Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.07.2008 16:10
Jos minulla vielä olisi ne pitkät mustat hiukset, laittaisin ne juhlavalle nutturalle ja kenties jonkun koristeen siihen nutturaan..
nehän antavat mahdollisuuden vaikka minkälaisiin kampauksiin, lisäkkeisiin yms. !
Saparot ja niihin kuituja on aina pirteä ja hauska juttu. Ranskalainen tms.letti ja siihen koristeita/kuituja tai ihan vaan suorien hiusten sekaan letittelemään kuitua tai muuta.
Eri shokkivärien sopivuutta voi helpoisti kokeilla "nössöväreillä" eli niillä shokkiväreillä jotka lähtevät kampaamalla pois. Niillä itsekin olen testannut mitkä värit sopivat.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.07.2008 19:38
Mitenkä niitä loxeja kantsii tilata? Meinaan sitä et onko niitä aina muutamia/paketti ja sit jos haluu monta eri väriä? (tai sävyä pikemminkin, pitäis saada pinkkiä/purppuraa/hopeeta) Ja vielä sellanen juttu, et miten ne kiinnitetään? Oon kattonu ku yleensä jengillä ne on silleen kahdella saparolla niin onko ne jotku valmiit 2 systeemiä jotka on iisi vaan läntätä omiin hiuksiin jos laittaa omat hiukset saparoille ja siitä vielä nutturoille, vai mitä?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.07.2008 19:48
Mitä nyt olen Dreadvioletilta katsellut, niin yhtä väriä loxia tulee per paketti, ja siinä on yhdeksän metrin yhtenäinen pätkä. Tuolta puolestaan saattaisi löytyä ohjeita lisäkkeiden askarteluun, itse en ole ainakaan vielä löytänyt sellaista kansantajuista ja hyvää ohjetta tosin...
  • Lähetetty: 12.07.2008 19:54

Lainaus: Piiskansiima

yhdeksän metrin yhtenäinen pätkä

TÄH???!!!!! No siitä nyt ei mitään tuu ainakaan tän elämän aikana!!! Luulin et niit on eri pituisia pötkylöitä valmiina paketeissa!!! No, kiitti neuvosta, pitää kattoo saanko moisia ikinä aikaseks.
  • Lähetetty: 12.07.2008 19:58
Sakset, Ninnuska, sakset... Sen yhdeksän metrin voi silputa haluamaansa mittaan!

Lueskelin tuota foorumia, ja kaiketi tuo loxi pysyy ponnarin ympärillä ihan yksinkertaisella hevosenhäntäsolmu-tekniikalla. Epäilyttää vain näin tehtyjen lisäkkeiden kyky peittää nutturaviritelmä sen alla...
  • Lähetetty: 12.07.2008 20:03
No niin varmaan voi, eiku nythän mä keksin, laitan sen 9 metrii roikkuun vaan keskeltä päätä kahdella hiuspinnillä, voi sit bileiden jälkeen tutkii siitä loxista missäs kaikkialla tulikaan käytyä
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2008 13:38
Kaikenlaisia lokseja toisten päihin kiinnitelleenä voin sanoa että ne kestävät ainakin osan iltaa
ihan hyvin vaikka niitä olisi todella iso kasa..kunhan ne vaan kiinnittää hyvin ja huolella. Eivät ne niin painavat kuitenkaan ole.
Helpoin kai kun leikkaa sen loksin tuplapituiseksi ja kiinnittää sen keskiosastaan päähän? Näin minua on ainakin pyydetty laittamaan.
Omat hiukset hiuslenkillä yhteen ja se loksi siihen sitten kiinni. (Monethan tuntuvat käyttävän juuri sitä "laitetaan kaikki hiukset pään päälle nippuun ja siihen sitten ne loksit" -metodia...näyttää hyvältä jos on sivuilta leikattu kaljuksi.)
Saparoissa on se hyvä puoli että niiden väliin voi vetää sitä narua myös jolloin eivät ainakaan valu.
Kuminauha on muuten se millä useimmat niitä kiinnittävät. Siis cyberlokseista tämä kaikki.
Tavallista rastakuitua kun yleensä letitetään kiinni.
Kirjoittanut: Mörkökeiju (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Mörkökeiju
  • Lähetetty: 14.07.2008 19:12
Hiuksista ku täällä näyttää olevan puhetta niin mitään neuvoa tummanruskeiden, lapaluihin asti ulottuvien, luonnonkiharien hiusten laittoon? Yleensä pitäny ne vaan vapaina ku ei oo keksiny miten laittaa...eli neuvokaa tyylitajutonta Kun luonnon kihariin ei oikeen irtorastojakaa viittis laittaa vaik ne upeita onki
  • Lähetetty: 02.08.2008 15:57
Mä haluuun!! Olen vain pohtinut tässä, että sopiiko tuollaiset polvimittaiset bloomersit tällaisille...eh...reippaasti hevosen selässä kehittyneille reisille?

Mörkökeiju: miten olisi sivuotsis?
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2008 11:18

Lainaus: kuopassa

Eeiii kannata leggingsejä käyttää. Ne näyttävät jotenkin puistattavilta.

Näillä linjoilla!!!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit