Gootti.net

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.12.2010 09:45
Osaisiko joku vastata tuohon kysymykseeni? Nuo jommatkummat housut olisi tarkoitus pyytää joululahjaksi, eli tieto olisi kiva saada tällä viikolla.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.12.2010 13:49

Lainaus: Shadow Dragon

Tietääkö joku, saako näissä tai näissä noita ketjuja taakse ristiin?

Ainakin noissa ekoissa ketjut näytti olevan sellaisia, että pitäisi saada ristiin. En tiedä, onko Morticiassa täysin samanlaisia, mutta samannäköiset löytyi heidän nettikaupastaan URL
Kirjoittanut: Aralynia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2010 22:18
Tarvitsen apua jokaiselta joka omaa kriittisen värisilmän! Kyseessä kinkkinen kysymys: voiko violettien verkkosukkahousujen seurana pitää mustaa verkkopaitaa?

Asukokonaisuus koostuu violeteista rastoista, mustasta verkkopaidasta, violetista satiinikorsetista mustilla yksityiskohdilla, pitkästä mustasta hameesta joka on sivuilta pitkälle ylös asti avoin, violeteista verkkosukkiksista sekä mustista platformsaappaista. Cyberhenkinen asukokonaisuus siis, mutta kahden erivärisen verkkoasusteen sotkeminen epäilyttää. Tyylimoka vai jännä yksityiskohta? Mikäli eivät mielestäsi sovi yhteen, tulisiko minun vaihtaa verkkosukkikset mustiin vai keksiä jotain verkkopaidan tilalle?
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.12.2010 16:01

Lainaus: Morso

En tiedä, onko Morticiassa täysin samanlaisia, mutta samannäköiset löytyi heidän nettikaupastaan URL

Ei ollut nuo housut, vaan erilaiset.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.12.2010 19:31

Lainaus: Aralynia

Tyylimoka vai jännä yksityiskohta?

Jaa, riippu vähän. Sanoisin, että jos verkot ovat suunnilleen samaa kokoluokkaa (tai vahvuutta, tai miten sen ilmaisisi) niin näyttää hyvältä, mutta erikokoisilla aika epäsuhtaiselta. Mustat verkkosukkikset voisivat olla varmempi, mutta toisaalta ehkä tylsempi valinta.
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.12.2010 15:19

tulisiko minun vaihtaa verkkosukkikset mustiin vai keksiä jotain verkkopaidan tilalle?

Omistatko liiloja sukkiksia tai legginsejä? Laita ne mustien verkkosukkisten alle. Tai jätä verkkosukkikset kokonaan pois ja korvaa ne mustilla ja liiloilla sukkiksilla Voivat olla revityt niin näkyvät molemmat Mielikuvitusta mukaan pukeutumiseen, ei aina tarvitse mennä niin tietyn kaavan mukaan tossa pukeutumisessa
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.03.2011 17:00
En oikein tiennyt missä etsintäkuuluttaisin, niin laitetaan nyt sitten tänne. Eli minä niiiin haluan tässä blogimerkinnässä näkyvän korun: http://ilikeitspooky.blogspot.com/2011/01/oh-deer. html

Valitettavasti yksikään Turun liikkeistä joka myy Piecesin tuotteita ei myy tuota korua. Osaako joku sanoa nettikauppaa josta moisia löytäisi? Tai onko joku turkulainen bongannut tätä? Luulen kolunneeni jo ainakin keskustan liikkeet läpi. Huuto.nettiä olen yrittänyt vakoilla, mutta sen verran uusi tuote ettei varmaan ihan heti ilmesty kirppiksille.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.03.2011 19:47

Lainaus: Giffirt

En oikein tiennyt missä etsintäkuuluttaisin, niin laitetaan nyt sitten tänne.

Halutaan ostaa -ketjussa voi etsintäkuuluttaa. Pitää pistää korvan taakse, jos vaikka tässä tuppukylässä tarjottaisiin tuota kyseistä korua.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.03.2011 23:28

Tarvitsen apua jokaiselta joka omaa kriittisen värisilmän! Kyseessä kinkkinen kysymys: voiko violettien verkkosukkahousujen seurana pitää mustaa verkkopaitaa?

Ainakin kesän tullen tuollainen vaihtoehto voi saada jäntskän rusketuskuvioinnin iholle.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.03.2011 16:59

Lainaus: Giffirt

En oikein tiennyt missä etsintäkuuluttaisin, niin laitetaan nyt sitten tänne. Eli minä niiiin haluan tässä blogimerkinnässä näkyvän korun: http://ilikeitspooky.blogspot.com/2011/01/oh-deer. html

Parilla kaverillani on tuollaiset, ja ovat ostaneet omansa Onlysta. Eli sieltä kannattaa ainakin käydä katselemassa jos mahdollista
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit