Gootti.net

20.6.2014: Foorumin ohjelmisto ja Kuuttinetin ulkoasu vaihdettiin. Ainakin tuoreiden viestien toiminto on kosahtanut. Tule, näe ja koe.

Morticia

Kirjoittanut: Adrenochrome (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.11.2006 15:08
Aaargh, hajoilen täällä Korvessa! Morticia päivittää vieläkin nettisivujaan, ja mä kärsin. En nyt viitsi ihan Etelään asti lähteä yhden kaupan takia. *grin* Toivottavasti päivitykset ei kestä enää kauan.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.11.2006 15:47
Jumantsukke! vieläkin! kävin siellä varmasti kuukausi sitten ja pöivämäärä lykkääntyi aina vaan! huhhuh, tuosta pitää laittaa palautetta, sivuja on päivitetty jo kuukausia. Suhtaudun tällaisiin asioihin aika negattivisesti, anteeksi valitusvirsi
  • Lähetetty: 02.11.2006 18:33
Jooh, mä oon kanssa vieraillu niillä sivuilla ihan kauheena mut aina vain päivämäärää lykätään. Toivottavasti nyt edes ennen joulua saavat sivut valmiiks, muuten kyllä lähtee kaunis valitusvirsi sinne päin. Ja suotta anteeks pyytelet, ***** asia.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.11.2006 18:36
minäkin vahdin sivuja... teki jo mieli heittää kiukkuinen maili siihen suuntaan.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.11.2006 19:39
no lähettäkääs sitten, eiköhän ne sitten availis niitä jos tulis tarpeeksi vihastpostia ei sympatiaa!
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.11.2006 00:09
Juu hei, pyydetään koko foorumin väki lähettämään sinne palautetta, ei mitään hempeilyä. Kyllä sitten varmaan alkaa homma pelata. Koska eikös täällä ole aika paljon väkeä, ja varmasti muut maailman ihmiset ovat sinne jonkinlaista palautetta laittaneet.
  • Lähetetty: 04.11.2006 09:49
Tai sitten helpommin: adressi. *grin*
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.11.2006 10:22
en nyt tässä halveksi morticiaa onhan tämä varsin kätevä kauppa kun tarvitsee jotain, mutta ei sieltä voi ostaa mitään, jos haluaa erottua. kun sieltä ostaa jotain, niin näkee samaisen vaatteen ainakin viidellä seuraavalla gootilla. itse ostin tuskaan turkoosin tyllihameen ajatellen, ettei kenelläkään sitä olisi, niin eikö se ollut ainakin kymmenellä. päätin kesällä, että morticiasta en enää osta kuin basic-vaatteet joiden kanssa voi käyttää omatekemiä retaleita.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.11.2006 13:49
Lainaus: Kuunsilta päätin kesällä, että morticiasta en enää osta kuin basic-vaatteet joiden kanssa voi käyttää omatekemiä retaleita.

Voi kun vaan osaiskin tehdä niitä retaleita ite! Mä oon kyl kirpparilta löytäny senkin mustan tyllimekon, joka mulla näkyy niissä ekan goottimiitin kuvissa, ja päällä on sit mortician punamusta toppi. Se mekko oli aivan luxuslöytö keväällä, ihan mun kokoo, tosi kaunis ihan ilman mitään toppejakin ja siinä yläosassa on sentään muoviluut. Ja makso jotain 10 euroo. Eipä oo tullu kellään vastaan! Sen takia käytin sitä niin paljon kesällä eri viritelmien kaa. Myös Tuskassa oli yhtenä päivänä päällä. Sillon kun asuin Oulussa, ja muutama frendi oli jo muuttanu stadiin, kävin aina morticiassa stadin kyläilyreissuilla, ja sit Oulussa jengiltä meinas silmät tippuu päästä kun mul oli niitä mortician kuteita. Mut täällä saa kyl olla hyvä ompelija tai sit sen verran paljon massii, et on varaa ostaa kuteet jostain goottipostimyyntifirmasta. Muuten kaikki kulkee samoissa kledjuissa ja se on niin ikävää. Tosin nyt talvella (nytkin näyttää ihan jouluaatolta ku kattoo ikkunasta) ne kuteet ei paljoo näy, kengät, hame ja rotsi vaan lähinnä. Siks täytyykin panostaa hiuksiin, käytän näitä valkosia dredejä joulun yli, sit vaihdan ne lilaan/purppuraan tai jotain muuta kylmää, talveen sopivaa väriä, vaik sekaan sinistä. Hemmetti, en malta venaa et tulis jo kesä ja festarit ja kaikkee muuta kivaa! Voidaan mennä porukalla vaik jonnekki nurtsille sit pitään miittejä kun tarkenee, nyt pitää hytistä umpijäässä jossain lumihangessa. Mut siitä morticiasta oli puhetta, eilen ne vielä muistaakseni päivitti niitä sivujaan, mut menkäähän peräkyläläiset sellaselle sivustolle ku www.blackgroup.fi. Siellä tosi ihanii kuteita, eri kuteet ku morticiassa. Ne sivut toimii hyvin. Se mesta on muistaaksebni Kuopiossa tai Mikkelissä jos nyt yhtään muistan oikein...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.11.2006 13:53
Ja tosi edullisia ovat monet tuotteet tuolla blackgroupissa, sieltä ainaki ite tilaan pari vaatetta ja muutaman lohikäärme-esineen. Jos ei oo tuttu firma, niin käykäähän kattoon toi linkki!
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!