Gootti.net

Goottifoorumi: Goottityyli: Morticia

Täällä valvovat: Iiriva, Chrystalis, poison, Funereal Soul, Dark Eyes

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

Jonkun pitäisi perustaa joku piraattihenkinen anonyymisivu, jossa työntekijät voisivat rehellisesti kertoa työpaikoista.

VR:llä moinen jo onkin, mutta VRLeaksin ja Wikileaksin lisäksi olisi kyllä oivaa saada joku yleinen WorkLeaks. Vaikka anonyyminä suomi24-sivustolla tilittäminen vaikuttaisi aina olevan suomalaisten suosima vaihtoehto.

/offtopic

Penguins are cool.

• Vastaa
Ah, niinpä tietysti. En tullut ajatelleeksi. Olisi vain ollut hauska tietää. Utelias kuin olen..
Mutta tosiaan, on kyllä kieltämättä aika vaarallista kirjoitella mihinkään pomoistaan sun muista.. Varsinkaan Facebookkiin.

http://gothsatanica.blogspot.com

Mie en ole Morticiasta löytänyt aikoihin mitään. Osittain nirsouden ja osittain pihiyden vuoksi.

Nuo myyjät kyllä häiritsevät minuakin... Lafkan omistajalta vaatteiden esittely sujuu vielä tosi mukavasti eikä haittaa minua ollenkaan, mutta muiden työntekijöiden vastaavanlaiset myyntiyritykset ovat aika horror. En sitten tiedä onko heitä ohjeistettu toimimaan niin, mutta.. noh, se ei vaan toimi.

Kerrankin kun joku aika sitten kävin siellä, niin eräs työntekijä yritti esitellä minulle ainakin kolmeen otteeseen heidän uutuustuotteitaan. Alkoi jossain vaiheessa tulemaan tosi vaivautunut olo. Teki mieli vain sanoa, että neiti voisi nyt lopettaa niiden vaatteiden kiikuttamisen minulle.

Keeping skeletons in the closet is recommendable.

• Vastaa
Viimeksi kun Morticiassa kävin, niin siellä ei oikeasti meinannut löytää mitään kivaa, kunnes sitten uusi myyjätär tuli esittelemään paria vaatetta, jotka tietysti otin käteeni. Outoa on minusta se, että Morticiassa oli kyseisellä kerralla _todella vähän_ vaatteita tarjolla, vaikka juuri oli Lipparilta pari uutta mallistoa saapunut(ja hinnat olivat kyllä sen mukaisiakin).

Tietääkseni nuo myyjät on opastettu toimimaan tuolla tavalla, jos kerta omistaja itsekin siten toimii. Ja paremminhan ne vaatteet myy, jos niitä osaa esitellä ja kuten todistettu, usein voikin löytyä jotakin tosi kivaa, mitä ei yksin olisikaan löytänyt. Tuossa pari sivua sitten kyllä kritisoin myyjien tapaa tulla tyrkyttämään ja vievät koppiin sovittamaan vaatteita sun muita, mutta jotenkin kun ajattelen asiaa heidän kannaltaan, niin asia on ok. Vaikkakaan en sellaisesta myynnistä pidäkään. Totta kai täytyy sen verran olla aktiivinen myyjä, että ainakin kysyy asiakkaalta avuntarpeita tai että mitä on etsimässä. Ja sitä kautta sitten alkaa myydä. Jos otat käsiisi esim. jonkun topin, myyjä tulee usein ehdottamaan siihen hametta tai jotakin muuta.

Vaatteista kannattaa tinkiä aina, mutta kuulemieni mukaan Morticia ei mielellään ota alennusta ainakaan Lipparin kuteista, koska kulut ovat heille niin suuret(viimeksi kun yritin tinkiä Lipparin eräästä liivistä, niin myyjä pahoitteli saaneensa ohjeet, ettei Lipparista saa tinkimisvaraa yhtään).

• Vastaa

Lainaus: Satanica

juuri oli Lipparilta pari uutta mallistoa saapunut(ja hinnat olivat kyllä sen mukaisiakin)

Pakko kommentoida hintapolitiikkaan että hassua, sillä Morticialla on ainakin aiemmin ollut varsin kilpailukykyiset hinnat Lip Servicen vaatteissa. Harmi, jos näin ei enää ole...

The mystery is sexier than the reality could ever be.

• Vastaa
^

Ilmeisesti siis tuo vastikään Morticaan saapuneet Hybrid ja Widow malliston kuteet olivat älykalliita, varmaan johtuen siitä, että niissä oleva kangas muistutti nahkaa(en sitten mene takuuseen siitä oliko aitoa vai tekonahkaa. Kyseessä on kaiketi Hybrid mallisto, jossa on nahkamaista kangasta aika paljon). Yksi pikkutakki, tai bolero en oikein osaa sanoa kumpi, maksoi 99 euroa. En itse kyllä ikimaailmassa maksaisi bolerosta tuollaista hintaa :'D Vaikka olen kyllä sortunut siihen 69euroon, joka on kyllä aika perushinta goottivaatteissa.

• Vastaa
Ekoja kertoja kun olen morticiassa käynnyt olen tykännyt suuresti. Siellä oli kaksi aivan ihanaa myyjää jotka oli ystävällisiä sekä avuliaita. Nämä neitokaiset sitten jossain vaiheessa lähti veks kyseisestä paikasta ja oma innostukseni lopahti liikettä kohtaan. Nyt kun menee mortician "ovesta" sisään niin vastaan hyökkää myyjä esitellen kaikkia vaatteita. " olethan huomannut tämän uuden 1234e maksavan vaatteen". Jos lähden vaikka housuja ostamaan minulle lykätään nippu paitoja ym tilpehööriä käteen. "noi sopii sulle täydellisesti". Joskus mainitsin myyjälle, että ei tarvitse tulla tyrkyttämään vaatteita että haluan katsella rauhassa. Myyjä vetikin sitten herneet nenään sanomisistani ja mulkoili minua koko sen ajan kun olin liikkeessä...
  • Vastaa
^ Tiedän kenestä puhut, ja kylhän siinä hermo vähän meinas mennä mullakin. Toki saa olla avulias ja avittaa myyntiä liikkeen kannalta mutta siellä menee kyl vähän ylitse.. Itse tykkäsin ennen käydä morticiassa mutta nykyään en vaan jostain syystä meinaa löytää sieltä mitään, varmaankin kun minusta on tullut niiin pihi etten viitsi maksaa jostain hameestakaan 70e...
Ja se harmittaa että sen kenkäosaston piti häipyä Joo onhan siel ny ehk 1 tai 2 kenkämallia myynnis mut ennen se oli niin ihanan kattava.

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Vastaa
Voi hevosenmuna.

Mortician taso on laskenut ihan kamalasti!
Parhaat kamat siellä oli joskus vuonna 2005.

Ei taida Suomessa olla enää kunnollisia goottivaatteita myyvää kauppaa, tai sitten olen jäänyt jostain paitsi.
  • Vastaa
Kyllä sieltä jotain kivaa aina välillä löytyy. Tuntuu vain, että kaikki liikkeet ovat menossa tähän massapukeutumiseen ja scene/emotyyliin enemmän ja enemmän. Suoraan sanoen on tosi v-mäistä, että ennen esim. Backstreetillä oli mielettömästi ihania vaatteita.. Nykyään sieltä ei löydy mitään(paitsi tosi harvoin), koska kaikki ovat tätä emosontaa ja vaatteet ovat mälsiä. Morticiassa oikeastaan enää käyn, sieltä löytyy edes jotakin kivaa, tosin silloin nekin kivat maksaa 119euroa, kuten tuli viimeksi käydessä todettua erään boleron kohdalla.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!