Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.06.2008 16:21
Pikkumyy: yhdistelmä kuulostaa kyllä oikein sopivalta.

Iiriva: GO FOR IT!!! Olet keijumallinen, joten voit aivan hyvin laittaa keijukuteet.

Kazune: hame on hieno, muttei tosiaankaan sovi kuvailemiisi yläosiin. Onko sinulla esimerkiksi jotain mustaa kauluspaitaa tms. yksinkertaisempaa? Pitsipaitakin ehkä menettelee paremman puutteessa, mutta jos se ei näytä omaan silmään hyvältä niin ei kannata laittaa.
Kirjoittanut: SyntheticKittie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.06.2008 22:50
Kazune: Tuo toppi ei kyllä minustakaan ole samaa sarjaa hameen kanssa..
Hame on hieno ja sopivalla tavalla juhlallisen oloinen, joten kannatan etsimään siihen jotain sopivaa yläosaa. Musta peruskauluspaita? Valkoista tai muuta väriä kun en enää itse ainakaan lisäisi asukokonaisuuteen (mutta mä nyt olenkin välillä vähän turhantarkka näissä väriasioissa).. Myös jotkut pitsikrumeluuria sisältävät polvisukat voisi olla kivat tuon hameen kanssa.
Kirjoittanut: Heiaken (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2008 09:20

Lainaus: Piiskansiima

Dreadvioletin sivut kertovat että 2-4 pussillista on ok, mutta en halua mitään kovin luirua lisäkettä, niitäkin on tullut nähtyä ja...kääk!

Loxien tekemisestä mulla ei ole hajuakaan joten en osaa sanoa tosta määrästä (vaikka yhdet loxilisäkkeet mulla onkin ollu..). Tuo matsku on kuitenkin aika muhkeeta eli luulisi helposti saavan ihan näyttävät ja sopivan muhkeet lisäkkeet
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.06.2008 20:01
Piiskansiima: Kiitoksia

Nyt tarvii sit vaan enää löytää se paita.. Ja sit on se huoli pois päiväjärjestyksestä.
  • Lähetetty: 10.07.2008 16:12
Jelppivä! Käykö pvc-voittoisen asukokonaisuuden kanssa nahkahansikkaat? Käsineet ovat kiiltävähköt, mutta selkeästi kuitenkin nahan näköiset. Tyylillisesti käsineet käyvät muuhun kokonaisuuteen, mutta tuo materiaali mietityttää eikä oma tyylisilmä pelitä juuri nyt. Pvc-käsineiden etsimiseen minulla ei ole aikaa/rahaa, eikä niin makeita hanskoja varmaan edes löydy toisia.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.07.2008 16:24

Lainaus: Piiskansiima

Käykö pvc-voittoisen asukokonaisuuden kanssa nahkahansikkaat?

tämäkin nyt on tietysti niin makuasia ,mutta minä sanoisin ettei sovi. Perusteluina se ,että mielestäni pvc ja nahka, tekonahka varsinkin ovat vähän liian samantyylisiä materiaaleja ,mutta kuitenkin sen verran erilaisia ,että häiritsisi. Mieluummin jokin selkeämmin erilainen/ millaista on asukokonaisuuden muina materiaaleina tai sitten jos pvc:stä löytyisi tai joku osaisi ommella
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.07.2008 19:36
Mieluummin satiini- kuin nahkahanskat pvc:n kanssa, sanoisin minä.
(Tai kumihanskat.)
  • Lähetetty: 10.07.2008 20:01
Satiini ja pvc?! Kääk ja yök...
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.07.2008 20:16
Minulle tuo yhdistelmä tuo mieleen elegantin domina/fetish-henkisen pukeutumisen..mutta, makuasioita.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.07.2008 20:58
Tää ketjuhan on ihan minulle tarkoitettu

Näytänkö ääliöltä, jos pidän hupparia tyllihameen kanssa? (Joo truuköthik täällä moi. Olen kateellinen Piiskansiiman vaatteille x___x Ja kaikkien muidenkin vaatteille)

Angstipäivä tänään, älkää välittäkö.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit