Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivänvarjot.

Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2008 17:13
Elikkä, olettekos sellaisen ostanut, aiotteko ostaa vai jääkö ostamatta?
Ja käyttäisittekös ihan yleisillä paikoilla?
Tuli mieleen vaan kysyä tästä aiheesta
Itelläni on semmonen, pieni pvc-pitsi varjo, en oo vielä pahemmin käytellyt.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.06.2008 18:07
Löytyy,käytän jos vaatteet ovat niin kevyet ja niukat etteivät auringolta suojaa. Ja jos varjo vain sopii sen hetkiseen pukeutumiseen...
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.06.2008 19:26
mulla oli, mutta se hajosi vain parin käyttökerran jälkeen . Olipas laadukas. Pitäisi varmaan hommata kesäksi uusi.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2008 19:47
No johan oli varjo huono laatuinen:S Saa nähdä kestääkö toi varjo mikä mulla on, paras olisi..
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.06.2008 20:04
Onko kellään kokemuksia tästä varjosta? Minusta vaikuttaa suht halvalta ja eikö noita samaisia varjoja myyty joskus Bellemodestellakin?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 02.06.2008 20:29
Haaveissa on hankkia päivänvarjo, mutta vielä toistaiseksi on rahoituspoliittisista syistä jäänyt hankkimatta. Joskus sitten.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.06.2008 20:32
Itseltäni löytyy pieni musta päivänvarjo, sen reunassa ja .... keskiosassa(?) menee valkoista pitsiä, varjossa on myös valkoisia rusetteja. Todella söpö minusta, vaikken ole sitä vielä kauheasti ehtinyt käyttää.

/ Anteeksi, en osaa selittää. Päivänvarjo on hieman gothic lolita- tyylinen.
Toivottavasti joku saa tuosta nyt jotain selvää..
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 02.06.2008 20:54
Päivänvarjot ovat ihania. Ostin joskus viime talvena mustan, pitsisen päivänvarjon. Mielestäni se on tosi kaunis. Satuin näkemään sellaisen eräässä kaupassa ja päätin sitten ostaa sen jo kauan ennen kevättä/ kesää, koska tiesin että niitä ei ihan joka putiikista aina löydy. Viime kesänäkin tuntuivat olevan ihan kiven alla kaikki. Eikä tuo ostamani varjo muistaakseni kovin paljoa maksanut. Vielä en ole tullut käyttäneeksi sitä kuin pari kertaa, sillä haluan käyttää sitä vain silloin kun minulla on sentyyliset vaatteet että ne sopivat päivänvarjoni kanssa ja muutenkaan sitä ei viitsi ihan joka paikassa raahata mukana.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 02.06.2008 21:24
Cyberista tai Backstreetista oon hankkimassa (lähinnä yksiä goottikuvauksia varten) mut kyl mä sitä aion sit käyttää ihan muutenkin, ihan koristeena ja tietty siks etten vaan menetä truukoottipointseja saamalla rusketusta
Onko tietoo minkä laatuisia Cyberin ja Backkarin mustat pitsipäivänvarjot on???
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 02.06.2008 22:14

Lainaus: Ninni

Onko tietoo minkä laatuisia Cyberin ja Backkarin mustat pitsipäivänvarjot on???

Ostin oman päivänvarjoni Backstreetista, ja se vaikuttaa kyllä ihan suhteellisen hyvälaatuiselta. Taisin silloin ostaessani havaita niissä muissa päivänvarjoissa jostain kohtaa hieman epätäydellisen varjon, mutta omassani en ole havainnut mitään varsinaisia vikoja ainakaan näin vähäisellä käytöllä. Voi olla ettei se pitsi ihan sieltä laadukkaimmasta päästä ole, mutta näyttää ainakin kauniilta ja luulen sen kyllä kestävän normaalikäyttöä. Tai sen näkee sitten, olen ehkä vähän huono arvioimaan kun kyseessä on ensimmäinen päivänvarjoni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit