Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.08.2009 07:57

Lainaus: Funereal Soul

Mutta silloinhan olet jo täysi-ikäinen ja et kai nyt sitten enään siihen lupaa tarvitse..

Niin, etkä sinä tunne minun äitiäni.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: cyberhz
  • Lähetetty: 03.09.2009 16:12
Mikä olisi hyvä ja luotettava lävistäjä Turun seudulla?

Edit: tämä olisi kai kuulunut muualle, mutta tänne sen nyt laitoin
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.09.2009 13:13
Tänään napakoru napattu... Ah, ja sitten odotankin vain sitä "gay"-kommenttien tulvaa, jota ei ole vaikea arvata. Onneksi sentään jokunen ymmärtää nähdä ennakkoluulojen läpi.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.09.2009 22:00

Lainaus: VariSami

Ah, ja sitten odotankin vain sitä "gay"-kommenttien tulvaa, jota ei ole vaikea arvata.

Minusta napakoru miehellä ei ole mitenkään homomaista, vaikken olekaan koskaan nähnyt kyseistä lävistystä miehellä. Enemmänkin ajattelisin sitä jännittävänä ja persoonallisena ratkaisuna.

Hain eilen lyhyemmän tapin tähän viisi viikkoa sitten otettuun madonnaani (olipahan muuten kallista, 6.5e).
On se kyllä hassua, miten sen lävistyksen huomasi silloin alkuvaiheessa heti, kun katsoi peiliin, mutta nyt tuntuu siltä, kuin se olisi ollut tuossa aina. Ja himo uuteen lävistykseen on vain pahentunut. Seuraavani taitaa olla se pitkään haluamani labret alahuulen keskelle. Myös kielilävistys on alkanut houkuttamaan, vaikka vasta vähän aikaa sitten ajattelin, etten ikinä ottaisi kieleen.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2009 14:21
Eilen kävin varaamassa ajan tatuointiliikkeeseen Tosin aika on vasta marraskuun lopussa :/ mutta ei voi mitään. Ainakin on aikaa muuttaa mieltä jos niin pääsisi vahingossa käymään no kuitenkin, aika on varattu joten sitä odotellen..
Kirjoittanut: Sarutor (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.09.2009 22:07

Lainaus: VariSami

Tänään napakoru napattu... Ah, ja sitten odotankin vain sitä "gay"-kommenttien tulvaa, jota ei ole vaikea arvata. Onneksi sentään jokunen ymmärtää nähdä ennakkoluulojen läpi.

jokaisella oma maku ei sillä mutta kieltämättä aika erikoinen ratkaisu miehelle, kieltämättä aika homo mutta tosiaan jokaisella on oma maku. ja onhan sitä sanottu homoksi vaikka mitä korvista miehellä tai pitkiä hiuksia jne. mutta en kyllä ite ottais moista
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.09.2009 09:33

Lainaus: FilthyVictorian

Niin, etkä sinä tunne minun äitiäni.

Minunkin äiti oli vähän lävistysten kohdalla nounou-kannalla vielä kotona asuessani. Kun muutin kotoa pois vähän ennenkuin täytin 17, niin kävin kyllä heti hakemassa sen pitkään kaivatun lävistyksen Kyllähän tuo mamma kitisi asiasta mutta ei ole sen huoli eikä murhe. Nyt kun tulee tili, niin olen menossa hakemaan lisää
Kirjoittanut: Ravenheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2009 13:27
Minulla on tällähetkellä korvissa kolmet reijät molemmilla puolin. Kahdet alimmat on ammuttu ja kolmannet on sitten ihan lävistämällä tehty. Sitten on oikeassa kulmassa kulmakoru joka on ollut paikallaan jo yli kolmisen vuotta. Tatuointeja on vasta yksi vasemmassa ranteessa mustapunainen tähti, sain sen tuossa syntymäpäivälahjaksi : D seuraavan ajattelin mahdollisesti ensivuoden puolella ottaa jonkin en vain kuvasta tiedä vielä.
Kirjoittanut: Kitiara (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.09.2009 14:45
Voisko joku selittää mulle vaikka yksärillä noita lävistysten nimiä?

minä raukka kun olen aivan pihalla mistä te puhutte
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.09.2009 19:05
Kitiara

Varmaankin helpompi itse lähteä googlettamaan kuvahaun kautta lävistyksien nimiä. Näet sitten samalla paikan mihin lävistys tulee ja jää varmasti mieleenkin helpommin, kun on kuva tukemassa nimeä kuin pelkän selityksen kautta. Eikä niitä kaikkia nimiä tarvitse ulkoa opetella. Onnea "metsästykseen"!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit