Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Morticia

Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2012 21:51
Ikävä kyllä goottivaatteita ei tunnu kauhean halvalla saavan ja sen takia ärsyttää käydä joskus morticiassa kun ei ikinä ole varaa ostaa mitään. Mutta ilokseni huomasin siellä kerrankin kunnon cybervaatetta mitä en ennen ollut nähnyt, tosin oon helsingis viimeksi käynytkin joku vuosi kaks ennen tätä reissua. Oli tosiaan ihania cybervaatteita mut kaikki maksoi yli satasen.... -.- Ja aina on ollut hyvä asiakaspalvelu, vaikka nyt tuntuikin vähän turhan innokkaalta, mutta en silti ärsyyntynyt siitä. Varmaan senkin takia että oli vain ihanaa ylipäätään päästä pitkästä aikaa sinnepäin. Myyjä siellä kysyi saako ehdottaa mulle vaatteita ja pakko myöntää että puki mulle aivan mahtavat vetimet. Siispä ostin ne kun kerta oli 50e:n lahjakorttikin mukana Mutta harvassa kaupassa on myyjä tullut pukemaan mulle korsettia ja morticiassa ovat aina pukeneet
Kirjoittanut: Korinabambi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.08.2012 15:47
Minua ei henkilökohtaisesti kyrsi jos myyjät ovat hyvin myyviä. Itseasiassa- pidän Mortician fiiliksestä ja siitä että siellä ihan oikeasti halutaan myydä ne vaatteet asiakkaalle. Eipä löydy palvelusta moitittavaa ja ainakin itse olen löytänyt mitä upeimpia comboja sieltä. Tosiaan, on valitettavaa että nykyään suurin osa näistä erikoisvaateliikkeistä myy vain emo- ja scenehenkisempiä vaatteita. Tästä syystä en itsekään jaksa backstreetissa enää käydä. Noh, ehkä paras opetella ompelemaan paremmin >: ) ja tukeutua Mortician varaan, ostaa gootimpia vaatteita, koska niin kauan kun on kysyntää, on myös tarjontaa.
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kuolonenkeli
  • Lähetetty: 01.08.2012 19:15
Morticia henkilökunta (tai se yksi nainen jonka olen tavannut) oli tosi mukava, ja autto iloisesti vaatteiden ynnämuiden kanssa Sillä saatto olla myös sillon tosu tylsää, autiolta näytti paikka sillon
Kallistahan sielläkin tietenkin on...
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.08.2012 23:17
En ole pitkiin aikoihin löytänyt Morticiasta mitään ostettavaa. Sääli, kun se on melkein ainoa goottivaatteita myyvä kauppa Helsingissä. Nettikauppoja en suosi, haluan sovittaa vaatteita ennen ostamista.
Kirjoittanut: Jade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.09.2012 22:03
Juuri tänään kävin Morticiasta ostamassa kahdet housut. Kovin innokkaat myyjät täytyy kyllä myöntää, kaikkia toppeja ja boleroja koittivat tyrkyttää "Sinä ihan selvästi tykkäät topeista kun sinulla sellainen on päälläsikin! Koitahan tätä ja tätä!". Kallista on, mutta hyvä laatuista verrattuna esimerkiksi Cybershopin tuotteisiin jotka nukkaantuvat nopeasti. Ja housut todella matalia, mutta ei niin paljoa että se olisi haitaksi.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.09.2012 20:39
Jaksan edelleen voivotella Mortician lähtöä Oulusta :'D Helsinkiin kun on ihan kiitettävä matka ja kyseinen pulju on ainoa, josta voi edes joskus tehdä jonkinlaisia alennuslöytöjä - saati sitten sovittaa esimerkiksi Lip Servicen vaatteita.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2012 21:30
Miksi kukaan ei perusta goottivaatekauppoja?

Onko yrittjän arki niin per.seestä vai mistä kiikastaa?

Markkinat varmasti olisi kivoille goottivaatteille
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2012 08:38
Suomessa on valitettavasti loppujen lopuksi aika pieni kysyntä ja esimerkiksi korkean verotuksen takia täällä on käytännössä mahdotonta myydä kalliimpia erikoisvaatteita halvalla. Se että kotimaiset goottiliikkeet menestyisivät vaatisi sen, että suomalaiset gootit ostaisivat vaatteensa niistä eivätkä tilaisi ulkomailta halvemman hinnan takia. Ja kuinka moni meistä on valmis maksamaan mahdollisesti jopa kolmasosan ekstraa jos täysin saman vaatteen saa halvemmalla Ebaysta?

Kotimaisen suosiminen on aina toki hyvä koska työpaikat, verotus jne jne, mutta ei sitä nyt rehellisesti sanottuna tule itse ainakaan yleensä ajatelleeksi kun etsii vain että mistä jonkin tietyn mekon saa halvimmalla. Ehkä jos skene olisi isompi eli kysyntää riittäisi, niin kotimaisiakin liikkeitä selviäisi elossa talouskurimuksen keskellä, joten muistetaan myös olla kilttejä baby batseille ja goottikäännynnäisille.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.09.2012 12:46
Mä ahdistun jo siitä, jos myyjä kysyy, voiko auttaa.: P Morticiassa on silti mukavaa, sillä vaikka vaatteita kiikutetaan koppiin auliisti, pieni vihjaus riittää selventämään, etten nyt kuitenkaan tätäjatätä aio ostaa. Kertaakaan ei ole jäänyt sellainen tunne, että olisi vaikea sanoa ei.

Ihmettelen myös myyjättärien silmää, joka kerta suositeltavaksi on päätynyt vaate tai pari, jo(t)ka on/ovat ihan mun tyyliä. Viimeksi porhalsin sisään sinisissä farkuissa ja tylsässä peruspaidassa eli pohjanoteerausrytkyissä, ja silti Lipparin liituraitaunelma osattiin tupata käteeni parissa minuutissa. Samaa on käynyt ennenkin, myyjä on epäillyt jonkin vaatteen sopivan mun tyyliini, ja olen kutakuinkin sulanut lattialle unelmahameeni nähtyäni. Arvostan sitä, että koko kaupan sisusta ei yritetä myydä (terveisiä muuan silmälasiliikkeelle), vaan etsitään makuani vastaavia ehdokkaita.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.12.2012 11:08
Ho hoi! Onkohan Morticiaan tullut mitään kivaa uutta ostettavaa tällaiselle cybermörölle? Alle satasella siis

Nettikaupasta kun ei oikein ota selvää..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit