Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko ikinä ollut epävarma tyylistäsi?

Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2009 11:07
Öää juu olen. Kovastikkin.

Tuntuu että kaikki vaatteet on kamalan taviksia, mutta sitten kun koitan kiskoa jotain überkoottia lipparia päälle niin tuntuu vaan puhtaasti hölmöltä. Ehkä olen kasvamassa ulos siitä rankimmasta goottityylistä tai sitten minulla on vaan joku tylsislaiskiskausi

Saappaitakaan en jaksa käyttää, mutta se johtuu enemmänkin mukavuudenhalusta ja kesän kuumuudesta.. tassuttelen mielummin kääpiönä ballerinoissani kuin kompuroin jalat rakoilla 15 cm koroissa.

Muutenkin olen alkanut tykkäämään vähän rennommasta (=rähjäisestä) punk-rock-pin up-linjasta, ei vaan iske ne kaikki röyhelöt, muovihameet ja cyberfallsit... Klubit yms. juhlat ovat kyllä asia erikseen, mutta silloinkaan en tunne oloani kotoisaksi niissä kaikkein hienommissa hepenissä.

Lyhyesti sanoen olen juuri nyt hirmuisen epätr00.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.08.2009 11:51

Lainaus: Chap

jotain muovisia korsetteja ja hameita

minä taas löysin sieltä yhden mkavan hameen, koska ei ole kokoja! Mikä riivaa?! Mutta asiaan: eilen olin epävarma hieman juurikin siitä syystä, että keräsin tuijotusta osakseni pyöräillessäni kello 11 aikaan rautatieasemalle ._. Ei minua lapsien tuijotus tai ihmisten vilkaisut haittaa mutta kun ollaan tälläsiä:
O_________________________________________________ ______O
Kirjoittanut: Gootihullu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.09.2009 21:56
Eniten kai minua se arveluttaa, että mahdanko näyttää tarpeeksi goottimaiselta ja mietin aivan hetki sitten, että jos en olisikaan gootti, niin olisinko sitten se sama vaha hiirulainen kuin ennen ja vastaus oli ehdoton: haluan olla gootti aina.

Lainaus: SirMarylee

Ei minua lapsien tuijotus tai ihmisten vilkaisut haittaa mutta kun ollaan tälläsiä:
O_________________________________________________ ______O

Tuttua. Raivostuttavaa, jos kävelee koulun käytäviä ja heti tulee hiljaista ja mulkoillaan niin kauan, että olen mennyt ohi. Olen joka tapauksessa kiitollinen, että löysin tyylisuuntani
Kirjoittanut: Korsetinluu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 22.09.2009 22:24

Lainaus: Gootihullu

Tuttua. Raivostuttavaa, jos kävelee koulun käytäviä ja heti tulee hiljaista ja mulkoillaan niin kauan, että olen mennyt ohi. Olen joka tapauksessa kiitollinen, että löysin tyylisuuntani

!!!!! SIELUNKUMPPANI. .____.' puhut kun kertoisit minusta.... huoh
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.09.2009 01:31
Normi-arkilookkini on kai aika sovinnainen, kun aika harvoin tuijotellaan ja tunnen oloni mukavaksi. Silloin minulla on itsevarma olo, kun en erotu liikaa, vaan sopivasti. Klubille tai keikalle lähtiessä taas kun on tälläytynyt viimeisen päälle, joskus ahdistaa istua metrossa, bussissa tai ratikassa ja toivoisi vain, että voisi transportata itsensä kotoa juhlapaikalle. Siellä taas olo helpottaa kun muutkin ovat yhtä laittautuneita, eikä tunne olevansa "sellainen erikoispukeutuja" normaalien ihmisten seassa, niin kuin eräs rouva tuli Lumouksen aikaan määrittelemään
Kirjoittanut: Gothless (Jäsen)
  • • Muokkasi: Gothless
  • Lähetetty: 25.09.2009 21:28

Lainaus: Gootihullu

Eniten kai minua se arveluttaa, että mahdanko näyttää tarpeeksi goottimaiselta ja mietin aivan hetki sitten, että jos en olisikaan gootti, niin olisinko sitten se sama vaha hiirulainen kuin ennen ja vastaus oli ehdoton: haluan olla gootti aina.

Mietin itsekkin usein just tätä samaa! Mutta toisaalta nautin tunteesta olla erilainen. Mitä väliä vaikka kaikki nauraa? :O
Kirjoittanut: Gootihullu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.10.2009 20:04

Lainaus: Gothless

nautin tunteesta olla erilainen.

Samoin! Ja itse asiassa olen saanut pari uutta kaveriakin tyylini myötä mitä en TODELLAKAAN osannut odottaa
Kirjoittanut: kaappigootti (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2009 20:35
Auts! Erkoispukeutuja normaalien seassa. Harvinaisen tylyä.
Kirjoittanut: kaappigootti (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2009 20:40
Itse olen erittäin epävarma tyylistäni. Välistä tuntuu, että olenko gootti ollenkaan vai pelkkä tyylien sekasikiö jossain tuolla keskellä kaikkea. Tässä on nyt hieman sellainen vaihe menossa, että ollakko vai eikö olla... noin henkisesti että fyysisesti. Ei niin että se olisi päättämisestä kiinni, mutta kyllä sitä välistä tulee miettyä laittaako tänään sitä mustaa lakkaa vai ei. Tämä on nyt kyllä tosi kärjistetysti ilmaistua, mutta toivottavasti joku saa edes hieman ajatuksesta kiinni. Sukulaisten silmissä olen gootti jos laitan päälle yhtään enemmän mustaa, mutta muiden goottien silmissä saatan näyttää erittäin laimealta. Ehkäpä suurin epävarmuus liittyy muiden mustanpuhuvien ihmisten arviointiin.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.10.2009 18:28
En ole tuntenut ikinä" minkäänlaista epävarmuutta" on se tyyli sit mikä tahansa ollutkin(ennen).
Enimmäkseen oon "ennen"ollut Rokkari,ja pidin silloin tyylistäni/musiikista...

NYT Gootti,ja ylpee siitä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit