Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.05.2009 14:11

Lainaus: Myria

Tuosta liituraitojen yhdistelemisestä vielä: voivatko ne tosiaan olla hyvinkin erilaiset näyttämättä tyhmältä?

No tämä on taas mielipiteeni ja sen esille tuon, koska minusta, jos liituraidat ovat kovin eriävät ja huomattavat toisistaan niin minua ne hiukan ns. "ottavat silmään". Tai itse jos olen yhdistänyt kahta eri liituraitaa niin en kyllä ole ihan ihmisten ilmoille vielä niin mennyt. Mutta tämäkin vain siksi, että minua itseäni se häiritsee, eikä ole silmään kivan näköinen.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 14:33

Lainaus: Funereal Soul

No tämä on taas mielipiteeni ja sen esille tuon, koska minusta, jos liituraidat ovat kovin eriävät ja huomattavat toisistaan niin minua ne hiukan ns. "ottavat silmään"

Itselläni on hame missä on hopeaa hieman paksumpaa liituraitaa ja paita missä on vähän erisävyistä hopeaa ohuempaa liituraitaa enkä kyllä pysty pitämään niitä toistensa kanssa, koska näyttää jotenkin tosi hmm ei hyvältä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.05.2009 19:23
En omista yhtään ainutta liituraitavaatetta, ei ole vain tullut hankittua (pitäisi varmaan), mutta en kyllä yhdistäisi kahta kovin eriävää liituraitaa keskenään. Joku millin tai kahden paksuusero ei haittaa, mutta siitä isompi särähtää minulle aika pahasti silmään. Paitsi tietty jos tämä on muutenkin tehty tarkoituksella riitelevästi (kerran eräällä tytöllä oli kapakassa uskomattoman kaunis liituraitakuosinen kynähame vinoon langansuuntaan, melko leveällä raidan välillä (veikkaan 20mm) ja yläosassa tavallisella langansuunnalla kapeampaa liituraitaa (~10mm). Upea ilmestys).
Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Nekropolis
  • Lähetetty: 04.05.2009 20:54
Olen menossa lähes suoraan koulusta oopperaan, suht samoissa vaatteissa pitäisi olla kolmisen koulutuntia. Kelpuuttaisitteko itse n. polvipituisen ( kokomustan, kiiltäväpintaisen) kaksikerroksisen hameen ja mustan hyvin istuvan jakkupuvun yläosan oopperasopiviksi?
Mitä mieltä koruista/asusteista? Hillitympää vai jotain näyttävämpää?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.05.2009 21:00

Lainaus: Nekropolis

Kelpuuttaisitteko itse n. polvipituisen ( kokomustan, kiiltäväpintaisen) kaksikerroksisen hameen ja mustan hyvin istuvan jakkupuvun yläosan oopperapuvuksi?

Valinta kuulostaa vallan mainiolta. Oopperaan ei kyllä nykyisin tarvitse enää sonnustautua mitenkään erityisen hienosti, mutta toki siisteys on aina valttia. Asustamisen voi varmaan tehdä ihan terveen järjen mukaan, laita jotain mikä sopii kokonaisuuteen ja tuntuu itsestäsi hyvältä.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.05.2009 21:19

Lainaus: BronzeRain

Joku millin tai kahden paksuusero ei haittaa, mutta siitä isompi särähtää minulle aika pahasti silmään.

Tässä se varsinainen ongelma onkin! On todella vaikeaa löytää ylä- ja alaosa yhteensopivin raidoin, ellei sitten omista saman valmistajan/sarjan vaatteita. Hermot menee, kun yrittää turhaan metsästää hameeseen sopivaa puseroa.

Nekropolis
Kuulostaa oikein hyvältä! Käsittääkseni yleisö pukeutuu ilta- tai cocktailpukuihin vain oopperan ensi-illoissa, muissa esityksissä tavallinen juhlava pukeutuminen riittää.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2009 17:16
Nekropolis

Ota kouluun mukaan joku kaunis hieman näyttävämpi koru (esim. korvakorut TAI kaulakoru) ja laita se vasta oopperaan päälle. Näin puku muuttuu hetkessä tyylitellymmäksi. Älä kuitenkaan laita sekä näyttäviä korvakoruja JA näyttävää kaulakorua, siten näyttää usein joulukuuselta. Myös niittipannat sun muut vastaavat on hyvä laittaa laukkuun, jos on koulussa päällä
Kirjoittanut: Nekropolis (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2009 18:10
Kiitos neuvoista
Taidan päätyä siihen hame plus jakku yhdistelmään. Pitää vaan käydä tänään koruja läpi että huomenna on asu jotenkin valmiina

Lainaus: Severana

Käsittääkseni yleisö pukeutuu ilta- tai cocktailpukuihin vain oopperan ensi-illoissa, muissa esityksissä tavallinen juhlava pukeutuminen riittää.

Ihan hyvä tietää Ensikertalainen kun oopperassa olen niin "pukukoodista" ei ole tietoakaan..
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.05.2009 20:37
Rupesin tässä miettimään miten voisin yhdistää mustan pvc-korsetin jossa on solkia nätisti?
Yritin tässä yksipäivä yhdistellä sitä hameen kanssa mutta se ei jotenkin toiminut. (Hame on tylliä)
Sitten vielä kysyisin lyhythihaisesta verkkopaidasta jossa on vetoketju rintojen kohdatta . Ostin tämän joskus heräteostoksena mutta mietin että voisi sitäkin ruveta käyttämään. Mietin voisiko yhdistää pillirenksuhousuihin? (Paita on siis musta)
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.05.2009 09:19
Jenaldo
Jos korseti tulee rinnan yli, niin mielestäni sen voisi yhdistää hyvin vaikka pvc-minihamoseen (miksei pitkäänkin). Jos taas kyseessä on vyötärökorsetti sopisi se mielestäni hyvin vaikkapa mustan kauluspaidan ja tartan vekkiminin kanssa. Ja tottakai näyttävät saappaat

Lyhythihainen verkkopaita menisi mielestäni ihan hyvin pillirenksuhousujen kanssa, alle jokin kivan värinen toppi niin saat vähän kontrastiväriä! Vaikkapa limen vihreä tai neon punainen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit