Gootti.net

Oletko ikinä ollut epävarma tyylistäsi?

Kirjoittanut: mieli-kuvitus (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.12.2010 21:04
Joskus multa kyseltiin hirveesti et pukeudunko näin vaan koska haluun huomioo,esitän kovista tai et yritän piiloutua tyylini taakse, sit tuli mietittyä vähä aikaa et onko asia noin, mutta pitkän harkinnan ja pääni puhki miettimisen jälkeen tajusin väitteiden olevan vääriä Eikä sen jälkeen oo ollu mitään epävarmuutta pukeutumisen suhteen (:
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.12.2010 11:53
Olen olen. Yläasteella pukeuduin välillä hyvinkin eritavalla ja hienosti, varsinkin kun kävin goottimiiteissä ja tapasin samantyylisiä immeisiä, mutta nykyään en viitsi pukeutua. Tai oikeastaan ajattelen aina, ettei kyseessä ole esim. sellainen tilaisuus, että viisisin pukeutua. Varsinkin jos muut eivät pukeudu. Nykyään pukeudun tavallisiin mustiin vaatteisiin. Välillä haluaisin kokeilla jotain uutta, mutta yleensä en kokeile, koska ensimmäisenä tulee mieleen se, että siitä tulee sitten kysymyksiä ja kommenttia, koska muut eivät ole tottuneet näkemään minua sellaisena.
Nuorempana tykkäsin, kun minut huomattiin ja huomioitiin, mutta nykyään pysyn jotenkin automaattisesti piilossa.
Pitäisi varmaan joku päivä repäistä ja pukeutua jotenkin erikoisesti. Jos vaan omistaisin jotain erikoisia vaatteita...
Kirjoittanut: Lunatica (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.12.2010 11:22
Itse aloin pukeutumaan mustiin vaatteisiin, ketjuihin yms niittivöihin kunnolla amiksessa..Ihmiset ympärilläni olivat hyvinkin..Konservatiivisia, joten tyylimuutokseni kategorisoitiin masennuksen ja vihan piikkiin. Sainkin kommentteja, kuten "miks sulla on aina vaan tota mustaa?"
En sinänsä kuulunut tuolloin mihinkään erityiseen ryhmään kuten gootti, metallisti tai rokkari..Enemmänkin sekoitin eri tyylejä ja nyt olen sen gootin puolella mitä ulkonäköön tulee..
Amisvuosinani olinkin ehkä hiukan epävarma mutta silti tunsin oloni paremmaksi. Olinkin luokkani ainut tyttö jota eivät pojat piirittäneet ja se oli mielestäni hyvä koska parturi-kampaaja-opiskelijoilla niitä amispoikia riitti ainakin meidän koulussamme.

Nykyään Puen ylleni mitä haluan ja näytän siltä miltä haluan, eikä kukaan ole tullut valittamaan..Ihmiset ovat usein kehuneet kuinka uskallan nykymaailmassa olla oma itseni ja sellainen joka ei pelkää erottua joukosta. (tosin yksi entinen työkaverini, pari vuotta vanhempi "wannabe-gootti" sanoi minulle ent. työpaikan pikkujouluissa että käytän korsettia vaan siksi että saan tissini esille..-> kateus ilmenee niin monin eri tavoin;P)
Käytän korsetteja, bondageminareita, platformeja yms rastalisäkkeitä nykyään ja tämä tuntuu nyt omalta näin 5vuoden jälkeen jonka aikana se oma tyyli on ollut hukassa Mielestäni kenenkään ei kuulu olla mitään muuta kuin oma itsensä. Jos joku ei tykkää se ei ole minun ongelmani. En pukeudu muita miellyttääkseni, vaan itseäni.
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.12.2010 19:10

Lainaus: Nothing_Left

ehkä johtuu vain isoveljestäni joka aina tyyliäni haukkuu

Mulla sama juttu, sanoo koko ajan, että miksi pitää pukeutua niin tummaan yms.

On tullu joskus mietittyä, että uskallankohan pukeutua tällä tavalla.
Ei taida kunnolla liittyä aiheeseen, mutta joskus mietityttää, että uskallanko laittaa hametta, mitäs jos se yht äkkiä nousee korviin ku tuulee... :/
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.12.2010 21:43

Lainaus: Onnetontar

i taida kunnolla liittyä aiheeseen, mutta joskus mietityttää, että uskallanko laittaa hametta, mitäs jos se yht äkkiä nousee korviin ku tuulee... :/

Itse rakastan hameita ja olen kyllä vetänyt "Marilynit" useammankin kerran tuulisella säällä. Naurattanut koko juttu lähinnä, ei se niin vakavaa ole.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.12.2010 23:50

Lainaus: Giffirt

Itse rakastan hameita ja olen kyllä vetänyt "Marilynit" useammankin kerran tuulisella säällä. Naurattanut koko juttu lähinnä, ei se niin vakavaa ole.

Ja kyllähän se hameen pituudesta, materiaalista ja tiukkuudestakin riippuu, tuleeko sitä "Marilyn"-efektiä. Jäykemmät hameet harvoin nousevat, kun keveä kangas ottaa helposti tuulta alleen. Minullekin on käynyt joskus niin, että minihame on noussut ylös, ja eikös juuri silloin miespuolinen kaveri ollut ottamassa kuvaa...
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.12.2010 14:46
Hee hee hee, löysin kuvia seiska-kasiluokan ajoilta... oih, ihailen, miten helvetissä minulla on ollut koskaan pokkaa kävellä ulos tuon näköisenä? Ois pitäny kuunnella vanhempia (mut en voinu ku olin niiiiiiin gootti ja pahis ja kapina ja PERSOONALLINEN) toisaalta, olis jääny monet 'mahtavat' fotot ottamatta.. tekis mieli melkee jakaa pari ihmisten ihailtavaksi, ellen joutuis sitten häpeämään lopun ikääni x)

Takas nykyhetkeen: oon taas alkanut uskaltaa käyttää niitä kivoimpia ja vähän erikoisempia vaatteita farkkuteeppari-kauden jälkeen! \o/ huomaa heti muutoksen fiilareissa, jotenkin "back to home again" olo. Mutta ilmeisesti mustavalkolinjalla mennään kunnes toisin todistetaan, oon liian laiska ja varaton että voisin pukeutua aina väriteeman mukaisesti x)
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.12.2010 16:19

Lainaus: Iiriva

Ja kyllähän se hameen pituudesta, materiaalista ja tiukkuudestakin riippuu

Ne on useinmiten tyllihameita, polviin asti (tai vähän yli), joten pelottaa juuri sen takia :P No mutta, käytän kylläkin aina legginssejä tai sukkiksia alla, ni ei oo nii vakavaa.

Hehheh, liitty taas aiheeseen...
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.07.2013 00:09
Kouluun mennessä en pisimpiä ja runsaimpia hameitani käytä, ihan käytännöllisyydenkin takia... mut no, pakko on munki myöntää et vaik kuinka mul hyvä itsetunto onkin, niin välil mietin kyl et ehken ees kehtaa laittaa tätä hametta tai tätä korsettia tms... mut sitten taas välil mietin itsekkin et miksi en kehtaisi? Ja mun poikaystävä on. aika paljon mulle tolkuttanu sitä, et mun pitää kehtaa joten kaipa siitäkin jotain on oikeesti jo jäänyt päähän. Toivon mukaan syksyllä en enää ajattelisi sillei etten kehtaisi.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2013 02:22

Lainaus: xenablood

mut no, pakko on munki myöntää et vaik kuinka mul hyvä itsetunto onkin, niin välil mietin kyl et ehken ees kehtaa laittaa tätä hametta tai tätä korsettia tms...

Itselläkin tulee välillä näitä, että alan epävarmaksi tiettyjen vaatteiden suhteen. Ja myönnettäköön, että joskus se itsevarmuus tipahtaa hetkeksi hyvin alas jos näkee erityisen negatiivisen reaktion ihmiseltä kun kävelen vastaan tms, alan miettiä aina että miltä itse näissä vaatteissa muille näytän. Pian se kyllä yleensä ohi menee, kun muistuttaa itseään olemaan rohkeasti mitä on. Vaan kroppani kun ei ole mikään täydellinen, niin alan miettiä näytänkö entistä isommalta tietyissä vaatteissani. Jos olisin täysin tyytyväinen kroppaani, tätä ongelmaa tuskin minulla olisi kun voisin pitää haluamiani vaatteita miettimättä näkyykö vatsamakkarat.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit