Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2008 21:13
Dead Disco Dancer: sori, ei ollut tarkoitus laittaa noin tökstöks kommenttia. Satiini plus pvc on vain minulle lähes yhtä inhokki kuin punaisen ja violetin yhdistäminen.

DeadlyNightshade: lisää vielä maiharit... NOT!! TyyliPoliisi antaa huomautuksen jo moisen yhdistelmän ehdottamisesta! Tyllihameet pitäisi varata vain naiselliseen pukeutumiseen, hupparia voi pitää sitten farkkujen tai muiden sellaisten kanssa.
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.07.2008 21:22
Piiskansiima: en loukkaantunut.
Punainen ja violetti? (No jos toista niistä on vain hyvin pieni määrä ja molemmat tummasävyisiä.)
DeadlyNightshade:
Olen itse pitänyt BackStreatin huppareita -no en nyt ihan tyllihameiden- mutta juhlavampien minihameiden (siis ei mitään valtavia näyttäviä viritelmiä vaan pari rimsua tai rusettia käsittäviä) kanssa ns.arkipukeutumisena, esim.kaupungilla päiväsaikaan. Tosin olen tässä mennyt raitasukka-meiningillä eli enemmän emo kuin goth.
Mutta vaihtelu niin se virkistää.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 10.07.2008 22:06

Lainaus: Piiskansiima

TyyliPoliisi antaa huomautuksen jo moisen yhdistelmän ehdottamisesta!

Jotenkin arvasin :'D

Olen teini joten minulla on lupa pukeutua rumasti (ja pärstäkin sopii tyyliin!). Äsh, onneksi on rahnaa niin voin ostaa tämän. Kuulostaako jo paremmalle huppari-hame-yhdistelmälle?
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dead disco dancer
  • Lähetetty: 10.07.2008 22:13
No jos tuohon on pakko huppari yhdistää niin kai se menee..tosin olisi näyttävämpi joskun upean topin tms.kanssa..huppari syö tehoa tuolta hameelta.
Mutta, ei huomautettavaa...tietysti vain jos se huppari on tyylikäs eikä mikään perushuppari. (sellaisenhan voi helposti tuunata jos ei raaski ostaa)
(tarkkaa tarkkaa!) X)
Muoks: tajusin että liituraitajakku (tiukka, hyvinistuva) näyttäisi upealta tuon hameen kanssa!
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.07.2008 22:41
Liituraitajakku olisi ihana! Pitääpä alkaa metsästämään kirpputoreilta.
  • Lähetetty: 10.07.2008 22:47
No siis joo, on huppareita ja huppareita. Yleensä ensireaktio sanaan huppari on sellainen löysä, muodoton yh-äitihuppari tai vielä löysempi hoppihuppari, vaikka toki Backstreetista ja Cybershopista muunmuassa löytyy oikein nättejä, hupulla varustettuja paitoja. Tuon linkin hameen kanssa sopii oikein hyvin sellainen näyttävämpi, ei-niin-löysä huppari. Tyllihameen kanssa ei silti kannata yhdistää minkäänlaista hupparia!
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.07.2008 00:44
kertokaa mulle et mitä mun pitäis tehä mun hiuksille O_O siis on suht pitkä tummanruskee/musta letti, paksu ja älyttömän hyväkuntonen pehko, enkä haluu leikkaa pois. miten vois tehä hiuksista vähän erikoisemman näköset esim. kuiduilla, shokkiväreillä etc...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 11.07.2008 08:55

Lainaus: Piiskansiima

Satiini ja pvc?! Kääk ja yök...

Hihi, mä käytän satiinihanskoja joskus PVC:n kanssa, ja punaiset housut + magentanvioletti paita on ollut ahkerassakin käytössä. :'DD Meniks mun streetkreddupisteet nyt nolliin sun silmissäsi?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 11.07.2008 09:38

Lainaus: Morningstar_

kertokaa mulle et mitä mun pitäis tehä mun hiuksille O_O

Mon Dieu. Laita vaikka jakaus... Takaraivoon! Siinä onkin jotain sellaista mitä ei ihan joka pojalta löydy. Tai sitten voit laittaa sitä erikeepperiä, josta on jo vähän ollutkin puhetta toisaalla. O_8
  • Lähetetty: 11.07.2008 12:54

Lainaus: Heetteri

Meniks mun streetkreddupisteet nyt nolliin sun silmissäsi?

Joo, meni!!! Ziiz voi ääk sun kaa! Plussapallot menevät silmissäni pikakelauksena takaisin ylöspäin.

Minun Taatusti Oikeiden ja Äärimmäisen Tarkkojen tyylinormieni mukaan satiini on enemmän perinteisen ylellisyyden, eli pitsin, sametin, turkisten ja jalokivien kaveri, kun taas pvc on enempi sitten modernien materiaalien (vaikkapa tavallinen sileä puuvilla/sekoitekangas) ja metalliyksityiskohtien ystävä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit