Gootti.net

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.09.2011 09:10
Olihan se minunkin pakko tulla kyselemään neuvoja, kun kenkähyllyssä nököttää surullisena kaksi upeaa kenkäparia eikä hajuakaan mitä niiden kanssa pukisi. Elikkäs;

Perus-mustat Transformerit. Demonian (?), mutta olen törkeä ja oletan, että kaikki tietävät mistä ihmeestä yritän änkyttää. Rakastamani kengät, muttei hajuakaan mitä niiden kanssa näin vilpoisemmilla keleillä pukisi (plus puolitoistavuotiaan taaperon kanssa ei viitsisi korkeissa koroissa käyttää lyhyitä hameita, kun kuitenkin joutuu kumartelemaan ja vilautuksen mahdollisuus on sitä suurempi, mitä korkempi korko kengissä on x)). Sitten kun vielä ratkaisisi sen ongelman, miten kivoilla kengillä pyöräilisi. Caprit? Pillit? Mitä ihmettä?

Ja sitten Pleaserin Seducet, mustat kiiltävät niillä viisillä erivärisillä vaihdettavilla paneeleilla (jotka tulee sinne nyörityksen taakse), joista ei löydy kuvaa mistään kaivamalla. Olleet jalassa kahdesti, kerran julkisesti. Ovat niin pirun epämukavat kävellä, että jos niiden kanssa ei tunne pukeutuneensa tähdellisesti jäävät kaappiin (minulla olleet siellä mitä, yli kaksi vuotta?).

Ehdotuksia? Nyt varsinkin kun on aloittanut lukion uudelleen siellä teini-ikäisten joukossa tekisi ihan hyvää, jos olisi pukeutunut niin että tuntee itsensä hyväksi.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.09.2011 12:06

Lainaus: Orthoxina

Caprit? Pillit?

Ihan hyviä ja toimivia ratkaisuja. Itse käytän myös lyhyitä shortseja ja toki olen pyöräillyt hameellakin. Caprit on kätsyvalinta noiden kenkien kanssa ja pillifarkut jos tahtoo käyttää pitkiähousuja.
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2011 12:20

Lainaus: Orthoxina

Ovat niin pirun epämukavat kävellä, että jos niiden kanssa ei tunne pukeutuneensa tähdellisesti jäävät kaappiin

Ai Ai. Ite suosittelisin myös capreja. Ei tietenkään sellaisia älyttömiä pussihousuja. Ps. jos kengät tuntuu epämukavalta jalassa saat ne tuntumaan mukavammalta näin:

Ota kaksi pientä pakaste pussia ja täytä ne 1/4 osaa vedellä.
Laita vedellä täytetyt pakaste pussit kenkien sisään niin, että ne ovat aivan kärjessä.
Laita kengät pakastimeen muutamaksi minuutiksi.
Sitte kun vesi on jäätynyt ota kengät pois pakastimestä.
Pussit pois ja valmista.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.10.2011 19:53
Nyt neuvoja kiitos! Ostin joskus viime keväänä kirpparilta nätisti istuvat liituraitacaprit ja nyt huvittaisi laittaa ne käyttökuntoon. Ongelmana on siis, ovatko capripituiset housut kovinkaan hyvät 160cm korkealle vai pitäisiköhän niitä lyhentää ja jos niin minkä verran? Ei huvittaisi näyttää yhtään sen matalammalta kuin mitä jo on.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.10.2011 20:13
^ Mä en ole juuri lyhykäisyyteni takia uskaltanut hankkia capreja/muita vajaamittaisia housuja (en tiedä termejä), enkä varsinkaan käyttäisi lättänöiden kenkien kanssa. Tosin pitkävartiset plattarit + vajaamittaiset housut ei kuulosta pahalta, mutta kaipaisin minäkin jonkun tietävämmän kommenttia, kun omaa tyylisilmää vaivaa sitkeä kaihi.

Millaiset kengät sopivat Lipparin Gangsta Pranksta -hameen kanssa? Entä millaisten hameiden/housujen kanssa tämän pituiset saappaat näyttävät parhailta? Varsi on jotain nilkkurin ja "normaalien", n. polvimittaisten väliltä.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.12.2011 22:03
Nyt kun tässä lueskelin näitä niin tulipas itsellenikin mieleen pulma.

Pukeudun mielelläni jätkien vaatteisiin, vaikka löytyykin korsetteja ym.
Mutta mitä tässä piti ruveta selittämään on se, että näytänköhän aivan urpolta kun yhdistän gootti ja emo- tyylin? Lempi asuni on joku printtipaita/toppi(värinä musta jossa saattaa jotain kirkkaampaa tehosteväriä löytyä) , tummat farkut, huppari (NBC tai joku enemmän gootimpi. Esim. musta takki jossa on hännykset ja jotain klimpsuja) ja sitten tuossa korkeapohjaiset maiharit ja lisäksi kaulapantoja, ristejä, niittikoruja, goggleseja ym.? Ärh kun kengän koko on 42-42 ja raaaaakastan korkeepohjasii maihareita Vinkkejä otetaan ilomielin vastaan, eli mistähän tälläsii löytäs? Hinnal ei niin väliä...
Lisäksi omistan lyhyet mustat hiukset (ehkä jotain emo/punk meininkiä...) ja toki tummat kajaalit ym...

Jo jonkin aikaa olen katsonut peilistä tätä kaiken summaa ja alkanut miettiä, että olenko muiden silmissä aivan pelle?
Ja pahoitteluni kun meni näin sekavaks X3
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.12.2011 22:29
^ Itse en osaa sanoa mistä kyseisiä asioita löytyisi mutta siihen kysymykseen, että oletko muiden silmissä pelle niin itse sanoisin että ainakaan omalla näkökannallani ihmisten tyyliin katsoen en sanoisi ketään pelleksi. Jos itse tykkäät omasta tyylistäsi, anna mennä vaan ja haistata tyynellä ilmeellä ''halveksujille'' pitkät hevonpeet mikäli tällaisia kohtaat. Se on aivan sama mitä muut ajattelee jos itse tykkää
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2012 13:56
Neuvoja liittyen poikaystävääni!

Olemme tässä jo pitkään kihlattuni kanssa miettineet, että hänelle voisi väkertää keikoille/festareille jonkun miehille sopivan meikkilookin. Vaikka olenkin kosmetologi ja minulla on meikkauksesta jonkin verran kokemusta(kosmetologithan eivät ole meikkaajia), mutta en oikein saa mitään siistiä päähäni. Kerran olen jotakin yrittänyt, mutta sain mieheni näyttämään ihan naiselta, ja eikös ne meikit lähteneetkin ihan yhtä nopeasti pois. Olisiko kenelläkään mitään ideoita kertoa? Esim. kuvia, tutoriaaleja.. Mikä vain käy. Toiveena on vain se, että ei mitään hirveän radikaalia, muttei mitään mälsääkään..
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.03.2012 19:05

Lainaus: Satanica

Olisiko kenelläkään mitään ideoita kertoa?

Mielestäni sellaiset ikäänkuin smokey eye tyylillä meikatut silmät sopivat miehille, esim. tähän tyyliin:

Tai sitten voit alkaa leikkiä väreillä, esim:

Ja sitten tietenkin erilaiset valumat tms. "crow tyyppiset" jutut toimii myös miehillä. Mallia voi myös ottaa esim. Edward Saksikädestä, Alice Cooperista tai Jared Letosta. Tärkeintä on kuitenkin, että muistaa korostaa myös maskuliinisia piirteitä (mm. kulmat, ja tekee niistä oikeasti miesten kulmien muotoiset eikä naisellisia linnunsiipiä) ja ei yritä tehdä meikistä liian naisellista esim. kissamaisella silmien ulkokulmien eyelinereiden nostolla. Miesten meikeissä saa mielestäni olla myös harkitun huolimaton, liian viimeistelty meikki on minusta liian naisellinen.
Kirjoittanut: Siegelinde (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.03.2012 10:57
Smokey eye ja kunnon pohjustus! Jokin muu kuin musta voisi näyttää hyvältä, aina silmien värin mukaan: siniset silmät -> jotain ruosteenpunaista tai muuten aavistuksen punaiseen tai oranssiin vivahtavaa, vihreät silmät -> tummanpunainen, ruskeat silmät ->tummansininen tai tummanvihreä. Mattavärit eivät näytä niin feminiineiltä, ne voisivat toimia parhaiten. Kannattaa myös kiinnittää huomiota kulmakarvoihin, ne näyttävät huolittelemattomina helposti vähän hassulta jos muu meikki on tehty tarkasti.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit