Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko ikinä ollut epävarma tyylistäsi?

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.08.2008 17:42
Olen olen, joka päivä. Aina kun pitää lähteä jonnekin, vaihtelen vaatteita niin kauan, kunnes palaan siihen, mistä lähdinkin. Ja silti aina ahdistaa, että "onkohan nyt liian avonainen paita" "apua, mun paksut jalat näkyy" "oi voi, mitä jos joku pentu sanoo jotain mun korsetista". Sellaista se on aina Ja kun tämä ei päde vain ns. goottivaatteiden kanssa, vaan myös ihan tavallisten hameiden ja neulepaitojenkin kanssa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.08.2008 20:14

Lainaus: pikkumyy

En halua tuomita, mutta ovatko he oikeasti kavereitasi jos häpeävät tyyliäsi?

En olekaan varma häpeävätkö, huono itsetunto aiheuttaa sen tunteen, että JOS
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.08.2008 20:42
Aina välillä tulee niitäkin päiviä, jolloin itsetunto on onnellisesti siellä pakkasen puolella, hiukset on likaset eikä mene hyvin kiinni, naamassa kiiltelee pari uutta finniä ja olo on tavallistakin turvonneempi ja lihava, eikä mitkään vaatteet tunnu istuvan päälle, vaan aina peppu/reidet/maha/käsivarret näyttää lihavilta kaikissa vaatteissa. Kuten tänään. Ja tekisi mieli vetää päälle vaan joku muodoton jätesäkki ja piiloutua sinne.
Suurimmaksi osaksi kannan vaatteeni oikein ylpeästi. Hartiat taakse, tissit esiin ja pää pystyyn!
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.08.2008 20:52

Lainaus: SirMarylee

En olekaan varma häpeävätkö, huono itsetunto aiheuttaa sen tunteen, että JOS

No sitten on eri asia.

Lainaus: Ania

Suurimmaksi osaksi kannan vaatteeni oikein ylpeästi. Hartiat taakse, tissit esiin ja pää pystyyn!

Tuo on oikea asenne! Toki niitä huonompia päiviä -niin itsetunnon kuin pukeutumisen suhteen löytyy jokaiselta, mutta ei niitä kannata ottaa liian vakavasti.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.08.2008 12:19
Muutaman kerran on tullut liian lyhkäsen hameen kanssa lähdettyä ulos, ja se ei tunnu kovin mukavalta (vaikkakin ei ole ollut edes mikään 34cm lyhyt lyhyt hame). Jotenkin koko ajan saa olla katsomassa että onko se nyt varmasti hyvin jne. Ja toinen on lyhyet leveähelmaiset hameet tuulella Saa kaksin käsin olla pitämässä kiinni ettei ***** näy. Mahtavia älynväläyksiä..

Bilettämään voiki sitten lähteä lyhyemmällä hameella, mutta arkisin tulee aina jotenkin hassu olo. Paitsi jos on törkeen kuuma.

Harvemmin mitään ihmeellisen epävarmaa oloa tulee, varsinkin kun käytössä on lähes aina nuo samat vaatteet. Kaappi taas täynnä rytkyjä, mutta oikeastaan kahta hametta pidän arkikäytössä.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2008 13:09
Olen ollut epävarma... Ennen pukeuduin (n. 2003) xl/xxl vaatteisiin, jonka takia siirtyminen m/l vaatteisiin oli outoa. Vielä nykyäänkin kun laitan hieman kireämpää ja myötäilevämpää päälle niin tulee mieleen "mitä jos ei sovikkaan mulle" ja "mitä nuo ihmiset katsovat?"
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.08.2008 19:22

Lainaus: Ania

Aina välillä tulee niitäkin päiviä, jolloin itsetunto on onnellisesti siellä pakkasen puolella, hiukset on likaset eikä mene hyvin kiinni, naamassa kiiltelee pari uutta finniä ja olo on tavallistakin turvonneempi ja lihava, eikä mitkään vaatteet tunnu istuvan päälle, vaan aina peppu/reidet/maha/käsivarret näyttää lihavilta kaikissa vaatteissa.

Minullakin monesti noita päiviä, tuntuu ettei mitään vaatetta voi päällensä laittaa kun turvottaa ja niin... sellainen olo. : /

En tiiä, muutenkin kyllä joskus mietin että mitä sitä päälle kehtais laittaa. Iteltäkin löytyy näyttävämpää vaatetusta, mutta ei kävis mielessäkään juosta korsetin kanssa koulunpenkille. Ahistais kun oikeasti tiedän, että ne tyypit siellä ajattelis jotakin ja tuijottelis. Samaten töissä tulisi samantien kysymys: "Minnekkäs oot menossa vuoron jälkeen ku oot noin laittautunut?" <- tuollaisen kommentin sain kuulla kerran kun olin meikannut töihin. Koulussakin ovat huomauttaneet joskus ihmettelevällä tavalla meikistäni. Harvoin kun jaksan meikata, niin sitten kun meikkaan niin siitä tulee samantien sanomista. Joten tää on levenny sitte vaatteisiinki tämä homma, ei huvita laittaa näyttävää päälle kun ei halua kuulla itsestään mitään kommenttia. En negatiivista enkä positiivista. Mutta ulos mennessä (viihteelle tms) laitan kyllä erikoisempaa päälle ja meikkaan. Ennen meikkasin joka päivä, roskiakaan ei voinu viedä ilman maalattua naamaa... Niin ne asiat muuttuu. En näe tarpeelliseksi laittautua koko ajan. Ja aamuisinkin tykkään nukkua.
Kirjoittanut: Lacrima (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 11.08.2008 22:24
mulla on veli joka inhoaa mun vaatteita ja häpee mua täysillä. me ollaan samassa koulussa ja se on kieltäny mua puhumasta tai edes moikkaamasta sitä jos joku on näköetäisyydellä. sellanen laskee itsetuntoa aikas paljon varsinkin kun se on jo täysikäinen eikä mikään pikkukakara, joka voi sanoa mitä tahansa silti tajuamatta mistään mitään ja välillä mä tunnen itteni vaan kasaki pask**. kerran mä ajattelin vaihtaa tyyliä, mut sit mä ajattelin et sen takia mä en vaatteitani vaihda, se on mun oma asia. mä käytän tälläsiä vaatteita ihan vaikka vaan vit****lakseni ja näyttääkseni, että mä oon oman itteni herra ja uskallan astua valtavirtaa vastaan
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dead disco dancer
  • Lähetetty: 12.08.2008 07:45
Hei hei hei, Lacrima!!!

Lainaus: Lacrima

kun se on jo täysikäinen eikä mikään pikkukakara, joka voi sanoa mitä tahansa silti tajuamatta mistään mitään

No tämä on nyt on ainakin ihan puppua! Täysi-ikäisethän ne sanovat pahiten kun tietävät paremmin kuinka satuttaa. Ja harva ajattelee mitä sanoo, iästä riippumatta. Se on valitettavaa mutta ei sille oikein muuta voi kuin yrittää antaa mennä semmoisten hölmöyksien ohi korvien.
Minulle on elämäni aikana huomauteltu ulkonäöstä ties kuinka monesti; vanhemmat, ystävät, tuntemattomat...sillä tuloksella että jo ysiluokan lopulla minua ei kiinnostanut pätkääkään miltä muiden mielestä näytän.
..Se on tullut osittain jotenkin takaisin, se stressaaminen muiden mielipiteistä. Ehkä se on kun olen alkanut viime vuosina pitää peilikuvastani ja alkanut miettiä että muutkin pitävät siitä. (Tätähän on mahdoton tietää ja parempi ettei edes liikaa ajattele ettei muutu kamalaksi ihmiseksi)
Jos omasta mielestäsi sinulla on vaatteet mistä pidät ja kaikki muutenkin ok, mitäs väliä mitä ne muut miettivät, eikö?
Ja muista: vastavirtaan kulkeminen (siis aatteellisti ja vaatteellisesti, ns. henkinen, hyvä virta, sen mukana kannattaa kellua) on aina hyvä asia!!
Muuten oltaisiin kaikki samaa harmaata massaa.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.08.2008 12:49
Itselleni tulee epäväarma olo jos tapaan taviksesti/muodikkaasti pukeutuvia saman sukupuolen edustajia. Jostain syystä elän käsityksessä, että naaraat aina katselevat toisiaan tuulenhalkojaansa pitkin. Herraspuolisia ei välttämättä haittaa yhtäpaljoa. Pari kertaa olen tulkinnut ihmisten halveksuvan minua, mutta sitten kuullutkin heidän sanovan pelkkiä positiivisia asioita tyylistäni .Se on aina tullut täytenä yllätyksenä.
Epävarma olo tulee myös jos näen mielestäni mielenkiintoisennäköisiä ihmisä, joilla on oma tyylinsä. Tulee olo ,että minä se tässä näytän vaan seonneelta variksenpelättimeltä , kun toinen on vain niin upeana vieressä .
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit