Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottivaatemerkit

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.08.2009 13:22

Lainaus: neo_shaman

Saataahan olla että malleissa on eroja, tai sitten satuin vain hankkimaan kunnon maanantaikappaleet

Joo, nyt muistan, että yksi semmoinen koriste nappi lähti irti heti ensimmäisellä käyttö kerralla, mutta muuta ei vielä. Myöskin lyhensin housuja, kun tämmöinen surkea pätkä olen.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.08.2009 19:01

Lainaus: FilthyVictorian

että yksi semmoinen koriste nappi lähti irti heti ensimmäisellä käyttö kerralla

Minulla lähti ihan tarpeellinen nappi! Minun täytyy myös aina lyhentää housuja, kun olen vain 150cm pitkä.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.08.2009 14:01

Lainaus: neo_shaman

150

162cm.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.08.2009 17:00
Eipä miullakaan ole valittamista LDSn housuista, käytössä on vaan lahkeet vähä kulunu kun ovat niin pitkät että lahkeet laahaa maassa. Eli ei varsinaisesti valmistuksen vika. Nämä pöksyt ovat olleet n. pari vuotta suht ahkerassa käytössä.

Criminal Damagen housut löytyy myös ja näissä ei muuta vikaa ole kuin se että D-lenkit lenteli pitkin. Onneksi on aina löytyneet joten olen laittanut takaisin paikoilleen ja vääntänyt tiiviimmin kiinni niin että myös pysyvät. Ei nämä housut ole ollukaan kylläkään kuin vasta vuoden verran, ihanat housut kyllä ulkonäöltään joten toivottavasti kestävät pitkään.

Sinisteriltä löytyy koristekorsetteja ja ovat myös kuin uusia, aika harvoin kyllä käytänkään näitä.

Brittiläisen Midnight Fashionsin tuotteet ovat ensimmäiset ja vanhimmat varsinaiset goottikuteeni (ostin n. 8 vuotta sitten) ja mekko on kuin uusi edelleen, ahkerassa käytössä ollut mermaid-mallinen hamekin muuten hyvässä kunnossa, vähän vaan nukkaantunut.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.08.2009 18:14
Miulta on lähtenyt LDS:n hupparista ihmeellisesti väriä ja nyt siinä on ruskeita läiskiä niissä kohdissa O_o
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.02.2010 18:17
Onko kellään kokemusta Queen of darknessin vaatteista? Olen ajatellut tilata sieltä muutaman trikoopaidan, mutta en tiedä mitoituksista...Itse olen S-kokoa, jostain luin että QOD:n koot ovat pieniä(?) joten pitäisikö tilata koon isompi kuin normaalisti?
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.02.2010 19:52
Living Dead Souls -hameita omistan kaksi kappaletta. Molemmat alkavat haalistua ja niissä on pieniä vikoja, ompeleet purkautuvat ja muuta sellaista.

XS Punk -merkkisen tyllihamosen ostin joskus kauan sitten Morticiasta. Alkoi hajoilla melko nopeasti, mutta rankassa käytössä se olikin. Möin pois huutonetissä, kun en enää jaksanut katsella hajonneita muovipitsejä.

Hell Bunny hajoilee, mutta jotkin niistä hameista ovat niin ihanan perustörtettä sopivalla mausteella, että tykkään käyttää niitä ihan sen takia.

Jotain random mortsurytkyjä omistan muitakin, mutta eipä tule nyt mieleen muuta. Lip Servicen vaatteita olen katsellut, mutta hinta huippaa.
Kirjoittanut: Desternia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.02.2010 22:11

Lainaus: Ziggy Stardust

Onko kellään kokemusta Queen of darknessin vaatteista? Olen ajatellut tilata sieltä muutaman trikoopaidan, mutta en tiedä mitoituksista...Itse olen S-kokoa, jostain luin että QOD:n koot ovat pieniä(?) joten pitäisikö tilata koon isompi kuin normaalisti?

mie kerran koitin koon XL QOD paitaa joka jousti kyllä vähän muttei ollut kokonaan trikoota. En meinannut saada sitä enää pois! En tiedä mikä siinä sitten oli, oliko mun rinnat sit liian isot tuohon kokoon vai kuinka kun normaalimitotus vaatteissa on L-XL. En tiedä auttoiko yhtään.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 27.02.2010 20:08

Tuli tutustuttua ko. merkkiin myyjän kannalta, ja ikävä kyllä tämä on taas sarjassamme merkkejä joiden koot vaihtelevat vaatekohtaisesti. Eräskin pusero, josta jätettiin XS tilaamatta koska ne miellettiin nimenomaan pieneksi mitoitukseksi, osoittuikin niin isoksi, että L-kokoon olisi varmaan saanut laittaa pari X:ää eteen. -_-' Samaa ongelmaa kyllä kuuluu olevan joidenkin muidenkin merkkien kanssa, toisilla pahemmin kuin toisilla.

Muoks:
Piti vielä tarkistaa etten nyt muistellut väärää merkkiä ja puhunut läpiä päähäni, mutta oikein näköjään muistin. Pari vertailukohdetta mittoineen.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.02.2010 01:11

Onko kellään kokemusta Queen of darknessin vaatteista?

Vain kahden paidan verran. Tilasin L-kokoa EMP:ltä, joka osoittautu todella pieneksi. Paidat päätyivät sitten tyttöni käyttöön, joka on xs-s kokoinen. Sen verran olen QoD:n vaatteita kaupoissa katsellut, että ainakin omalla kohdallani koon arvioiminen sovittamatta on mahdotonta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit