiset, mutta mulla ei vain yksinkertaisesti ole varaa pistää rahaa loxiin, ja sitten kun on niin Tuska on jo turhan lähellä...Ellen sitten vallan pistä ranttaliksi! Saako kolmesta pussista cyberloxia kuinka muhkeat lisäkkeet? Dreadvioletin sivut kertovat että 2-4 pussillista on ok, mutta en halua mitään kovin luirua lisäkettä, niitäkin on tullut nähtyä ja...kääk!

• Vastaa
Minä en kyllä loxeista tiedä, kun en ole käyttänyt. O.o

Muuten, minä kun ajattelin väsäytyä yhtenä päivänä Tuskaan vihreään keijuteemaan, niin kuulostaako se äärimmäisen typerältä?

Asuun tulisi muhkea, vihreä minimekko jossa musta etupaneeli, vihreä-musta-raidalliset sukkahousut, vihreää murattia mustiin hiuksiin ja mustat kengät.

Äärimmäisen typerääkö vaiko ihan ok? :/

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Tässä nyt pyydettyä tarkennusta, paida tulisi olemaan lyhythihainen ja korsetti on vyötärökorsetti. Kengistä en vielä tiedä, mutta jonkinlaiset korkkarit varmasti ja aika todennäköisesti mustat.

Hameesta en löytänyt kuvaa eikä itselläkään ole siitä oikein hyvää laittaa. Yritän nyt jotenkin selittää. Siinä on vähän niinkuin pari "kerrosta", päällimäinen on peruskankaisia liuskoja jotka ovat satiininauhoilla kiinni toisisissaan ja alemmissa kerroksissa tulee tylliä ja harsoa jonkin verran pidemmälle kuin liuskat. Yhdessä harhsossa on musta satiininauha poikittain ympäri hameen.

Iiriva
Minusta ei kuulosta typerältä vaan ihan hienolta.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Vastaa
Apua, minulla on rippijuhlat ensi viikon sunnuntaina (kysyn nyt koska lähden huomenna leirille enkä pääse enää leirin jälkeen mitenkään mainittavasti koneelle ja kohta iskee paniikki) enkä tosiaankaan tiedä mitä laittaisin päälle. Alkuperäinen ajatus oli että laitan vain jonkun mustan topin, sen päälle sellaisen pitsipaidan, miksi niitä nyt sanotaankaan, mutta alaosa on täysin pimennossa vielä TT.TT Meinasin ensin laittaa tälläisen hameen, mutta se ei sovi yläosan kanssa, housuja en halua laittaa, mitä minä teen? Onko ihan kylmästi vain marssittava johonkin liikkeeseen ja ostaa uusi hame, etten täysin urpolta näytä?

Kukaan ei varmaankaan saanut mitään käsitystä mistään, koska minulla ei ole kuvia.
  • Vastaa
Tai olisiko sinulla mitään tuon hameen kanssa sopivaa paitaa, jos tuo on ainut hame jonka voisit kuvitella laittavasi?

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Vastaa
No näyttäisikö täysin tyhmältä, jos toppi olisi tälläinen, se alemmassa kuvassa mustavalkoinen?
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!