Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Kaysa (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.11.2014 12:54
Hieman jänskättää, tässä pitkän jahkailun jälkeen olis tarkoitus joulukuun alussa ottaa smiley. Ihan ensimmäinen lävistys kyseessä, ellei näitä perinteisiä korvanlehtien reikiä lasketa.
Kirjoittanut: savurenkaita (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.04.2015 15:16

Lainaus: Kaysa

Hieman jänskättää, tässä pitkän jahkailun jälkeen olis tarkoitus joulukuun alussa ottaa smiley.
Toivottavasti et ottanut kirurginteräksistä korua. Terv. etuhampaat mustana, kiilteet paskana.

Itselläni on tällä hetkellä 5 lävistystä; napakoru (navan alapuolella), nännikoru (näitä oli kaksi mutta toisesta hävisi pallo eikä varapalloja ollut, rip), smiley sekä 10mm venytykset korvissa. Kunhan saan rahaa otan joko septumin tai madonnan, en osaa päättää kumman otan ensin!
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2016 22:33
Minulla ei ole kumpiakaan, koska minulla on autoimmuunitauti, jonka takia en voi ottaa.
Tosin teen tatuointeja. (Minulle diagnosoitiin tämä sen jälkeen kun olin jo aloittanut tatuoimisen) Eli minusta ei voi koskaan tulla tatuoitua tatuoijaa.
Kirjoittanut: tragician (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2016 23:36
Mulla on ranteessa yksi pari vuotta sitten itse tehty stick n poke (suosittelen kaikille että ottakaa ammattilaisella silti) mutta se on oikeasti tosi kiva ja kun siitä joku kysyy niin ei meinaa yleensä uskoa että se on stick n poke koska se on aika siistin näköinen.
Nyt ois suunnitelmissa käydä ottamassa joku isompi ihan ammattilaisella, mutta mulla on liikaa ideoita enkä osaa päättää oikeen. Jonkun Children Of Bodom aiheisen haluaisin jossain vaiheessa ainakin, koska se bändi on ollut mulle ihan tosi tärkeä aina. En tiedä otanko vaan sen COBHC logon vai jonkun viikatemiehen lisäksi... Katsotaan sitten synttäreiden jälkeen kun on ehkä rahaa tarpeeksi...
Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.07.2016 14:17
Vaikka mitä lävistyksiä ja hakaneula tatuointi.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.07.2016 16:24
Juuri tänään varasin ajan luotto tatuoitsijalleni, sillä minulla on rahan takia jäänyt yksi tatuointi vähän vaiheeseen ja sitä nyt ollaan jatkamassa. Hiukan taas jännittää, että kuinkas kivuliasta se onkaan äin parin vuoden tauon jälkeen. Minun jalkani kun on kuulemma normaalia herkempi.

No se on sen arvoista,
Kirjoittanut: Trixena (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2016 23:19
Korvista löytyy kolme, snake bitet, septum, niebuhr ja kieliläväri löytyy. Unelmissa olisi lävistyttää nännit mutta ehkä sitten joskus.
Tatuointeja löytyy vain yksi, 10cm korkea Deathly Hallows niskasta. Halusin vähän twistiä niin pistin keskiviivan tilalle realistisen Seljasauvan.
Joulukuussa menossa ottamaan uutta leimaa vasempaan käsivarteen, kaksi realistista kalloa ja siihen alle punainen käärme. Uskon että on ihan hienon näköinen sitten kun idea pääsee taitavan piirtäjän käten. Minulla on suht selkeä visio miltä se näyttää, mutta kun en osaa piirtää niin täytyy tyytyä kuvailuun.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.04.2017 17:33
Sain asiakkaalta tässä tovi sitten ihanaa palautetta. Olen siis töissä kirjastossa ja aina nämä vanhemmat rouvashenkilöt eivät oikein hyväksy tatuointeja.

Kyseinen rouva kertoi mulle, että hän oli aluksi ollut kauhuissaan koska olin tatuoitu (ja hän niin kovasti pitää äitiyslomalaisesta), mutta näin vuoden jälkeen kertoi, että olen opettanut vanhalle uusia temppuja. Hän totesi mulle, että jos näin ihanalla ihmisellä on tatuointeja niin ehkä muutkin tatuoidut voivat olla mukavia. Kuulemma suhtautuu heihin nyt huomattavasti avoimemmin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit