Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

SOS - tyyliapua!

Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.09.2008 18:14
Pahoittelen tuota vajavaista viestiäni, kirjoittelin väsyneenä ja päänsärkyisenä. Kiitokset pikkumyylle ja Faith Blackille vinkeistä! Kaapistani onneksi löytyy lyhyt tyllihame ja pitsinen toppi, ja voisinkin kokeilla mustia verkkosukkiksia niiden pinkkien päälle.

Lainaus: Faith Black

Ajattelin laittaa nämä kengät.
Ja korsetti on siis tällainen.

Kuten aiemmassa viestissäni sanoinkin, mustat sukkikset kävisivät paremmin tuohon asuun kuin tummanpunaiset. Sitäpaitsi nuo viimeksi mainitut veisivät huomiota pois todella upeasta korsetista.
Kirjoittanut: Nightfall (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.09.2008 22:43
Itse tykkään kovasti kantaa kaulassa jos jonkinlaista helyä, ja olenpa tässä miettinyt;
voiko kahta kaulapantaa pitää yhtäaikaa, jos eivät ole kovin paksuja? Toisessa on n. 2,5cm pitkät piikit, toisesta roikkuu pari ketjua ja risti. Tuleeko sekametelisoppa? Itse en ole koskaan saanut päätettyä, näyttääkö se hyvältä vai ei.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 01.09.2008 22:47
Nightfall
Minusta kaksi kaulapantaa ei ole hyvännäköinen ratkaisu. Varsinkin jos toisessa on roikkuvia ketjuja. Laita toisen kaulapannan kanssa vaikka jokin yksinkertainen koru, tyyliin hopeisessa ketjussa ankh.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.09.2008 23:18

Ajattelin laittaa nämä kengät.
Ja korsetti on siis tällainen. Hameesta minulla ei ole kuvaa.

Jos tyylipoliisitar Rontilta kysytään, niin älä yhdistä noita kenkiä ja korsettia lainkaan. Mielestäni eivät ole tyylilajillisesti samaa luokkaa.

Kyllä, sanon vaikka mielipidettäni ei tästä aiheesta kysytäkään.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.09.2008 02:12

Lainaus: BronzeRain

Jos tyylipoliisitar Rontilta kysytään, niin älä yhdistä noita kenkiä ja korsettia lainkaan.

Hmmm makuasioista paha kiistellä, mutta itse melkein laittaisin pitkän hameen tuon korsetin kanssa. Kengät ihan ok mielestäni kuitenki. Itsehän yhdistelen tyylejä ihan omituisesti. Mietinkin tässä että...

Olin kerran pukeutunut näin: Liituraidallinen kauluspaita, musta minihame (ihan vaan musta, ei mitään härpäkkeitä), mustat sukkikset, http://joyboots.fi/PublishedService?file=page&page ID=9&itemcode=SWI815%2FB nämä kengät, silmälasit (tosiaan rillit on punaisilla kehyksillä), irokeesi oli vedetty taakse ponnarille päänmyötäsesti. Näytin oikeastaan sihteeriltä, jolla oli vähän erikoiset kengät. Mutta yhdistelmä ei mielestäni ollut paha, vaikka tiedän että kaikki sanoo kohta ettei noita kenkiä tuohon yhdistelmään, electratkin olisi olleet kaapissa mutta halusin jostain syystä nuo silti. Hmm, hameen päältä löytyi myös 3-rivinen niittivyö, jotka ehkä vähän painotti kenkuleita. Mutta.. Mielipiteitä? : D
  • Lähetetty: 02.09.2008 07:41

Lainaus: BronzeRain

Kyllä, sanon vaikka mielipidettäni ei tästä aiheesta kysytäkään.

Kaikkihan tässä aiheessa saavat sanoa mielipiteensä, sitä varten minäkin tulin tänne kyselemään.
Päädyin kuitenkin laittamaan nuo kengät ja tuon korsetin, mutta vaihdoin hameeksi ihan vain mustan pitsiminihameen. Tormentit halusin laittaa siksi, että niillä on helppo kävellä, kun taas electroissa päkiäni kipeytyvät todella helposti. Olen vain liian mukavuudenhaluinen .
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.09.2008 11:34

Lainaus: AuroraBorealis

mutta itse melkein laittaisin pitkän hameen tuon korsetin kanssa. Kengät ihan ok mielestäni kuitenki.

Minusta taas ko. kengät eivät sitten mitenkään sovi pitkän hameen seuraksi! Lyhyt hörhelö pitsi unelma voisi mennä, mutta romanttisemmat vaatteet eivät mielestäni sovi noin karskeihin kenkiin. Tämäkin nyt sitten vain oma mielipiteeni.
  • Lähetetty: 02.09.2008 13:23

Lainaus: groomeri

Minusta taas ko. kengät eivät sitten mitenkään sovi pitkän hameen seuraksi!

Samaa ajattelen itsekin. Pitkän hameen kanssa kuuluu olla jotkin sirot nilkkurit tai nyörisaappaat, mutta ei tuollaisia Tormentien tapaisia massiivisia kenkiä. Ja minä ainakin kompastuisin tuollaisilla kengillä ja pitkällä hameella. Lyhyen hameen kanssa taas Tormentini sopivat erinomaisesti, eikä kävelykään tuota ongelmia.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.09.2008 14:03

Lainaus: AuroraBorealis

Mielipiteitä?

Kyllä minusta sopivat, varsinkin kun kampauksena on irokeesi eikä mikään lady like sihteeritukka. En katsoisi kieroon jos tuossa asussa tulisit kadulla vastaan.

Pitkän hameen kanssa kuuluu olla jotkin sirot nilkkurit tai nyörisaappaat, mutta ei tuollaisia Tormentien tapaisia massiivisia kenkiä.

Ehdottomasti näin! Mieluiten jotkut mahd. sirot ja yksinkertaiset kengät.

Pakko muuten mainita että datailen tässä pukeutumisneuvonnan tuntien välissä. Kröhöm. Olen siis lähestulkoon pro.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2008 20:39
Minun mielestäni Tormentit eivät sovi minkään kanssa. Nuo palkkikorot ovat yök. Mutta joo, kukin makunsa mukaan.

Auroraborealiksen asuvalinta on mielestäni hyvä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit