Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: MortuusAmor (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.06.2014 15:07
Uutta kuvaa tuli taas eilen ja seuraava aika varattu heinäkuun loppuun.
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.07.2014 15:55
minulta löytyy neljä lävistystä jotka on sebtum,kulma,kieli ja alahuulessa keskellä (en muista sitä nimitystä sille)
tatuointeja lyötyy yksi ja se on haka neula ja saa helposti peitettyä jos on tarvis
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.07.2014 08:29
Miun "vakivenykoru" meni rikki, enkä viitti toista kirurgiteräksistä pitää aina korvassa kun se kuitenkin painaa mukavasti eikä korvanlehti tykkää. Ostin sitten uuden korun vakivenyksi, enkä tietenkää osannu ostaa sopivan kokosta vaan liian ison. Alunperin ei ollu tarkotus venyttää 5 mm isommaks vaan tässä sitä ollaan nyt 6 mm. Onnekshan pitäs kuroutua kiinni, jos päätän jossain kohtaa ostaa pienemmän korun.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.07.2014 18:36
Roudatar, mikäli haluat semmosen "vakikorun" joka ei paina juurikaan eikä (varsinkaan näin kesällä) kerää sitä ah-niin-ihanaa pahanhajuista juustoa, voin suositella silikonisia tunneleita. Niitä ei huomaakaan, olemassaolon unohtaa ja riittää että puhdistaa korun ehkä kerran viikkoon. Itsellä tällä hetkellä silikoninen 18mm vasemmassa korvassa, silikoniset 10mm & 8mm oikeassa korvassa ja ne voi vain unohtaa päähän.

Lisäksi toki löytyy tommonen kiekurainen huulikoru, kielilävistys sekä läjä mustetta (mm kaks hihaa leimattuna) kun kerta molemmista oli puhe tässä aiheessa. :P Tarkoituksena olis jatkaa oikean käden sleeveä tässä lähiaikoina, ajattelin jatkaa kirsikkapuuta siten, että muodostaisi sydämen kyynärvarren "sisäpuolelle" ja otan siihen äitini nimen, koska äiti
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2014 21:00
Sain vihdoinkin varattua ajan kolmatta tatuointia varten! Nyt pitäisi jotenkin jaksaa marraskuuhun asti odottaa. Edellinen leima oli kaveritatuointi äipän kanssa. (Meillä molemmilla on vähän erilaiset ranskanliljat. On tosi sööttiä kun äiti on tatuoinnin ottamisen jälkeen ollut joka kevät ihan fiiliksissä "Kohta on kesä niin sitten tämä mun nilkka taas näkyy!") Tuleva tatuointikin liittyy yhteen tärkeään ihmiseen kun otamme erittäin tärkeän ystäväni kanssa tatuoinnit juhlistamaan 10-vuotista ystävyyttämme. Molempien tatuoinneissa yhteistä tulee olemaan tietyn mallinen teekannu. Opiskelijabudjetti kyllä räjähtää tuon leiman myötä, mutta ei voi mitään. Jotain kivaa minunkin on saatava. Ehkä sitten selviää paremmin läpi koulun viimeisen vuoden koettelemuksista.

Onkos muille tulossa loppuvuodesta uusia kuvia?
Kirjoittanut: Lakrits (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Lakrits
  • Lähetetty: 05.09.2014 11:59
Nyt kaivataan neuvoja nenäkoruihin liittyen!
Minulla on ollut monet vuodet nenälävistys, mutta ei ole kokemusta erilaisista koruista. Ei ole montaa eri korua ollut, ja vain kierteellä (tai no joissakin vain tyyliin vähän käännetty lankaa sivuun) ja yksi rengas pallolla. Rengas pallolla pysyi hyvin, ja minulla oli uusi rengas odottanut muutaman vuoden käyttöä. Yleensä olen vaihdattanut korun alan liikkeessä, itse kun olen niin tumpelo ja arka, en oikein saa laitettua. No, selvisi että tämä käyttöä odottanut rengas on jotenkin löysä - ettei se pallo oikein pysy siinä. Ei sitten laitettu sitä. Nyt pitäisi löytää uusi ja kunnollinen hopeinen rengas (ohuella langalla). Osaako kukaan suositella mistä netistä tilata? Ettei tule taas huonoa. Ja kun en kuolemaksenikaan muista mistä tämän kehnon tilasin. Tuolla alan liikkeessä antoi käteen crazy factoryn nimen - minulle tämä on aivan uusi tuttavuus.

Netistä katsoen nenäkoruja on sekä jonkinlaisella kierteellä, että sitten aivan suoria missä joku paksumpi juttu siellä aivan lopussa - miten näitä käytetään?? Ja sitten näkyi olevan aivan suoria missä ei mitään siellä lopussa. Renkaita näkyy olevan pallolla, että sellaisia missä rengas jää auki - eikö se helposti pyörähdä pois? Toivottavasti joku osaisi minua näistä erilaisista nenäkoruista valaista - pitäisi kai perehtyä enemmän.

Tärkeintä on, että koru pysyy hyvin - syksyn tullessa joutuu taas niiskuttamaan... Ja noista suorista koruista: eivätkö ne saata olla liian pitkiä? Itsellä ainakin on sen verran pienet röörit, että pitänyt noita kierrejuttujakin lyhentää. En tykkää että sierain on aivan tukossa ylimääräisestä tavarasta.
Ja mikä on paras materiaali?
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.10.2014 09:58
Neuvoja kanssa minäkin toivoisin..

Olen harkinnut septum -korun ottamista, mutta mietin, että miten pieniä koruja niihin on olemassa? En haluaisi kovin suurta rengasta saatika paksua, sillä töissä meillä ei katsota lävistyksiä kovin hyvällä. Kuinka helposti ko. lävistys kasvaa ulos? Eli kokemuksia, neuvoja, vinkkejä septum -lävistykseen liittyen
Kirjoittanut: MortuusAmor (Nimetön)
  • • Muokkasi: MortuusAmor
  • Lähetetty: 24.10.2014 17:52

Lainaus: Satanica

Neuvoja kanssa minäkin toivoisin..

Olen harkinnut septum -korun ottamista, mutta mietin, että miten pieniä koruja niihin on olemassa? En haluaisi kovin suurta rengasta saatika paksua, sillä töissä meillä ei katsota lävistyksiä kovin hyvällä. Kuinka helposti ko. lävistys kasvaa ulos? Eli kokemuksia, neuvoja, vinkkejä septum -lävistykseen liittyen
Itse pidän septumissa sellaista hevosenkenkä korua, jolloin saan tarpeen vaatiessa käännettyä koko korun nenän sisään, eikä se näy sieltä mihinkään. Septumiin voi toki varmasti laittaa myös tapin koruksi (samanlainen kuin esim. kielessä mutta lyhyempi), jolloin se ei myöskään näy mihinkään nenästä.

Parantui itsellä ainakin todella helposti ja nopeasti, eikä vaadi hoitoa. Lävistys itsessään sattui vähemmän kuin pelkäsin. Eikä kasva ulos varmaan vaikka yrittäisit, kun lävistys on paksumman rustokohdan takana ohuessa kohtaa, jolloin uloskasvun mahdollisuutta ei juurikaan taida olla. Ehdottomasti suosittelen siis Helpoin lävistys itsellä mitä on, eikä ole tulehtunut kertaakaan.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2014 20:50
Kiitos vinkeistä Eikös septumiin saa myös niitä "peittokoruja" vai ovatko ne sitten noita tappeja?
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.11.2014 17:38
Nyt on uusi leima iholla! Otin sen toissapäivänä ja siinä on teekannu ja muutama kirsikankukka. Vähän meinasi eilen pukata katumusta, että onko tämä kuva nyt liian tumma ja onko siinä liikaa sälää. Tänään tästä taas olikin ihan hyvä fiilis! Eiköhän se fiilis tästä muutu vielä tasaisen positiiviseksi Tatuointi vaalenee kuitenkin niin paljon ensimmäisen vuoden aikana. Ja tämä on kyllä aivan mahtavan näköinen! Teekannussa on niin upeita yksityiskohtia.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit