Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Päivänvarjot.

Kirjoittanut: Kamalatar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.06.2008 15:06
Päivänvarjon haluaisin minäkin, lähinnä vain sen käytännöllisyyttä ajatellen, mutta ovathan ne muutenkin tyylikkäitä Omaan asustukseeni sellainen ei nyt vain istu, harmi. Kovasti olisi käyttöä.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.06.2008 15:35
Mä alkuviikosta varasin moisen kirotun häkkyrän eräästä paikallisesta liikkeestä ja meen sen huomenna hakeen, ei tarvi sit taas loppukesästä sitä ruinata ku kaikki on loppuunmyyty.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.06.2008 17:29
Täälläkin on yksi päivänvarjosta haaveileva Mulle on pienempänä kerättykin päivänvarjoja, mutta osa on vain enää tallessa. Yksi tallessa oleva on pieni violettinen, jossa on valkoisia hapsuja ja valkoista kuviota. Festareille olisi ihana hommata isompi päivänvarjo, mutta en tiedä sopisiko se tyyliini. On vain inhottavaa istua 4 päivää täydessä auringon paahteessa ilman minkäänlaista varjoa.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.06.2008 18:14
Mä olen miettinyt pitkään päivänvarjon hankkimista, mutta en ole löytänyt sellaista joka miellyttäisi silmää. Vuosi takaperin näin junassa yhdellä tytöllä aivan uskomattoman kauniin päivänvarjon, jossa varjo-osuus oli kuin hämähäkinseittiä. Se oli hieno ja ihailin sitä koko matkan, enkä sitten kehdannut kysyä mistä tyttö oli sen hankkinut. Unelmavarjoni on samanlainen kuin Victoria Francésin työssä, missä nainen seisoo lumisessa maisemassa ilmeisesti hautausmaalla varjo kädessään. Sitten kun vaan löytäisi sellaisen... :/
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.06.2008 11:19
minun varjoni on yli vuoden kestänyt ja kirpparilta löytyi,tosin minä sain sen lahjaksi ystävältäni....
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.06.2008 12:39
http://www.backstreet.fi/shop/product_catalog.php? c=76&page=2

Backstreetilla on nyt pari kivan näköistä päivänvarjoa alennuksessa
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.06.2008 19:14

Lainaus: Iiriva

aikas hienoja. molemmat sen näkösiä että voisi vaikka tilatakkin. ainoo este että ne ei toimita postiennakolla.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.06.2008 20:05

Lainaus: Iiriva

Nuo Backstreetin varjot näyttävät kovin pienoisilta ja heppoisilta. Mahtavatkohan kestää kahta käyttökertaa pidempään?

Nyt kun sitä rahaa tupsahtaisi jostakin, niin voisi tilata itselle sen battenberg-pitsisen turhakkeen Blackswanista.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.06.2008 21:17

Lainaus: Faith Black

Nuo Backstreetin varjot näyttävät kovin pienoisilta ja heppoisilta. Mahtavatkohan kestää kahta käyttökertaa pidempään?

No siitä minä en tiedä, mutta sen tiedän, että se omani, huikeat 13€ maksanut, mukavankokonen, mustasta pitsistä tehty päivänvarjoni, jonka ostin lempikaupastani Punanaamiosta, on kestänyt hyvin jo vuoden Toisaalta, näin off-topiccina, minulla on kestänyt se surullisen kuuluisa Mortician kakkoslaadun satiinivyötärökorsettikin jo kaksi vuotta lähes täydessä kunnossa, että ehkä vain osaan pitää tavaroistani huolta...
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2008 21:43
Itsekin olen hullaantunut päivänvarjoihin... harmi vain kun täällä p"""""kalandiassa niin niitä ei vain löydy mistään. En viitsisi tilata netistä kun kulut melkein tuplaantuu pidemmän matkan takia. Mutta, satuinkin saamaan joltain kaverilta jonkun sateenvarjon h&m:ltä, musta, jotain valkoista muovihörhelöä ja kaikki. Olen käyttänyt päivävarjona, ja ei hirmu moni ole huomannut mitään outoa hehehheh..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit