Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko ikinä ollut epävarma tyylistäsi?

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.12.2008 17:16

Lainaus: missEmily

kuuttiposse

Hahahahha Tämä olisi tosi hauska nähdä käytännössä. Ja en nyt tarkota että useampi gootti käppäilee kadulla ryhmittymää, vaan parisenkymmentä mörköä menee kuolonkorinaa huutavan mankan kanssa ja vie puistakin lehdet mennessää.

Ja aiheesta....nykyään ei ole suuremmin epävarmuutta omasta tyylistä, koska tunnen löytäneeni itseni juurikin tästä tyylistä ja jotenkin se tyytyväisyys tästä heijastuu siihen miten itsensä kantaa. Joku mainitsikin semmoisen wannabe-olotilan mikä iskee kun kaunottaria/komistuksia kävelee vastaan, niin semmoista tulee kyllä koettua vieläkin. Mutta hoen hiljaa itsekseni että olen hyvä näin.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.12.2008 18:21
No rehellisesti sanoen en ole paljon mitään maihareita ja korsetteja käytellyt, kun en kehdannut. Mutta nyt kun olen tänne liittynyt niin sitä varmuutta on löytynyt enemmän kuin olisin itsekkään uskonut Olen ostellut nyt maiharit ja sellasta kivaa
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Marras
  • Lähetetty: 01.01.2009 02:37
Kotona saa kuunnella kuinka h*oralta näytän, melkein vetää vakavaksi. Tyylistäni en luovu, pistää silti miettimään onko siinä perää. Toisaalta kun puen peittäviä ja siveitä vaatteita olen taas äitini mielestä kummajainen Kyllä jatkuva valitus saa tuntemaan epävarmaksi. Ulkomaailmassa ei kommentit paljon hetkauta, kun niitä ei tarvitse sentään jatkuvasti kuunnella kuten kotona.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2009 05:55
Olen saanut kuulla tyylini takia, vaikka mitä...olen ollut saatananpalvoja,peto,piru, otus, lunttu jne. ja kaikki tämä vain ulkoisen habitukseni takia, mutta silti en ole luopunut tyylistäni.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 01.01.2009 06:42
Marras, viestejä pystyy itse vain muokkaamaan, mutta niitä saavat poistettua kokonaan vain valvojat. Poistin sen toisen viestisi jonka halusit poistaa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.01.2009 14:29

Lainaus: Marras

Kotona saa kuunnella kuinka ******** näytän, melkein vetää vakavaksi.

Kyllä nekin varmaan siellä kotona jossain välissä tottuvat pukeutumistyyliisi ja unohtavat sitten kommentoida asiasta. Mutta se odottavan aika on vaan pitkä..
Kirjoittanut: Marras (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Marras
  • Lähetetty: 01.01.2009 15:03
Oh kiitos Swanette! tuli vahingossa kaksi kertaa sama viesti ja se oli häiritsevää...

Funereal Soul hih, niin sitä odotellessa!Ei ne ennen niin pahoja ollut, vasta nyt kun vaihdoin uuteen kouluun. Kuulemmas muut juoksevat karkuun! Just just. No juu, niin ovat vähän tehneet, mutta tuskin nyt pukeutumisen takia... Tai mistä sitä tietää I dont care, jos ihmiset ei hyväksy sellaisena kuin olen, en tarvitse heitä .
Kirjoittanut: RegeNia (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.01.2009 14:09
itselläni oli aika kova identiteetti kriisi joskus viime vuoden puolella, joskus olen enemmän punkkari, toisinaan taas gootti. Kavereiden kanssa tulee mullekkin vähän epäilevä olo, samoin kaupungeilla saan usein tuijotuksia niskaani. Vanhemmilla oli hirveä tottuminen mustiin kynsiin niin voitte arvella mitä mieltä ne on korseteista ja pitkistä hameista.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.01.2009 16:22
Miksiköhän monen vanhemman mielestä tämä

plörgh

on enemmän h*oran näköistä kuin tämä?

diu
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.01.2009 17:28

Lainaus: Iiriva

Miksiköhän monen vanhemman mielestä tämä

Pitävät ylempää paremman näköisenä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit