Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko ikinä ollut epävarma tyylistäsi?

Kirjoittanut: Vega (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.11.2013 22:50

Lainaus: Azrael

Näin arkisin uskallan pukea päälleni vaikka mitä vaatekappaleita, mutta jos olen lähdössä klubeille/baariin, niin en halua pukeutua turhan näyttävästi/paljastavasti koska minua inhottavat vieraiden miesten turhan suorat iskuyritykset.

Tämä on kyllä todellakin kerrassaan outo ilmiö. Minä kun aina kuvittelin, että goottineito saisi olla rauhassa ja korkeintaan etäisten ihailevien katseiden kohteena, mutta mitä vielä. Ulkona ollessa ei saa hetken rauhaa kaiken maailman sadomasokismifantasioitansa toteuttamaan pyrkivien ja omiin harmaavarpusiinsa kyllästyneiden tohvelisankareiden lähentelyiltä. Enkä siis vedä tätä hatusta, vaan muutama tapaus on jopa ihan kohtalaisen suoraan ilmoittanut aikeensa. Eikä asiaa auta sekään, kun kertoo itse olevansa poissa vapailta markkinoilta. Ehei. Kyllähän tietyn näköinen naisihminen on aina valmis pieniin ulkoaviollisiin seikkailuihin, tuntuu olevan lähtöoletus. Anteeksi vuodatus, mutta olen niin pitkään ollut niin tavattoman sydämistynyt tähän meininkiin. Ja tämä on syy numero yksi omalle ajoittaiselle tyylilliselle epävarmuudelleni.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2013 13:15

Lainaus: Anyxia

Itselläkin tulee välillä näitä, että alan epävarmaksi tiettyjen vaatteiden suhteen. Ja myönnettäköön, että joskus se itsevarmuus tipahtaa hetkeksi hyvin alas jos näkee erityisen negatiivisen reaktion ihmiseltä kun kävelen vastaan tms, alan miettiä aina että miltä itse näissä vaatteissa muille näytän. Pian se kyllä yleensä ohi menee, kun muistuttaa itseään olemaan rohkeasti mitä on. Vaan kroppani kun ei ole mikään täydellinen, niin alan miettiä näytänkö entistä isommalta tietyissä vaatteissani. Jos olisin täysin tyytyväinen kroppaani, tätä ongelmaa tuskin minulla olisi kun voisin pitää haluamiani vaatteita miettimättä näkyykö vatsamakkarat.

Sama juttu, minun vaatevalintojani ohjaa melkein täysin nykyään se, minkä kokoiseksi itseni niissä tunnen. Vyötärö on arka paikka... Korsetti lienee suosikkivaatekappaleeni, korsetti päällä olen kaikkein itsevarmin ja tyytyväisin ulkomuotooni. Peilin edessä on ihanaa keikistellä kireässä korsetissa.

Olen myös löytänyt itsetuntoni jalkojeni suhteen aivan viimeaikoina. Ajatus minihameesta ei enää saa minua yökkimään, ja olen pari lyhyempää hametta hankkinutkin. Pelkään vain aina, että hame on liian lyhyt ja ihmiset saavat ihailla takamustani. :'D
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit