Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.03.2011 17:14

Lainaus: Tyhjäpää

Parilla kaverillani on tuollaiset, ja ovat ostaneet omansa Onlysta.

Turun keskustan Onlyssa ei ainakaan ollut. Samperin kauppaketjut, pitäisivät samat tuotteet joka liikkeessä. Nrrrr.
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.04.2011 10:46
Ostin aivan ihanan mustan liituraitahameen. Ongelma on se, että voiko sen kanssa pitää esim. mustaa kauluspaitaa, vai pitkääkö senkin olla liituraidallinen?
  • Lähetetty: 02.04.2011 11:04

Lainaus: Morso

Ongelma on se, että voiko sen kanssa pitää esim. mustaa kauluspaitaa, vai pitkääkö senkin olla liituraidallinen?

Minusta nimenomaan musta tai valkoinen. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että vain yksi liituraitainen vaatekappale per asu. Poikkeuksena tietysti liituraitapuvut, joissa kaksi osaa kuuluu yhteen. Mutta tulee lähinnä kaoottisen näköistä jos on kahta erilaista liituraitavaatetta samassa asussa.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2011 11:29

Lainaus: Giffirt

Minusta nimenomaan musta tai valkoinen. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että vain yksi liituraitainen vaatekappale per asu.

Komppaus tuohon. Hame+paita-yhdistelmä liituraitaa tuo minulle mieleen vain ne sihteerikkönaamiaisasut (kai niitä poikkeuksiakin on, mene tiedä ).
Kirjoittanut: Morso (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.04.2011 11:46
Kiitos Giffirt ja Orthoxina.
  • Lähetetty: 16.04.2011 18:59
Arght. Vanhat bikinit ovat yllättäen kuluneet puhki ja muutenkaan en tiedä kehtaanko paisumiseni jäljiltä niissä liikkua. Koska vihaan kokouimapukuja, olen ajatellut hommata sellaisen toppi + normaali alaosa yhdistelmän. Tosin minulle ilmaistiin että ne ovat kammottavuuden multihuipentuma, mikä on saanut minut hiukan miettimään asiaa uudelleen.

Yhdet surffarishortsimalliset housut tarttuivat mukaan Australiasta, mutta sopivaa yläosaa niihin ei ole. Ideat ja esimerkiksi tarkistamisen arvoiset kaupat olisivat tervetulleita. Miten kannattaa valaan verhoutua rannalla kesän koittaessa? Mistä löytää uikkarit, joissa ei näytä itä- saksalaiselta painijalta, mutta jotka myös peittävät enemmän kuin pelkät nännit? Peruskaupat ovat joka vuosi pullollaan jotain kummallisia tahiti-uikkareita kukkasineen ja palmuineen, ja allekirjoittanut kaipaa joko jotain oikeasti jännää ja persoonallista tai sitten yksinkertaista mustaa.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.04.2011 20:50
Oletko kokeillut ihan urheiluvaateliikkeitä? Niissä yleensä tuppaa olemaan vähän tukevampitekoisia ja peittävämpiä malleja uimapuvuissa. Tai noita ihan perus supermarketteja, niissäkin tuntuu olevan useasti parempaa valikoimaa bikineiden suhteen, jos haluaa jotakin muuta kuin noita narulappulärpättimiä.
  • Lähetetty: 17.04.2011 13:00

Lainaus: Chuuko

Oletko kokeillut ihan urheiluvaateliikkeitä? Niissä yleensä tuppaa olemaan vähän tukevampitekoisia ja peittävämpiä malleja uimapuvuissa. Tai noita ihan perus supermarketteja

En itseasiassa ole tarkistanut. Pitänee käydä katsomassa. Liian sporttiset asut tuskin soveltuvat rantamursulle, mutta jos nyt jotkin kivat löytäisi. Markettien olemassaoloa en edes tajunnut, mutta tosiaan. Kyllähän sellaisissakin myydään uimapukuja.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.04.2011 11:29

Lainaus: Giffirt

olen ajatellut hommata sellaisen toppi + normaali alaosa yhdistelmän.

Olen ainakin nähnyt muutaman postimyyntiliikkeen (Ellos tai joku muu vastaava) myyvän ihan uimamekkoja. Nämä ovat siis uimapuku, jossa on ommeltu helmat. Muistaakseni oli myös sellaisia kaksiosaisia versioita, joissa oli toppi ja hamemainen alaosa (sisäänommelluilla pikkareilla toki). Tämäkin olisi mielestäni ihan tyylikäs asu rannalle, jos ei halua kaikkea paljastaa
  • Lähetetty: 18.04.2011 12:07

Lainaus: groomeri

Nämä ovat siis uimapuku, jossa on ommeltu helmat. Muistaakseni oli myös sellaisia kaksiosaisia versioita, joissa oli toppi ja hamemainen alaosa (sisäänommelluilla pikkareilla toki). Tämäkin olisi mielestäni ihan tyylikäs asu rannalle, jos ei halua kaikkea paljastaa

Pitää tsekata. Kiitosta. Pitää nyt vielä yrittää päästä siihen kuuluisaan pääkallobikinikuntoon ennen hautaa, mutta saas nähdä kuinka paljon kiloja saan karistettua.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit