Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikaupat

Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.07.2009 12:00
Onko kenelläkään tästä kaupasta kokemuksia? Onko luotettava? URL
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.07.2009 12:27
Gothica tuosta linkistähän näkyy vain kengät, ei itse kauppaa. Ainakin minulla näkyy vain pari kenkää. Jos linkittäisit kaupan nettisivut ja/tai kertoisit nimen niin ihmisten on helpompi tietää onko kokemuksia.
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 03.07.2009 14:41
Kummaa, minä kun luulin sen etusivun laittaneeni...? No, näin: URL

Edit: Entä nämä: URL
URL
Kirjoittanut: Amelia De Vlarie (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.07.2009 16:20
Itse ostelen aika harvoin vaatteitani "goottikaupoista". Suurin syy on kyllä hinnat, koska noita vaatteita myydään alternative merkillä niin se antaa tekosyyn nostaa hintoja taivaisiin. Ostan ihan mistä kaupoista vaan, tunnustan omistavani merkkivaateitakin (no mitäs voi kun asuu italiassa), mutta koko idea on siinä MITEN niitä kantaa. Voi aina ostaa materiaaleja ja tuunata vaatteet oman maun mukaan. Tyllihameita saa myös nykyään hennikseltä. Toinen ihana paikka, josta ostaa vaatteita on vintage-kaupat. Kirppiksiltä löytyy mitä ihanimpia mummojen laukkuja ja vanhoja kellohameita.
Jos ostan mistään goottivaatteita myyvästä kaupasta niin käyn välillä Morticiassa tai tilaan Englannista.
  • Lähetetty: 26.07.2009 23:47
Onkos kellään tietoa Rooman goottikaupoista? Sinne olisin menossa lokakuun 19.päivä. Kiitos kaikille, jotka valaisevat asiaa...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2009 23:58
Roomassa tuskin on goottikauppoja, ja jos onkin niin niiden valikoima ei varmasti päätä huimaa. Näyttäisi nimittäin siltä että noissa hurjan katolisissa maissa kaikki vähänkin tummanpuhuvempaan kulttuuriin viittaava on todella sitten sitä alakulttuuria. Itse ainakin keskittyisin Roomassa kaiken muun ihastuttavan osteluun.
  • Lähetetty: 27.07.2009 01:10
^Olenkin menossa katsomaan esimerkiksi Colosseumia, Sikstuksen kappelia, Forum Romanumia ja Vatikaanin museoita . Olisin vain tahtonut tietää, että olisikos siellä Roomassa mitään goottikauppoja, suurkaupunkihan se kuitenkin on.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.07.2009 01:25
Gothica
Se google on yhä edelleen keksitty. Noh, empä löytänyt sieltä mitään kauppoja tosin yhden goottiklubin joka tuskin tuo iloa matkallesi, mutta katseleppa tätä sivustoa, lisäksi niille jotka miettivät lomakohteiden goottikauppoja katsokaa tämän lista:
klick klick.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.07.2009 11:11
Roomassa on muutama goottikauppa, jotka kannattaa käydä katsastamassa

1
2 (lähinnä fetissi kauppa. Jos on pokkaa mennä sinne niin laukut ja kengät kannattaa katsastaa)
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.07.2009 02:31
Backstreet on vaikuttanut tarpeisiini aivan sopivalta liikkeeltä, koska monet Mortician vaatteista ovat aivan liian kalliita, ja en yksinkertaisesti juuri välitä heidän miesten valikoimastaan. Tosin, olen sieltäkin jotain hankkinut.
Nettimyynnissä olen jotain tilannut EMP:stä ja HooPeeltä. Ainakin EMP:llä on ollut jotain, vaikkei heidänkään valikoimansa kovin kehuttava loppujen lopuksi ole.
Huvittavaa kyllä monet vaatteistani ovat ihan JC:stä tai jopa H&M:ltä, mutta tummanpuhuvia. Kokonaisuus on ratkaisevan olennaista mielestäni - ei välttämättä vaatteiden alkuperä. Juuri sain todeta goottivaatteita etsiessä päätyvänsä liiankin usein seksivälinesivustoille tai naamiaisasusivustoille.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit