Gootti.net

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.04.2011 10:19
Kuka osaisi vastata tällaiseen?

Mulla on siilitukka (nyt noin 1 cm) lukuunottamatta päälaella kulkevaa pitkää osiota (eli siis irokeesi, joka ei kuitenkaan jatku takaraivoon). Haluaisin kasvattaa vähän pitemmät hiukset, sellaset mitkä saa sliipattua taakse (pahis-look ) ja että ne olis suunnilleen tasapituiset. Miten saisin kasvatettua hiukseni tyylillä? Nyt siilitukkani on niin lyhyt, että en halua pitkästä osiosta vielä luopua, koska näyttäisin todella tyhmältä koko-siilinä. Mutta kun siiliosio kasvaa tästä vielä pidemmäksi, näyttää se pitkän osion kanssa tyhmältä. Mitä ihmettä oikein voisin tehdä? Huivit ja hatut ei ole oikein mun juttu myöskään...
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.04.2011 13:45
vedä siili osio geelillä päätä myöten ja tupeeraa pidempi osuus takulle ja heitä pään toiselle puolelle tälläinen itselle ainakin ensimmäisenä tulee mieleen.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2011 00:37
Ylioppilasjuhlat tulossa, ja tällä kertaa vieläpä omat, niin minkäänlainen tyylimokailu ei ole toivottavaa.

Mekko ja kengät näyttävät tuolta. Pitäisikö seuraksi laittaa ihan normit sukkikset/stay-upit, vai voisiko olla saumalliset? Kampauksesta huolehtii kampaaja, mutta meikin suhteen olen omavarainen. Ajattelin harmaansävyistä silmämeikkiä ns. kissamaisilla eyeliner-rajauksilla ja punaista huulipunaa (mikäli onnistun, en ole yhtään tottunut käyttämään huulipunaa), kuulostaako suunnilleen siedettävältä? Laittaisin mielelläni vain kauniin ja terävärajaisen rajauksen, mutta luomeni näyttävät niissä entistäkin raskaammilta.:/ Siksi pitäisi turvautua luomiväriin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 27.05.2011 00:50

Lainaus: Myria

Mekko ja kengät näyttävät tuolta. Pitäisikö seuraksi laittaa ihan normit sukkikset/stay-upit, vai voisiko olla saumalliset?

Tavalliset sukkikset käyvät hyvin, mutta ainakin minun mielestäni saumasukat toisivat erittäin kivan säväyksen, kerta tuollaisella ns. 50's-lookilla aikoo mennä. :>
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2011 02:43
^Kiitos, taidan sitten uskaltaa laittaa saumalliset.
Kirjoittanut: noorus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.05.2011 23:59
Minulla on metsästyksessä ihan tietynlainen paita, joka näkyy linkin takaa löytyvässä kuvassa.
Huom. kuva sisältää osittaista alastomuutta, joten jos sellainen luonnottomuus on sietokykynne ulkopuolella, jättäkää väliin
Linkki

En tiedä mistä kuva on tai kuka siinä oleva henkilö on, mutta rakastuin tuohon paitaan, enkä ole mitään vastaavaa onnistunut löytämään nettiliikkeistä. Queen of Darknessilla on aika rumia paljon väljemmästä verkosta tehtyjä vähän samanmallisia paitoja, mutta tässä kiehtoo nimenomaan tuo materiaali. Patrice Catanzaro puolestaan käyttää samantapaista materiaalia luomuksissaan aika paljon, mutta en löytänyt mitään tämäntapaista mallia hänen kokoelmistaan.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.05.2011 10:26
Noorus: Jungbluthilla on ollut samanlaisesta napakasta meshmateriaalista tehtyjä paitoja, mutta itse en ole nähnyt kuin lyhythihaisia pvc- ja pääkallosomisteisia (ps: voin luopua omastani jos kiinnostaa ). Merkin vaatteita tosin löytyy netistä kovin heikosti.
Kirjoittanut: noorus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.05.2011 17:20
^ Piiskansiima: En löytänyt tuolla nimellä kyllä ensimmäistäkään vaatekappaletta
Ainoa viittaus sinne päin tuntuisi olleen jungbluth-design.de joka on ilmeisesti kadonnut maan päältä jo jonkin aikaa sitten. Koitin variaatioitakin nimestä, jungblut/yungbluth/jungblud, ei mitään.

Voin ollakin kiinnostunut, jos koko on M ja malli tiukka (ei esim. löysät hihat.) Laita toki kuvaa jos jaksat

Tosin siltikin metsästys jatkuu juuri tuon laittamani kuvan paidan kohdalla!
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.07.2011 21:58
Tätä olen jo pitkään miettinyt:

Takkinaulakossa on jo useamman vuoden komeillut täyspitkä nahkatakki. En kuitenkaan tämmöisenä 161 senttisenä osaa kasata takkiin sopivaa asukokonaisuutta joka päällä voisi liikkua tuntematta oloaan tyhmäksi.

Onko surullinen totuus siis vain se, ettei näillä mitoilla kuulu käyttää täyspitkiä takkeja vai onko jollain mielessä asu jonka kanssa tuo takuuvarmasti sopisi?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.07.2011 16:45
Nyt laiskottaa, joten päädyin pyytämään neuvoa ja ohjeistusta muilta.

Viikonloppuna on häät, ja minulla on haussa kohtuullisen helposti toteutettava kampaus. Tämän hetkinen kampaus on tällainen (tosin kuvassa hikinen ja osan päivää huivin alla ollut ) mikä tässä onkin se haaste. Tulee tämän mekon kanssa, asustettuna mustalla. Mieluiten hakisin jotain pin up tyyliä, mutta en oikein löytänyt googlella mieleisiä kampauksia jotka osaisin toteuttaa. Että siinäpä teille haaste.

Lainaus: Verity

Onko surullinen totuus siis vain se, ettei näillä mitoilla kuulu käyttää täyspitkiä takkeja vai onko jollain mielessä asu jonka kanssa tuo takuuvarmasti sopisi?

Korkeat korot, muuten niukka asu, kokomusta. Itse laittaisin stilettikorkoiset saappaat, nahkaisen kynähameen ja mustan topin. Ei tarvitse mitään sen kummempaa, yksinkertainen on chic.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit