Gootti.net

Oletko ikinä ollut epävarma tyylistäsi?

Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.10.2009 18:39

Lainaus: kaappigootti

Välistä tuntuu, että olenko gootti ollenkaan vai pelkkä tyylien sekasikiö jossain tuolla keskellä kaikkea. Tässä on nyt hieman sellainen vaihe menossa, että ollakko vai eikö olla... noin henkisesti että fyysisesti

itsekin kuljen tässä vaiheessa, aika useesti mietin että mitä olen ja onko se juuri mua. Ehkä se johtuu siitäkin et mietin mitä muut ajattelee tai hyväksytäänkö mut tälläsenä.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2009 01:24

Lainaus: Dark Secret

Ehkä se johtuu siitäkin et mietin mitä muut ajattelee tai hyväksytäänkö mut tälläsenä.

Niin, itse olen diagnosoinut olevani "kroonisesti identiteettikriisissä", (noin niinku kieli poskessa.) Varmaankin siinä on jotain hyväksynnän hakemista/ toivomista. Toisaalta radikaalisti erilaisen tyylin valitseminen antaa suojaa hylätyksi tulemisen pelkoa vastaan, voi ajatella, että nuo tuomitsevat minut KOSKA eivät ymmärrä tyyliäni, ei esimerkiksi että nuo pitävät minua tyhmänä/rumana/huumorintajuttomana. Voi erottautua muusta ihmiskunnasta ja ajatella, ettei kaipaakaan kenenkään hyväksyntää, tai että haluaa tulla hyväksytyksi vain "omissa piireissä" eli goottiskenessä.

Äh, oikeasti se on vaan niin mielikuvituksetonta ja tylsää pukeutua helpoimman mukaan niinkuin kaikki muutkin. Voihan sitä pohtia maailman tappiin asti, mitä sitä yrittää tavoitella sillä erilaisella ulkonäöllä, mutta oon huomannut, että oon vain ihan oikeasti sellainen ihminen, että jos tunnen itseni väsyneeksi ja apaattiseksi, mikään kahvimäärä ei piristä niinkuin ripsivärin laitto : D
Kirjoittanut: TyynePred (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2010 21:31
Joskus olen tuntenut olevani aivan hölmön näköinen gootti vaatteet päällä. Mutta nyt rakastan yli kaikein gootti tyyliä, gootti on kuin huumetta minulle
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Necroerotica
  • Lähetetty: 22.10.2010 15:47
Kait mä olen, koska näen itseni rumana välillä, mietin että mitä järkeä korostaa itseään goottivaatteilla kun kaikki huomaavat rumuuden.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.10.2010 20:41
Varmasti suurin osa on ollut. Joskus tuntuu hoopolta. Ja toisaalta, eniten tämä heijastuu siinä että haluaisin ehkä pukeutua vieläkin erikoisemmin, mutta ei perskule ole pokkaa. Joskus nuorempana pukeuduin vähän näyttävämmin. Nyt se on jäänyt laiskuuden ja uskalluksen takia. Osin toki myös kasvanut ulos tietyistä jutuista, mutta se lienee aika pienessä osassa.

16-vuotiaana ajattelin, että sinne vanhempana kehtaa laittaa päähän villimpiä värejä, pukeutua näyttävästi ja kaikkea.
Nyt taas huomaan, että eräiden läheisten harjoittaman "etkö sä ole vähän liian vanha tuollaiseen" -asenne on alkanut vuotaa läpi omaankin ajatteluuni. Ja olen kuitenkin vasta 20.

Tsuh. Ei saisi olla näin lammas, mutta onhan se joskus todella vaikea uskaltaa. Se oli helpompaa kun niin moni kaverikin pukeutui aiemmin persoonallisemmin. Nyt meistä kaikista on tullut tylsiä, ja vaikka kaverit ovatkin aina pukeutuneet eri tavalla persoonallisesti kuin minä, oli jotenkin helpompi uskaltaa itsekin kun vierellä oli muitakin jotka uskalsivat.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.10.2010 11:32
Ostin jumalattoman upeat kengät, joita en osaa käyttää. Niissä on edessä 8 sentin platform ja jotenkin tunnen itseni ihan oudoksi niissä. Sama juttu sellaisen pinkin verkkopaidan kanssa, jota kuolasin vaikka kuinka kauan ja kun sain sen ostettua ei olekaan tullut pidettyä sitä kuin kerran. Liian cyberiä?

Ehkä pistän nuo myyntiin.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.10.2010 19:18
Tottakai melkein jokaisella on joskus tiettyjä epävarmuuden tunteita.
Itseäni hieman ahdistaa nykyisin korkeissa koroissa käveleminen, koska vietin lähestulkoon koko kesän ja syksyn alkupuolen ballerinoissa ja mary janeissa kulkien.

Näin arkisin uskallan pukea päälleni vaikka mitä vaatekappaleita, mutta jos olen lähdössä klubeille/baariin, niin en halua pukeutua turhan näyttävästi/paljastavasti koska minua inhottavat vieraiden miesten turhan suorat iskuyritykset. Tämän vuoksi pukeudun aina suhteellisen peittävästi lähtiessäni viettämään iltaa ulkona.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.11.2010 17:29
onha tuota tunne tilaa ollu... pittää vaa ittelle koko ajan sanoo "olet vapaa olemaan sellainen kuin haluat. älä välitä mitä muut sanoo"
Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.11.2010 20:22
Joskus tuntuu, ettei ihmiset halua tutustua minuun tyylini takia. Tosin en tiedä haluaisinko sitten itse tutustua kyseisiin ihmisiin..
Joka talvi olen epävarma tyylistäni, sillä en ole löytänyt mistään lämpimiä naisellisia talvikenkiä, joilla voisi pysyä liukkaallakin pystyssä. Siedettäviä talvitakkeja myös vaikea löytää..
Muutoin en ole enää ollut epävarma tyylistäni muutamaan vuoteen.
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.11.2010 23:39
Krooninen tyylikriisi! Vaatekaappi on täynnä vaatteita, osa ihan mukaviakin, mutta ei sieltä koskaan meinaa keksiä sopivia asukokonaisuuksia. Koulussa tai jossain muualla tavallisempien ihmisten joukossa miettii olevansa liian outo, erilaisissa genretapahtumissa taas hirveä alemmuuskompleksi kun muilla on niin ihanan erikoisia asuja. Huoh.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit