Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.08.2009 09:51
Minulla on melkein kaikki kropan ylimääräiset rei`iät parantuneet hyvin, kaikki korvikset olen tehnyt neulalla itse ja niiden kanssa ei ole koskaan ollut ongelmia. Huulikoru kiukutteli joskus alkuun mutta on nyt täysin parantunut.
Muistaan todella hyvin kun minulle lapsena tehtiin ensimmäiset korvakorut ampumalla. Se idiootti akka teki ne reiät ihan eri kohtiin ja puristi sitten niin kovaa ne harjotelu korvikset kiinni, että vähän ajan päästä sen toisen korun takaosa oli mennyt kokonaan ihoni alle. Siinä sitten veitsellä/neulalla äitini joutui niitä kaivelemaan ja oli muuten vähemmän mieltä hivelevä kokemus. Tuon toisen korvan nätistä rustoarvesta viisastuneena en enää koskaan mennyt millekään paskalle korumyyjän paikkeille vaan aloin tehdä noita reikiä itse tavan desinfioiduilla neuloilla
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.08.2009 13:14
Kuva on hakusessa itselläni tällä hetkellä. No on se paikkakin vielä "ei niin sata varma". Ranteen lisäksi toinen kuva olisi tulossa vissiin kaulan seutuville, mutta se kolmas ja isompi on vielä se ongelma. No tuleepahan harkittua pidempään, jos sitten olisi tyytyväinenkin. Ja kunhan saa vaan rahaa jossain välissä talteen sitä isompaa kuvaa varten.
Kirjoittanut: Positiivinenpakana (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.08.2009 14:30
Täältä löytyy ihosta kolme tatuointia. Ensimmäinen vasemmassa kädessä, olkapään alla pieni lohikäärme, dragonlance kirjoista napattu. Toisena pohkeessa takana, heti polvitaipeen alapuolella melko iso hieman tribaalityyppinen kuva kahesta keijusta ja kukasta. Uusin kuva on omasta koirastani tyylitelty, sijaitsee selässä, oikealla lavan yläpuolelle ja siitä kuvakin löytyy täältä http://photos-g.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v653/1 11/61/704543069/n704543069_1365166_2955.jpg Muista ei kuvia vielä netissä ole.

Koko ajan on suunnitteilla uusia kuvia, tähän jää todella koukkuun... Olkapään lohikäärmettä on tarkoitus jatkaa, tai siis tuohon ympärille olisi tulossa lisää tavaraa. Sitten myös käsivarteen tulee pieni noitarumpukuvio, heti kyynärtaipeen alapuolelle, en vain ole vielä saanut valittua juuri sitä omaani.
  • Lähetetty: 17.08.2009 15:09
APUVA!
Pomoni määräsi minut tuuraamaan väliaikaisesti erästä työntekijää erääseen laboratorioon jossa tehdään magneettikuvauksia.
Ei siinä mitään, mutta ne hoitajat siellä paikassa sanoivat että minun pitäisi ottaa pois lävistyskoruni kun menen siivoamaan sitä magneettikuvaus huonetta, koska koru voi alkaa kuumeta tai magneetti voi alkaa vetää sitä!
Luin kyllä muualta foorumeilta ihmisten kokemuksia että lävistysten ei pitäisi (kirurgin teräs ja titaani) reagoida tuohon magneettiin ainakaan pahasti?
Kumpaa tässä nyt uskoisi? Hoitsut tuntien ne yrittää päteä ja viisastella aina ja vihaavat ylipäätään lävistyskoruja. Onko kellään kokemuksia tästä asiasta? Itselläni on kirurgin terästä tuo oma huulikoru.
(Korvani tosin ovat ihan reikäjuustoa että varmaan olen tänä iltana siinä magneetissa kiinni)
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.08.2009 17:12
SyllaBoreal
Tuskin kirurgin teräs sinne mitään ottaa kiinni. Ihmisillä on nauloja sun muita ties missä kehossaan ja silti hekin voivat mennä magneettikuviin. Ja jos laite ei ole päällä niin se ei ole, tuskin silloin siivoat siellä kun joku on kuvattavana. Olen tiesti vain alan opiskelija, mutta näin olen ymmärtänyt

Itselläni tuli perjantaina oikeaan korvaan edellisten jatkoksi industriali nyt on yhteensä vasemmassa korvassa 6 korua, oikeassa 5 + indu.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.08.2009 19:10
SyllaBoreal

Voithan tietysti laittaa väliaikaisesti, vaikka muoviset korut tms.
  • Lähetetty: 18.08.2009 11:54
Kiitos teille vastanneille! Kävin eilen paikanpäällä ja en juuttunut siihen magneettiin kiinni.
Se magneettikenttä on koko ajan siellä päällä joten esim. avaimien kanssa olisin ollut jo siinä vehkeessä kiinni (Magneettikentän alasajo on kallista ja sen saa tehdä vain siihen erikoistunut hoitsu siellä) Mutta hopeiset korvakorutkaan ei reagoineet onneksi mitenkään.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.08.2009 16:57
Haha... sain äidiltä luvan ottaa tatskan kun olen 18w. Enää vuosi täytyy odottaa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.08.2009 15:04

Lainaus: FilthyVictorian

sain äidiltä luvan ottaa tatskan kun olen 18w.

Mutta silloinhan olet jo täysi-ikäinen ja et kai nyt sitten enään siihen lupaa tarvitse..
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.08.2009 16:58

Lainaus: MustaHukka

Omalla kohdallani lävistetyt reijät paranivat nopeammin kuin ammutut (lukuun ottamatta tuota erittäin kivuliasta ja vasta NYT parantunutta rustokorua, minkä otin viime lokakuussa).

En tiedä millaista korua pidit siinä, mutta minulla ainakin auttoi rustolävistyksen paranemiseen huomattavan paljon se, kun vaihdoin renkaan tappiin. Ennen vaihtamista lävistys ei meinannut parantua sitten millään, mutta melkein heti kun vaihdoin korun niin se alkoi parantua ihan silmissä. Vinkkinä niillekin joilla on vielä ongelmia rustolävistyksen paranemisessa, vaikka tosin voihan tuo olla yksilöllistä mikä auttaa ja mikä ei.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit