Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Morticia

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.07.2007 17:02
voisiko joku linkittää Lippyn kotisivut, jos sellasia on? kiitos..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.07.2007 21:18
URL

Ollos hyvä.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 28.07.2007 00:15
Mortician Oulun liike avataan tänään lauantaina 28. päivä. Tarkempia tietoja tästä historiallisesta hetkestä löytyy Gootti.net:in julkaisemasta uutisesta Morticia avaa Oulussa, tänään!
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2007 00:54

Lainaus: kuopassa

Mortician Oulun liike avataan tänään lauantaina 28. päivä. Tarkempia tietoja tästä historiallisesta hetkestä löytyy Gootti.net:in julkaisemasta uutisesta Morticia avaa Oulussa, tänään!

Voi jumankeka, ja meikä on täällä korven peessä o.O ARGH on se niin väärin!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 28.07.2007 04:09
Niin, niin. Korven peessä, Oulussa. Ainakin noin profiilisivullasi lukee. Kipin kapin Morticiaan. Avautuu keskipäivällä.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.07.2007 12:53

Lainaus: Und3ad

mä en osaa tinkiä yhtään, katon vaa hintalapun et aha maksaa ton verran ja sit maksan sen hinnan

Minä taas katson hintalapun, totean et tää mkasaa ihan sikana!?! Ja jatkan matkaani. <
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.07.2007 14:06

Niin, niin. Korven peessä, Oulussa. Ainakin noin profiilisivullasi lukee. Kipin kapin Morticiaan. Avautuu keskipäivällä.

Höh, Oulu on vielä sivistystä, itse olen täällä jossain, minne sivistys ei yllä

Pitää kyllä vierailla jahka taas palaa kaupunkiin opiskelujen pariin. Mutten tule unohtamaan Dark Staria, siellä on ihan älyttömän mukavat myyjät
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.07.2007 21:23
Tulipa tässä mieleen Mortician korseteista.
En tiedä onko tästä aiemmin puhuttu, vaikka olettaisin kyllä.
Sitten itse kysymykseen:
Mikä on pienin korsettikoko, jota Morticiassa myydään, 51cm?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 28.07.2007 21:49

Mortician Oulun liike avataan tänään lauantaina 28. päivä.

Ai hittolainen. Mietinkin oliko se ollut siinä jo eilen.
Tuli pistäydyttyä tänään. Ihan kivalta näytti valikoima, vyötärökorsetin käynkin ostamassa ennen kuin muutan Tampereelle. (:
harmi vain että Misfits-liike lopetti.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.07.2007 14:34

Lainaus: Cata

Ihan kivalta näytti valikoima

Hyvä kuulla, ajattelin nimittäin visiteerata Oulussa syksyn aikana ihan vain Mortician takia. Vaikka ei mulla nyt mikään älytön matka sinne ole mutta tosi harvoin tulee Oulussa käytyä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit