Gootti.net

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2008 23:01
Ajattelin väkertää tällaisen ketjun jossa tyylitiedottomat voivat huhuilla vinkkejä. Joo, ehkä turhahko aihe mutta pakko tehdä uusi aloitus kun en oikein löytänyt sopivaa ketjua kysymykselleni (eihän tällaista ole tehty aiemmin, eihän?!), ja ajattelin että tämä ketju voisi ehkä olla yleishyödyllinen sen sijaan että se keskittyisi vain minuun, vaikka olenhan toki universumin keskipiste jne. jaadajaada.

Eli: ostin aivan ihanan puna-mustan Dane-mekon, jota haluaisin kovasti käyttää. Se on muuten sopiva, mutta helma jää takaa melko lyhyeksi koska se joutuu kiertämään kurvejani, enkä ole päässyt mihinkään tulokseen sen suhteen mitä laittaisin koltun alle. Edestä helma on sopiva, tuo takaosasto jäi mietityttämään. Mekon kangas on uimapukumaista.

Olen pyöritellyt vaihtoehtoina joko samanlaisesta materiaalista olevia mustia leggingsejä (laitan mekon kanssa saappaat, joten se karu tosiasia että olen pukeutunut leggingseihin ei näy) tai sitten jotain miniä hametta. Olen nähnyt kerran samankaltaisen mekon kanssa käytettävän jotain housuja, mutta ne olivat ehkä universumin huonoin ratkaisu. Joten, gootti.netin tyylileidit, auttakaa naista mäessä!!!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.06.2008 00:27
Eeiii kannata leggingsejä käyttää. Ne näyttävät jotenkin puistattavilta. Etenkin jos niitä yhdistellään sellaisiin korottomiin jumppatossuja muistuttaviin kenkiin. Yhh. Muotitietoisuudella tuntuu olevan ikävä tapa tukahduttaa tyylitaju.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.06.2008 00:32

Lainaus: kuopassa

Etenkin jos niitä yhdistellään sellaisiin korottomiin jumppatossuja muistuttaviin kenkiin.

Kuopassamies tarkoittanee varmaankin ballerinoja ?

Lainaus: Piiskansiima

Joten, gootti.netin tyylileidit, auttakaa naista mäessä!!!

Vaikken leidi olekaan, saati tyylikäs niin sanoisin että voinet laittaa siihen alle sen pienemmän hameen ? TAI... et laita alle yhtikäs mitään! ;D
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.06.2008 00:38
Pienempää hametta kannatan myös minä. Eikä IKINÄ legginsejä.
  • Lähetetty: 02.06.2008 09:49
Niin tyylitajuton en sentään ole että laittaisin cybermekon kanssa jotkut ballerinat!! Voi kääk teidän kans. Varmaan laitan sitten jonkin toisen hameen alle, jotain haluan kuitenkin koska en voi kumartua mekkoni kanssa kahta senttiä ilman julkkismaisia paljastuksia!

Niin, selvennyksenä vielä, että mekko on siis tuollainen, mutta punamusta.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.06.2008 10:06
hame tietenkin. ei mitään legginseja
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.06.2008 11:37
Juu hametta kannatetaan täälläkin.

Itse voisin puolestani kysyä, että mitä voisi laittaa liilan korsetin kanssa häihin? Ajattelin vähän mustaa tyllihelmaista hametta ja sen kanssa ehkä mustaa puhvihihaista paitaa. Kelpaisiko?
  • Lähetetty: 02.06.2008 12:17
Paita kuulostaa hyvältä, mutta hameesta voisit kertoa tarkemmin tai jopa laittaa kuvia.
Kirjoittanut: Heiaken (Nimetön)
  • • Muokkasi: Heiaken
  • Lähetetty: 02.06.2008 12:52
Piiskansiima: Kyllä mä sanoisin, että voit ne legginssit ihan hyvin laittaa jos ne siis menisivät saappaiden varren sisälle, että eivät näkyisi. Etenkin jos ovat saman tyyppistä kangasta hameen kanssa niin toimisi varmasti. Näyttäisivät luultavasti enimmäkseen vain sukkahousuilta.
Toinen vaihtoehto olisi laittaa alle hotpantsit joita sitten ihan rauhassa voi vilkutela ympäriinsä Hame tuon mekon alla kuullostaa vähän oudolta mun korvaan..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.06.2008 13:11
Heiakenin hotpants- ehdotusta kannatan. Olen jossain nähnyt sen henkisen asun, näytti törkeän hienolta!

pikkumyyn asu kuulostaa kivalta, vaikkakin tarkempi kuvailu ei tekisi hallaa. Kokokorsetti vai vyötärökorsetti? Hihojen pituus? Helman pituus? Kengät?
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit