Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: SOS - tyyliapua!

• Vastaa
Pikkumyy: yhdistelmä kuulostaa kyllä oikein sopivalta.

Iiriva: GO FOR IT!!! Olet keijumallinen, joten voit aivan hyvin laittaa keijukuteet.

Kazune: hame on hieno, muttei tosiaankaan sovi kuvailemiisi yläosiin. Onko sinulla esimerkiksi jotain mustaa kauluspaitaa tms. yksinkertaisempaa? Pitsipaitakin ehkä menettelee paremman puutteessa, mutta jos se ei näytä omaan silmään hyvältä niin ei kannata laittaa.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Kazune: Tuo toppi ei kyllä minustakaan ole samaa sarjaa hameen kanssa..
Hame on hieno ja sopivalla tavalla juhlallisen oloinen, joten kannatan etsimään siihen jotain sopivaa yläosaa. Musta peruskauluspaita? Valkoista tai muuta väriä kun en enää itse ainakaan lisäisi asukokonaisuuteen (mutta mä nyt olenkin välillä vähän turhantarkka näissä väriasioissa).. Myös jotkut pitsikrumeluuria sisältävät polvisukat voisi olla kivat tuon hameen kanssa.
  • Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Dreadvioletin sivut kertovat että 2-4 pussillista on ok, mutta en halua mitään kovin luirua lisäkettä, niitäkin on tullut nähtyä ja...kääk!

Loxien tekemisestä mulla ei ole hajuakaan joten en osaa sanoa tosta määrästä (vaikka yhdet loxilisäkkeet mulla onkin ollu..). Tuo matsku on kuitenkin aika muhkeeta eli luulisi helposti saavan ihan näyttävät ja sopivan muhkeet lisäkkeet
  • Vastaa
Piiskansiima: Kiitoksia

Nyt tarvii sit vaan enää löytää se paita.. Ja sit on se huoli pois päiväjärjestyksestä.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Vastaa
Jelppivä! Käykö pvc-voittoisen asukokonaisuuden kanssa nahkahansikkaat? Käsineet ovat kiiltävähköt, mutta selkeästi kuitenkin nahan näköiset. Tyylillisesti käsineet käyvät muuhun kokonaisuuteen, mutta tuo materiaali mietityttää eikä oma tyylisilmä pelitä juuri nyt. Pvc-käsineiden etsimiseen minulla ei ole aikaa/rahaa, eikä niin makeita hanskoja varmaan edes löydy toisia.

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Käykö pvc-voittoisen asukokonaisuuden kanssa nahkahansikkaat?

tämäkin nyt on tietysti niin makuasia ,mutta minä sanoisin ettei sovi. Perusteluina se ,että mielestäni pvc ja nahka, tekonahka varsinkin ovat vähän liian samantyylisiä materiaaleja ,mutta kuitenkin sen verran erilaisia ,että häiritsisi. Mieluummin jokin selkeämmin erilainen/ millaista on asukokonaisuuden muina materiaaleina tai sitten jos pvc:stä löytyisi tai joku osaisi ommella

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa
Mieluummin satiini- kuin nahkahanskat pvc:n kanssa, sanoisin minä.
(Tai kumihanskat.)

Love, peace and harmony ? Oh, very nice Very nice Very nice Very nice ...But maybe in the next world

• Vastaa
Satiini ja pvc?! Kääk ja yök...

• Vastaa
Minulle tuo yhdistelmä tuo mieleen elegantin domina/fetish-henkisen pukeutumisen..mutta, makuasioita.

Love, peace and harmony ? Oh, very nice Very nice Very nice Very nice ...But maybe in the next world

• Vastaa
Tää ketjuhan on ihan minulle tarkoitettu

Näytänkö ääliöltä, jos pidän hupparia tyllihameen kanssa? (Joo truuköthik täällä moi. Olen kateellinen Piiskansiiman vaatteille x___x Ja kaikkien muidenkin vaatteille)

Angstipäivä tänään, älkää välittäkö.

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!