Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2008 13:53
En oikein tiedä kestääkö tuo reisiosastoni katseita hotpantseissa... joku puoleen reiteen peittäminen olisi tähtäimessä, ja sitten tyyliinsopivia sukkiksia asusteeksi. Edestä tuo mekko on siis siihen puoleen reiteen. Pitäisi varmaan käydä jostain katsomassa niitä legginsejä, ja pohtia kestävätkö reidet niitäkään. Toisaalta, pompinhan minä tallilla ratsipöksyissä...

Pitää varmaan laittaa vaihtoehdot kuvien kanssa.
Kirjoittanut: Heiaken (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.06.2008 14:32
Jeh, kuvistasen parhaiten näkee. Mua ton hame yhdistelmän kanssa epäilyttää, että kun toi mekon matsku on kuitenkin aika ohutta niin hameen saumat ja vyötärönauha voi aika ikävästi paistaa ton lycran läpi..
  • Lähetetty: 02.06.2008 14:59
Toisaalta jos löytäisi jostain samaa materiaalia olevan hamosen, niin se ehkä voisi toimia. Olen tosiaan kerran nähnyt tuollaisen mekon yhdistettynä suht löysälahkeisiin, aavistuksen liian lyhyisiin housuihin. Yök.

Jatkokysymys: sopiiko tämä hiuslisäke kybermekon kanssa vai pitäisikö keksiä jotain muuta...
Kirjoittanut: Heiaken (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.06.2008 15:15
Ohan toi lisäke aika klassinen eikä hirmuisen futuristinen, mutta jos meikki ja muut asusteet on kohdallaa niin kyllähän tollakin varmasti pärjää ihan mainiosti
Tietysti cyberlox tai wireloom säväyttäisi enemmän
  • Lähetetty: 02.06.2008 16:50
Totta turiset, mutta mulla ei vain yksinkertaisesti ole varaa pistää rahaa loxiin, ja sitten kun on niin Tuska on jo turhan lähellä...Ellen sitten vallan pistä ranttaliksi! Saako kolmesta pussista cyberloxia kuinka muhkeat lisäkkeet? Dreadvioletin sivut kertovat että 2-4 pussillista on ok, mutta en halua mitään kovin luirua lisäkettä, niitäkin on tullut nähtyä ja...kääk!
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.06.2008 10:58
Minä en kyllä loxeista tiedä, kun en ole käyttänyt. O.o

Muuten, minä kun ajattelin väsäytyä yhtenä päivänä Tuskaan vihreään keijuteemaan, niin kuulostaako se äärimmäisen typerältä?

Asuun tulisi muhkea, vihreä minimekko jossa musta etupaneeli, vihreä-musta-raidalliset sukkahousut, vihreää murattia mustiin hiuksiin ja mustat kengät.

Äärimmäisen typerääkö vaiko ihan ok? :/
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.06.2008 11:07
Tässä nyt pyydettyä tarkennusta, paida tulisi olemaan lyhythihainen ja korsetti on vyötärökorsetti. Kengistä en vielä tiedä, mutta jonkinlaiset korkkarit varmasti ja aika todennäköisesti mustat.

Hameesta en löytänyt kuvaa eikä itselläkään ole siitä oikein hyvää laittaa. Yritän nyt jotenkin selittää. Siinä on vähän niinkuin pari "kerrosta", päällimäinen on peruskankaisia liuskoja jotka ovat satiininauhoilla kiinni toisisissaan ja alemmissa kerroksissa tulee tylliä ja harsoa jonkin verran pidemmälle kuin liuskat. Yhdessä harhsossa on musta satiininauha poikittain ympäri hameen.

Iiriva
Minusta ei kuulosta typerältä vaan ihan hienolta.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.06.2008 11:10
Apua, minulla on rippijuhlat ensi viikon sunnuntaina (kysyn nyt koska lähden huomenna leirille enkä pääse enää leirin jälkeen mitenkään mainittavasti koneelle ja kohta iskee paniikki) enkä tosiaankaan tiedä mitä laittaisin päälle. Alkuperäinen ajatus oli että laitan vain jonkun mustan topin, sen päälle sellaisen pitsipaidan, miksi niitä nyt sanotaankaan, mutta alaosa on täysin pimennossa vielä TT.TT Meinasin ensin laittaa tälläisen hameen, mutta se ei sovi yläosan kanssa, housuja en halua laittaa, mitä minä teen? Onko ihan kylmästi vain marssittava johonkin liikkeeseen ja ostaa uusi hame, etten täysin urpolta näytä?

Kukaan ei varmaankaan saanut mitään käsitystä mistään, koska minulla ei ole kuvia.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.06.2008 11:14
Tai olisiko sinulla mitään tuon hameen kanssa sopivaa paitaa, jos tuo on ainut hame jonka voisit kuvitella laittavasi?
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.06.2008 11:25
No näyttäisikö täysin tyhmältä, jos toppi olisi tälläinen, se alemmassa kuvassa mustavalkoinen?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit