Gootti.net

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.05.2010 20:44

Lainaus: DeadlyNightshade

Tai sitten jokin kaunis huivi.

Jotain sen kaltaista kävi itselläkin mielessä. Jos sen saisi vielä jotenkin pysymään paikoillaan niin se kävisi 'hihoista'. Ehdotuksia?
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.05.2010 20:45

Lainaus: Kedira

toivoisin hauskoja ehdotuksia miten peittää käsien yläosat

Lasten uimakellukkeet? Hei, sinähän sanoit että hauskoja ehdotuksia!! :P

No joo. Asiaan. Boleroita saa nyt lähestulkoon mistä tahansa kaupasta joten niitä kannattaa käydä katselemassa. Huivikin on ihan jees mutta imo kovin tylsä vaihtoehto, puhumattakaan siitä että sellaisen piteleminen hartioilla saattaa käydä rasittavaksi. Huivistakin tosin saa bolerontapaisen jos sen kietaisee selkäpuolelle ja kiinnittää hienolla rintaneulalla tai jos rintaneuloja on kaksi niin tuohon tavallaan kainaloiden viereen.

Vaateteippiä luulisi saavan isommista tavarataloista (Sokos, Stocka) ja ehkäpä jostain vaatekaupoista, esimerkiksi Lindexiltä tai Henkkamaukasta. Satavarmasti en kyllä mene sanomaan...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.06.2010 00:01
Minulla on bad hair day vähintään kerran viikossa ja haluaisin joskus vain heittää jonkun huivin päähän, sen sijaan että kulutan purkillisen kuivashampoota ja muita mömmöjä jotta en näyttäisi aivan suohirviöltä. Olen kuitenkin ihan käsi huivien kanssa. Tuntuu etteivät ne koskaan pysy päässä ja ihan sama miten ne laittaa, ennen pitkää ne tippuu, valuu silmille tai päädyn näyttämään mummolta tai hartaalta muslimilta. Usein kuitenkin näkee ihmisiä joilla on huiveja päässä todella nätisti. Miten kummassa ne tekevät sen!? Pitääkö se vain pultata kiinni pinneillä?

Kaikki muutkin hiusniksit erittäin tervetulleita.
Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.06.2010 11:23
Giffirt, sillon harvoin kun huivin survon päähäni, se kyllä kestää aika hyvin kun laitan vaan napakasti umpisolmuun niskaan. Pinneillä kun avittaa niin luulis pysyvän
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.06.2010 11:29

Lainaus: Kaysa

sillon harvoin kun huivin survon päähäni, se kyllä kestää aika hyvin kun laitan vaan napakasti umpisolmuun niskaan. Pinneillä kun avittaa niin luulis pysyvän

Teen varmaan jotain väärin, tai sitten minulla on omituisen mallinen pää, mutta tämä ei vain riitä. Vaikka survoisin huivin sellaiselle umpisolmulle, ettei aivoissa enää kierrä veri, se silti valuu ennen pitkää niskasta alas.
Kirjoittanut: Criceto (Nimetön)
  • • Muokkasi: Criceto
  • Lähetetty: 16.06.2010 11:52
Minulla ainakin huivi valuu ennen pitkää pois, mutta olen laittanut pinneillä kiinni silloin se pysyy. Esim. jos mulla on musta huivi ja musta pinkit vaatteet pinnin millä laitan huivin kiinni on pinkki. Se näyttää silloin hienolta. Laita edestä jollakin hienolla sävyllä ja koristellaa ja takaa ihan normaaleila pinneilla mitkä pitää hyvin.

Minkä laiset hatut sopii goottityyliin?
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.06.2010 15:06
Tyyliapua lyhyille ja kuiville hiuksille.. Mitä noille vois tehdä, pitäiskö tupeerata hirveäksi palloksi vai mitä? Tai siis vissiin puolipitkät, ihan senttejä vajaa hartiapituiset hiukset.. Mahtaiskohan toimia, jos yrittäis latvoja taivuttaa ylöspäin ja tehä jtn 50's lookia? Mutta miten se sitte sopii goottityyliin.. Apua siis!
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.06.2010 19:03
Jos totta puhutaan, kuivat hiukset (varisnkin, mutta myös muut) vahingoittuvat aika hyvin kun niitä tupeeraa ja laittaa mömmöjä joukkoon :P Ja jotenkin "pörröpäät" on vaan niin in tällä hetkellä -.-
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.06.2010 20:05

Lainaus: Jasmine

"pörröpäät"

''Hemasevan seksikäs pörröpää..'' ot
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.06.2010 17:38
No siis mähän oon.. Joo, kaippa vaan väännän ponnaria tai pientä lettiä ja koitan kestää Kohta saa taas rastat ni helpottaa..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit