Gootti.net

lävärit ja tatskat (osa 2.)

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 23.07.2009 09:19
Täällä siis jatkuu tuo miun vuosia sitten aloittamani kälätys ihokuvioista ja rautanaamoista
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.07.2009 12:56
Joo, mä suljin ja siirsin arkistoon ton edellisen
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 25.07.2009 20:51

Lainaus: Jenaldo

Noista kuvista joita sinulla on profiilissasi sanoisin että joku siro, kuten vaikka nenäkoru voisi sopia sinulle. Myös huulilävistys pienellä, hopeisellä pallolla voisi olla nätti. Hmm ja jos pitäisi sanoa joku joka ei sovi niin sanoisin varmaan että kulmakoru. On vähän vaikea sanoa toiselle ihmiselle mikä sopii ja mikä ei mutta tuo nyt olisi miun mielipide.

Kiitos paljon mielipiteestä! Jotakin juuri tuontyyppistä olin ajatellut itsekin. Sanokaa toki muutkin jos jollain on mielipidettä asiaan (eli mikä lävistys minulle sopisi/ ei sovi, selostin tuosta vanhassa ketjussa). Niin ja kuviani on profiilin lisäksi irc-galleriassa samalla nimimerkillä. (Menipä jotenkin itsensä mainostamiseksi :'D)

Oli muuten aika projekti tuo lainaaminen vanhasta ketjusta mutta taisi se onnistua
Kirjoittanut: Nukke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.08.2009 21:14
Kävin hakemassa toisen nännilävistyksen. Tylsä maanantai niin kuin viimeksikin puoli vuotta sitten. Vasen sattui minulla enemmän kuin oikea. Monilla muilla sama juttu. Tai ehkä vaan tuntu siltä kun asiasta tiesin etukäteen.
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2009 21:40
Suoraan sanottuna minulla ei ole tällä hetkellä kuin molemmissa korvissa peruslävärit alhaalla, mutta aion hankkia pian toiset riviin (hieman ylemmäs). Lisäksi olen hankkimassa napakorua, vaikka se ei ehkä ole kaikkein miehisin. Auttaapahan kuitenkin motivoimaan pysymään laihana ja kunnossa, koska näyttää muuten vain tyhmältä.
Tatuointikin olisi tarkoitus hankkia. Tässä vähän aikaa harkitsin Seal of Ouroborosta Full Metal Alchemistista olkapäähän, mutta sellainen on netin mukaan niin monella, etten yksinkertaisesti taida kehdata. Myös varismaiset/mustat enkelin siivet olisi joskus tarkoitus hankkia, kunhan rahaa on. Hieman sillä mielellä elän, että nuorena tämä on sallttua, vaikka vanhempana katuisi. Siitä nautti silloin ja sitä voi muistella sitten vanhempana.
Kirjoittanut: DarkMoon (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.08.2009 17:27
Mulla on vasemmas korvas yks ja oikeassa kaks korvista.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.08.2009 19:11
Ihan vain perus reijät, joita ei mummotkaan säiky. Äiti on noin 8-vuotiaasta asti minulle koettanut vannotta, etten ottaisi tatuointeja tai lävistyksiä, mutta en taida luvata mitään... joku viikatemies tai mustat siivet voisi ihan hyvin tatuointina mennä. Noh katsotaan, kunhan tästä kasvan.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.08.2009 19:15
Lävärit ja tatskat eli tavärit ja lätskat. Haluaisin tatuoinnin, mutten vielä tiedä millaisen minne ja paljon sellainen maksaisi. Kaikenlisäksi pelkään sen sattuvat ihan peijakkaan paljon ;_;
Joku Skjut, Gräv och Tig ois hieno teksti johonkin käteen niin että se kiertiäsi tuon ranteen, mutta ranteeseen kuulemma sattuu eniten, sillä iho on ohutta O_o

Lainaus: DarkMoon

Mulla on vasemmas korvas yks ja oikeassa kaks korvista

Miusta ei muuten korviksia lasketa sinänsä lävistyksiksi, jollei ne ole neulalla tehtyjä O_o
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.08.2009 21:15

Lainaus: SirMarylee

Miusta ei muuten korviksia lasketa sinänsä lävistyksiksi, jollei ne ole neulalla tehtyjä

Samaa mieltä, eiväthän ne muuten ole lävistyksiä. Vaikka aika sama se toisaalta on, korut niissä killuu kuitenkin.

Lainaus: SirMarylee

Haluaisin tatuoinnin, mutten vielä tiedä millaisen minne

Sama juttu, paitsi että itsellä se olisi jo toinen. Sen täytyisi lisäksi olla suht pieni ja paikassa, jonka saa tarvittaessa piiloon. Tämä johtuu valitsemastani alasta.. Lävistyksistä haluaisin nännilävistysken, mutta saa nyt nähdä otanko.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.08.2009 21:20

Lainaus: P-M

jonka saa tarvittaessa piiloon.

Mieitn aivan samaa, sillä kuten tuttua: Lukiosta valmistuu kaupankassoja.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit