Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivänvarjot.

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.06.2008 13:01
Ostin tänää Belleltä sen pitsisen varjon mustana.. Piti saada helteitä varten, en halua kärsiä auringossa turhaan..
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 10.06.2008 13:57
Omistan mustan pitsisen päivänvarjon. Pakko oli hankkia, koska se oli "niin hieno", olen kait kerran käyttänyt.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.06.2008 09:50
Milloinkahan se omani saapuu?? Odotan innolla..
Kirjoittanut: Maj (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 17.06.2008 19:15

Lainaus: MissAnnThrope

varjoni, joka meni heti rikki oli samanlainen.. Toivottavasti omasi kestää paremmin ja mun kohdallani oli vaan joku harvinainen valmistusvirhe.

onkohan tämä kyseinen varjo mortsusta ostettu? siellä ainakin joskun oli tuollaisia, itse ostin viimeisen sillähetkellä ja rikkihän se tuppaa olemaan. jos eteen osuisi "varaosia" niin voisi jopa korjata mutta kaapissä se lähinnä nyt tomuttuu..
Kirjoittanut: Moonchild (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2008 14:39
Varjoa ei ole mutta musta pitsi viuhka löytyy, Venetsiasta ostettu. Se oli kyllä pitsiviuhkojen kauniiden karnevaalinaamareiden ja viittojen paratiisi. Olisi sieltä varmaan varjojakin saanut...harmittaa ettei tullu ostettua.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.06.2008 23:14
Noh, ostin nyt sellaisen punanaamio-varjon. Olen tässä illan tuunaillut sitä parempaan kuosiin, eli leikellyt reunaa tasaiseksi (siinä on sellaisia törröttäviä rönttöjä!) ja viritellyt punaista satiininauhaa koristeeksi. Huomenna ostan kuumaliimapistoolin jotta saan ne kerpeleen metallitikut pysymään niissä muovitulpissa.

Tässä alkaa jo miettimään, että olisiko se kunnollinen, 40 euroa enemmän maksava päivänvarjo tullut sittenkin halvemmaksi...
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.07.2008 18:40

Lainaus: darkAngel

ainoo este että ne ei toimita postiennakolla.

Miksi haluat postiennakolla? Maksat vain turhaa ekstraa siitä että sinulla on oikeus avata paketti postivirkailijan läsnäollessa ja varmistaa että lähetyksen sisältö on oikeanlainen kun sinulla kuitenkin on lainmukainen palautusoikeus tavaroille enkä minä Backstreetin luotettavuutta epäilisi etteikö asiat saisi järkättyä jos homma ei menekään kuin piti.
Lähes kaikki etäkauppa perustuu nykyään ennakkomaksuun, tavalla tai toisella eli kortilla, nettipankilla tai tilisiirrolla. En mä ymmärrä miksi joku postiennakkoa kaipailee. Ulkomailla ei sellaista taida ollakaan, tosin joissain maissa on mahdollista maksaa ovella.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.07.2008 20:10
Blackswan on näköjään ottanut valikoimastaan pois nuo battenberg-pitsiset varjot, mitä ketjun ensimmäisellä sivulla linkitin. Harmi, muut Blackswanin varjot eivät niin kivoilta näytä (liian lolita-tyylisiä minulle) ja Bellemodesten vastaavanlaiset ovat kalliimpia.
No, ehkä lohduttaudun sillä, että kesä onkin melkein jo ohi .
Kirjoittanut: Beast of Blood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.07.2008 23:23
Minäkin olen pitkään päivänvarjoa etsiskellyt, kokomustaa mieluiten. Mutta löytyisikö sellaista, joka oikeasti varjostaisi, pitsi kun valoa päästää läpi epätasaisesti? Jonkun sellaisenkin näin, mutta siinä oli PVCtä, mikä ei sovisi kovinkaan monen asukokonaisuuteni kanssa... Olisin kiitollinen jos joku tietäisi kaupan jossa tuollaista olisi
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.07.2008 22:10

Lainaus: Beast of Blood

Mutta löytyisikö sellaista, joka oikeasti varjostaisi, pitsi kun valoa päästää läpi epätasaisesti?

Tuunaa sateenvarjoa?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit