Gootti.net

Miten kesä vaikuttaa pukeutumiseen?

Kirjoittanut: misner (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.08.2013 20:09
Kuumuus = vähemmän mustaa, vähemmän vaatetta. Helppoa. Vihaan liian kylmää ja liian kuumaa keliä. Yleensä kesällä pukeudun shortseihin, hameeseen tai hellemekkoon. Yläosa yleensä t-paita tai toppi. Super-simppeliä pukeutumista, kerrospukeutumista en harrasta kesällä ollenkaan.
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.08.2013 22:49
sama musta-mutta saa käyttää korsetteja ja mekkoja =D
sen takia I kesä!
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.08.2013 10:08
Ei mitenkään vaikuta. Mustissa kuljetaan, paitti ny nahkarotsit ja tollaset jää pois, ja aurinkoa vältetään, oon varsinkin kevätauringolle niin aurinkoherkkä ettei sen migreenikauden jälkeen huvita riskeerata kesälläkään lojumalla arskan alla... Rusketus on yliarvostettua.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.08.2013 21:19
Takki vaihtuu kauluspaitaan enkä pidä kenkiä.
Ja todellakin pidän aurinkolaseja, niin paljon aurinkolaseja, rakastan aurinkolaseja, oon tän kesän aikana ostanu varmaan kuudet
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.08.2013 13:28
Tänä vuonna kesä ei juurikaan vaikuttanut pukeutumiseeni, paitsi kotona. Töissä olin edelleen mustassa T-paidassa ja farkuissa, vaikka suurimman osan ajasta se olikin tuskallista. Se tietenkin johtui siitä, etten juuri muuta vaatetta omista.

Kotona olikin asia eri ja vaatetus niin niukkaa kuin mahdollista. Tuuletin oli paras ystäväni yksiössäni.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Bloody Count
  • Lähetetty: 21.08.2014 13:18
Kysyisin enneminkin "Miten talvi vaikuttaa pukeutumiseen?". Talvella on niin kylmä, että on pakko sulautua massaan pukeutumalla eskimopukuun. Nuorena kuljin kesät talvet nahkarotsissa, mutta enää ei viitsi jäädyttää itseään hengiltä tyylin takia.

Kesällä käytän bändipaitoja joista olen leikannut hihat pois ja mustia itse revittyjä & raastettuja farkkushortseja. Myös lyhythihaiset ja hihattomat kauluspaidat menee. Ketjuja tietty roikkuu ympäri kehoa. Kotikylällä ja pihassa käytän sandaaleja, mutta jos lähden johonkin missä on enemmän ihmisiä, laitan Converse-kopiot jalkaan.

Nyt kaikki siellä miettii, että eihän tuo jannu ole edes mikään gootti. Ja voin kyllä tunnustaa, että en olekkaan. Tai on minussa pieni prosentti goottia. Ei minua voi oikein iskeä mihinkään tiettyyn ryhmään. Olen tällainen sleaze/thrash/gootti -hybridi.

E: Tuolta vuosien takaa löytyikin talviketju. No ei se mitään.
Kirjoittanut: essinax (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2014 10:09
vaikuttaa mun pukeutumiseen..mustissa mennään korsetti kesät talvet..esmes nahkahousuja ei kesällä minihame kesällä..kesäl ei pysty tälläytymään niin fiiniks ko talvella..
Kirjoittanut: Daealis (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.09.2014 17:57
Kesällä pukeudutaan vähemmän ja kiroillaan auringon haalistavasta vaikutuksesta enemmän.
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.04.2015 22:09
Vähemmän mustaa tulee yleensä kesällä käytettyä. Kesällä tulee eniten käytettyä farkkushortseja (monen vuoden tauon jälkeen, viime kesänä ostin ekat shortsit noin 10 vuoteen ja tykästyin!), ja nättejä hameita/mekkoja Shortsien kanssa paidat (jos sellainen on päällä, viime kesän taisin vetää aika lailla bikineiden yläosassa) tuppaa olemaan löysiä ja vaaleita väriltään, koska KUUMA. Kesällä näytänkin erittäin epägootilta suurimman osan ajasta.
Voi, olisipa jo kesä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit