Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottivaatemerkit

Kirjoittanut: noorus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: noorus
  • Lähetetty: 23.07.2011 19:55
Futurstate on aivan törkeän kallis. Kivoilta näyttävät, mutta vaikka rahaa olisi niin sitä ei jo periaatesyistä voi sellaista määrää laittaa rytkyihin, jotka eivät sitten kuitenkaan ole kullasta ja timanteista tehtyjä (eli ovat kohtuuttoman hintaisia.)
Ja tosiaan amerikasta (yrityksiltä) tilatessa sitä hintaahan tulee se puolet tai enemmän lisää tulleista ja posteista...

Queen of Darknessista sanoisin sen verran, että melkein kaikki jatkuvassa käytössä olevat lempivaatteeni ovat QoDia, eikä juuri ole valittamisen varaa. Kaksi takkia, caprit, huppari ja kaksi toppia löytyy. Ompelujälki ja materiaalit ovat erinomaisia, eikä mitoituksen kanssa ole ollut ongelmia.

Capreista (mustista) on väri haalistunut, mutta ehkä sen voi sallia näin kolmen vuoden kestokäytön jälkeen. Ja pesukonevärjäämällä niille saa edelleen lisäaikaa.

Toisesta takista lähti ilmeisesti juhannuksena yksi (koriste-)nappi. En tiedä missä välissä on lähtenyt tai miksi, huomasin vain yhtäkkiä että puuttuu. Aion kysellä sähköpostilla lähiaikoina että myisivätkö yksittäisen vaihtonapin johonkin pikkuhintaan, kun muutoin ei mitään vikaa ole.
Takitkin ovat pari-kolme vuotta olleet jo käytössä.

Ja sitten on tuo huppari. Siinä on pienillä mustilla "timanteilla" edessä pienehkö pääkallokuvio, joka ei kestä oikein mitään. Nuo nyppylät irtoilevat sekä itsekseen että etenkin pesussa, eikä niitä montaa ole jäljelläkään. Tämä on ainoa asia johon olen oikeasti pettynyt, mutta nähtävästi kyseisen mallin he ovat vetäneetkin myynnistä ilmeisesti aika nopeasti. Ei se mitään, ihana huppari silti muutoin, ja olen noita puuttuvia nyppylöitä vain maalannut mustalla piiloon, ei se kamalasti häiritse.
Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.01.2014 02:50
Minulla on yksi Queen of Darknessin t-paita. Toisen kainalon kohdalle on tullut mystisiä reikiä kankaaseen ja sauman kohdalle. Muuten paita on kelvollinen ja printti on pitänyt todella hyvin.
Erään moitteettoman Living Dead Soulsin takin löysin kirppikseltä 3 eurolla ja vuori on täysin hajonnut pienessä käytössä. .___.

Alchemy Gothicilta, Mercylta ja Old Ravenilta löytyy kaikilta yksi vaatekappale, ja ne ovat laadultaan moitteettomia. Varsinkin Old Ravenin ja Alchemyn paitoja olen käyttänyt aktiivisesti ja ovat yhä kuin uusia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!